20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2011  (Lest 160865 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #1035 på: 31. Aug. 2011, 14:58 »
http://www.brann.no/nyheter/venstreback-trener-med-brann/

Ser ut til at vi kan slippe el-Fakiri neste år, altså. Ikke at han har vært dårlig i år, men han mangler litt på fart og utholdenhet, noe den fyren her mener at han har. Bare han ikke har teknikk i Sævarsson-klasse, så skal jeg være fornøyd med signeringen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1036 på: 31. Aug. 2011, 17:58 »
Du kan kanskje si at RBK er store favoritter neste sesong, men samtidig er det fremdeles mange svært unge spillere som vil være fast inventar i RBK neste sesong.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1037 på: 31. Aug. 2011, 23:36 »
FFK hentet James Keene på lån fra Elfsborg og solgte Raio Piiroja til Vitesse Arnheim i løpet av kvelden.

Veldig spent på Keene. Virker som en ålreit spiller. Piiroja var ferdig etter sesongen uansett, så helt greit å la han gå nå. Ryktes om en overgangssum på 2mill.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1038 på: 01. Sep. 2011, 18:22 »
Snakket med venn av meg som er tidligere Glimt-spiller og Berntsen skal vist være den beste spilleren han har spilt med. Mente han var bedre enn Konradsen, selv om han er 93. Har vist blitt kåret til banens beste fire kamper på rad denne sesongen. Var positiv til at Glimt fikk beholde han ut sesongen siden han så mulighetene som opprykk som gode med ny trener.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1039 på: 01. Sep. 2011, 20:55 »
Det kunne jeg fortalt deg. Langt større potensiale enn Konradsen - og helt klart potensiale til å bli en ny Berg-type. Vil påstå han viser samme potensiale som Per Ciljan hadde på den samme tiden. Mektig talent!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1040 på: 01. Sep. 2011, 23:35 »
Det er en og annen Glimt-supporter som har vært innom rbk-forumet og truet med at de ville slutte å heie på RBK i e-cup fordi vi snappet opp en spiller som var på kort kontrakt, har store ambisjoner og som hadde et sterkt ønske om å spille for RBK. Sannsynligvis like stort som Ørjan Berg i sin tid.
Sånn som jeg har forstått det på beskrivelsene av spilleren, så er han mer lik Ørjan enn Runar i spillestil. Kunne kanskje heller tenkt meg en Runar-type enn enda en Ørjan-type (føler det er noen av dem på midtbanen vår fra før), men for all del. Man kan ikke takke nei til et så stort talent.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1041 på: 02. Sep. 2011, 10:06 »
Det der er et scoop om RBK klarer å utvikle han videre.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #1042 på: 10. Sep. 2011, 03:19 »

Ahhhh. Deilig. God natt.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1043 på: 10. Sep. 2011, 14:48 »
Deilig seier i gymsalen, og en artig fotballkamp. Men fortsatt er jeg sikker på at MFK drar dette i land.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1044 på: 11. Sep. 2011, 13:24 »
Det skal bli interessant å se Molde-Brann i dag. I utgangspunktet ligger det jo an til nedslakting, spesielt i og med at tre av fire (!) faste forsvarsspillere for Brann er ute. Vi kommer til å sende TL's dårligste forsvarsfirer ut mot TL's beste angrepslag. Likevel må jeg innrømme jeg ihvertfall har håp om poeng, spesielt om Ojo og Guastavino er i toppform, og vi samtidig klarer å stoppe Hoset og Eikrem på midtbanen. Om noen i ligaen skal klare det, så må det jo nettopp være Austin og Torp.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1045 på: 11. Sep. 2011, 15:49 »
Fem-nulll blir det i dag. Ojo trøstemål om vi er heldige

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1046 på: 11. Sep. 2011, 18:52 »
Brann har med seg fire unggutta i dag....Så gjenstår det å se om det blir noe relevant spilletid. Håper på haugen fra start, men det spørs..Kristoffer Larsen virker og veldig spennende. Bare å krysse fingrane :)
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1047 på: 11. Sep. 2011, 19:43 »
Noen som vet om det blir noe stream til denne kampen?
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1048 på: 11. Sep. 2011, 19:46 »
Nei.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1049 på: 11. Sep. 2011, 20:23 »
Herregud for et håpløst uproffesjonelt opplegg i Molde. Jeg foreslår 2-0 til Brann på walkover.