20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2011  (Lest 157663 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #1170 på: 30. Sep. 2011, 14:42 »
Jeg er langt fra sikker på at seriegullet havner i Molde ennå. Om man later som om RBK's hengekamp er den mot Brann, så ligger de 7 poeng bak Molde når begge har 18 poeng igjen å spille om. Og det ligger vel i kortene at RBK's sluttspurt blir ganske mye sterkere enn Moldes.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1171 på: 30. Sep. 2011, 14:54 »
Du, jeg har gitt opp nå, ikke begynn. Jeg har ikke lyst til å stadig skulle holde meg fast i et ørlite håp.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1172 på: 30. Sep. 2011, 15:02 »
Hehe, motsatt følelse her. Jeg må forberede meg på at RBK vinner for å bli minst mulig skuffet når det skjer. ;)

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1173 på: 30. Sep. 2011, 16:42 »
Lack of words Jokke
Jeg trodde dette var en tråd hvor man faktisk fikk lov å være litt partisk innimellom. Har ikke jeg som trønder og RBK-supporter på min hals lov til å synes det er fryktelig trist at Molde ligger litt for godt an til å vinne seriegull, når det attpåtil sammenfaller med et 100-års-jubileum?

Hehe; jeg var nok rimelig trøtt når jeg skrev det der. Det var lack of words over at du (riktignok bare nesten) håpte at MFK sikret gullet mot Tromsø. Det var en overraskelse for meg , men svært velkommen. Er du litt skap-moldenser kanskje? (sorry ;))

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1174 på: 01. Okt. 2011, 11:54 »
http://www.tv2.no/sport/fotball/torp-har-alvorlig-hjertefeil-maa-trolig-legge-opp-3599840.html

Trist å se at Torp trolig må legge opp. Han virket som en sympatisk type i tillegg til å være en god fotballspiller, og det er synd at noe slikt skulle skje med ham.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1175 på: 01. Okt. 2011, 12:09 »
Veldig trist. Får en til å tenke på at det finnes viktigere ting i livet enn fotball. Hvis det er noen her inne som vurderer å teste eget hjerte, har jeg bare én ting å si: gjør det! Viktig å tenke preventivt!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1176 på: 01. Okt. 2011, 12:10 »
Hva bør trigge deg til å skaffe en hjertesjekk da når du først er inne på det?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1177 på: 01. Okt. 2011, 12:28 »
Oppfordringen var ment for aktive mennesker som driver med idrett på jevnlig basis. Det trenger ikke nødvendigvis være noen foranledning eller symptomer som avslører hjertefeil og eventuelt får deg inn til en sjekk. Det er det som er så skremmende.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1178 på: 01. Okt. 2011, 13:17 »
http://www.tv2.no/sport/fotball/torp-har-alvorlig-hjertefeil-maa-trolig-legge-opp-3599840.html

Trist å se at Torp trolig må legge opp. Han virket som en sympatisk type i tillegg til å være en god fotballspiller, og det er synd at noe slikt skulle skje med ham.

De fleste skjønte vel at det mest sannsynlig var dette som ble resultatet, men det er fortsatt en skuffelse. Utrolig synd for en spennende spiller som virkelig har imponert alle i år, og vært vår neste beste spiller etter Austin. Veldig synd også for Brann, som utvilsomt blir veldig svekket. Ekkelt når slike ting skjer, men tross alt bra å se at man velger sikreste løsning til slutt.

Torp er visstnok også en av spillerne i gruppen som har gjort underverker for det som nå er lagets styrke, lagmoralen, og han har f.eks omtrent alene fått æren for at Guastavino har gått fra å være misfornøyd og med hjemlengsel til å blomstre både på og utenfor banen. Skulle ikke forundre meg om Torp nå vil få tilbud om en annen jobb i klubben, han er definitivt en ressursperson. 

Håper ihvertfall inderlig vi vinner cupfinalen for ham, og at spillerne klarer å fokusere når den tid kommer. Han fortjener å løfte den pokalen etter kanonsesongen han har hatt.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1179 på: 01. Okt. 2011, 13:23 »
Enig. Jeg håper Brann vinner cupfinalen for Torp. Selv om det var det mest sannsynlige resultatet er det fremdeles trist at han må gi seg på grunn av dette. Jeg ser Brann har tenkt å gi ham en ny rolle i klubben, noe som er bra. Jeg tror også de vinner på å vise at de tar vare på spillerne sine om det skulle skje noe galt.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1180 på: 02. Okt. 2011, 12:26 »
Mulig det er en stygg brannfakkel, men jeg ville aldri trodd at TV2 skulle sette opp Molde - Tromsø som hovedkamp over Brann-VIF selv om det er veldig naturlig mtp tabellsituasjonen. Ikke at det gjør meg noe da jeg får sett kampen uansett, men det er et eller annet koselig med å ha hovedkamp. :)

Er spent på å se om Brann-guttene er preget av Torps nesten-død... off.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1181 på: 02. Okt. 2011, 20:17 »
http://www.dagbladet.no/2011/10/02/sport/fotball/tippeligaen/18412908/

Latterlig av VIF fansen å synge for full hals mens Torps rørende video ble vist før kampen idag.
« Siste redigering: 02. Okt. 2011, 20:19 av Martin91 »

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1182 på: 02. Okt. 2011, 20:20 »
Ganske sykt. I kampen mot oss tenkte jeg vi fikk det ultimate lavmål med Andresens feiring av Ogudes angrep på Ørlund. Så feil kunne jeg ta...Usmakelig klubb.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1183 på: 02. Okt. 2011, 20:27 »
Ikke overraskende.
Nei.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1184 på: 02. Okt. 2011, 20:31 »
Ulf på tv ;)

Har full forståelse for Andresens reaksjon på duellen sist helg, men dette var litt mer usmaklig. Må være såpass ærlig at jeg kan se argumentasjonen, men litt folkeskikk må man da kunne ha.
« Siste redigering: 02. Okt. 2011, 20:36 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒