20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2011  (Lest 157920 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #1185 på: 02. Okt. 2011, 20:37 »
Gratulerer med gull, Molde. Tviler også på medalje nå. Huff.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1186 på: 02. Okt. 2011, 20:39 »
Det er så smålig av meg at den største gleden jeg finner i dag er at TIL ser ut til å ikke vinne serien når vi klarer å kaste vekk opprykk med å ikke klare score mål hjemme mot Alta. Det innrømmer jeg glatt. Forever Adecco.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1187 på: 02. Okt. 2011, 21:31 »
Heia Molde!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1188 på: 02. Okt. 2011, 22:11 »
http://www.dagbladet.no/2011/10/02/sport/fotball/tippeligaen/18412908/

Latterlig av VIF fansen å synge for full hals mens Torps rørende video ble vist før kampen idag.

Nå finnes det selvfølgelig idioter i alle leire, men VIF-fansen er faktisk noe for seg selv. Her jeg kommer fra er det dessverre en betydelig tetthet av VIF-fans, og en ganske grei fellesnevner er vel at de kommer fra fattige familier, tilhører lavere samfunnsklasser og finnes både opprørske og uambisiøse. Hvorvidt teorien min om at den klubben der tiltrekker seg idioter er sann på nasjonal basis eller ei vet jeg ikke, men den er ganske tydelig her utenfor Oslo...

Men jeg tror ikke jeg lar meg provosere så utrolig mye av det her da det var utelukkende den reaksjonen de ønsket fra oss Brann-fans. Får bare heve oss over dem og gratulere med tre poeng.  :)

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1189 på: 02. Okt. 2011, 22:22 »
Grenser for hva jeg kan heve meg over. Tvert om, håper TGB knuste noen skaller idag :P

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1190 på: 03. Okt. 2011, 01:00 »
Hehe, tja. Etter noen stygge episoder med den søppelgjengen der på byen i Bergen i fjor, så har jeg fått litt avsmak. Bråker med min gjeng pga østlandsdialekten og slår ned andre helt uprovosert. Men står det mellom TGB og Søpla, så håper jeg nok at førstnevnte gir mer enn de mottar. :)

Uansett tapere hele gjengen.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1191 på: 03. Okt. 2011, 09:16 »
http://www.dagbladet.no/2011/10/03/sport/fotball/tippeligaen/valerenga/klanen/18416350/

- Det er ikke så lett å snakke med media med to i promille

I Klanen er det visstnok formildende for en talsmann å være drita når de snakker med media, og ikke skjerpende. Jeg synes det oppsummerer kulturen greit. Pleier å unngå å skjære alle over en kam i slike saker, men når det gjelder Klanen har jeg ingen problemer med det. Alle mine erfaringer tilsier at apene som har uttalt seg i etterkant er representative.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1192 på: 03. Okt. 2011, 09:49 »
Steng dem ute fra norsk fotball. Hører ikke hjemme noen plass. Avskyelig.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1193 på: 03. Okt. 2011, 20:54 »
Takk, Ole Martin Årst!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1194 på: 09. Okt. 2011, 00:43 »
Takk, Ole Martin Årst!

Bittert. At en mann som har vært så mye ute av form og så negativ får ta straffen er merkelig. Hoff skulle tatt den. Men det er selvfølgelig enkelt å si i ettertid. Innleggene til Vikstøl er forøvrig håpløse.. Here we come adecco..

Peter

• Gjest
« Svar #1195 på: 09. Okt. 2011, 00:46 »
Takk, Ole Martin Årst!

Bittert. At en mann som har vært så mye ute av form og så negativ får ta straffen er merkelig. Hoff skulle tatt den. Men det er selvfølgelig enkelt å si i ettertid. Innleggene til Vikstøl er forøvrig håpløse.. Here we come adecco..

Tja, han er en spiss av høy tippeligaklasse, samt rutinert og har vel satt alle de andre straffene han har tatt i år?
At det ikke ble mål på straffen, er ene og alene Årst sin feil, og jeg synes ikke Mjelde kan lastes for avgjørelsen om at han skulle skyte.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1196 på: 09. Okt. 2011, 00:57 »
Hvis du har sett Årst spille i det siste da.. Ser helt umotivert ut og like teknisk som Eli Hagen.. Putta mye i starten, men nå ser jeg han heller på benken. Så veldig usikker og nervøs ut da han skulle ta straffa, mens Hoff er en spiller som holder hodet kaldt i slike situasjoner. Men skal ikke skylde på Mjelde, selvfølgelig burde Årst satt den mellom stengene.

Peter

• Gjest
« Svar #1197 på: 09. Okt. 2011, 11:43 »
For meg har det virket som om Årst har vært en av de mest motiverte spillerene for å prøve å forhindre nedrykk. Snakket mye, og har generellt virket veldig interressert i å redde klubben.
For meg fremstår han som motiovert, og jeg tror bare at det var så enkelt som en straffebom pga dårlig straffe ikke pga interressen og motivasjonen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1198 på: 10. Okt. 2011, 13:59 »
Men jeg tror vel omtrent aldri før jeg har opplevd at Årst tar en direkte dårlig straffe. Har alltid fremstått som en veldig sikker straffeskytter. Så jeg kan forstå hvorfor enkelte tenker i retning av det som man heldigvis har et ord for på engelsk; complacency.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1199 på: 10. Okt. 2011, 17:57 »
Kjenner Bergens-folket til denne karen?

http://www.f-b.no/ffk/trener-med-ffk-1.6542929