20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2011  (Lest 157514 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #975 på: 24. Aug. 2011, 00:56 »
Merkelige svar fra enkelte her. Jeg ville trodd at alle som er relativt lidenskapelig fotballinteresserte ville skjønt hvorfor det er galt å bevisst løpe bort til motstander-supporterne for å juble etter en scoring. Jeg bryr meg overhodet ikke i denne saken, og jeg aner ikke om det var noen grunn for at han gjorde det i det hele tatt, men hadde jeg stått på FKH-tribunen som FKH-fan ville jeg selvsagt blitt mektig provosert. Som alle de andre der garantert ble.

Like patetisk av Prica som det var patetisk av Charlie Miller å vise fingeren mot TIL-fansen i sin tid.
« Siste redigering: 24. Aug. 2011, 01:01 av Berntsen »

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #976 på: 24. Aug. 2011, 18:35 »
Gjør Prica noe galt der a? Bortsett fra litt knyttnever i lufta, og glede over å ha satt den sjansen. Gjør jo ingen verdens ting galt.

Hmm... Merkelig Rade Prica blir Sjellt ut av Janne Jønsson etter scoringen(feiringen) då isåfall..

Mener å huske at Diouf eller noen for noen år siden viste hysjetegn mot mot toon army etter scoring og forumet her rann over at grov hets og grining. Men nå når Rade Prica går enda lengre så er det helt uforståelig at noen reagerer?! Sku trudd Joey Barton stod bak brukerene her inne..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #977 på: 24. Aug. 2011, 18:40 »
Har ikke sett situasjonen, men på generelt grunnlag synes jeg det er latterlig av spillere å juble rett opp til fansen. Det vil si at man må få lov til å juble, men klare gester mot publikum er ikke særlig bra i mine øyne. Om det er hysjing, fingern, karatespark, knyttnever e.l. er meg likegyldig selv om disse nok kan graderes i alvorlighetsgrad. :)

Hvis Prica har feiret et mål mot fansen så er det litt sånn "meh!" for min del, men om han klart har gitt uttrykk for noe annet enn gleden over målet så glir man straks over i noe som ikke er fullt så "meh!" for å si det sånn.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #978 på: 24. Aug. 2011, 18:46 »
Regner med at de måkehuene oppe i måkeberget ikke har vært helt uskyldige før denne situasjonen (eller ikke-situasjonen i mine øyne).

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #979 på: 24. Aug. 2011, 19:29 »
Måkeberget er vel den barnsligste fansen i landet mtp sanger, så regner ikke med de er helt uskyldige nei.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #980 på: 24. Aug. 2011, 19:43 »

Hvis Prica har feiret et mål mot fansen så er det litt sånn "meh!" for min del, men om han klart har gitt uttrykk for noe annet enn gleden over målet så glir man straks over i noe som ikke er fullt så "meh!" for å si det sånn.

Nei hadde han bare feira målet hadde det jo ikkje vert så ille men det som provoserte var håndbevegelsene som ble benyttet. Vanligvis om noen gjør slikt er det jo ein bakgrunn men mb hadde ingenting uoppgjort med Prica før dette skjedde. Hadde vert intresant med ein forklaring fra Prica..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #981 på: 24. Aug. 2011, 20:00 »
Tenk og i det hele tatt lage noe ut av den lille situasjonen der a ;D Jeg gir opp.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #982 på: 24. Aug. 2011, 20:07 »
Bibelbeltet vettu :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #983 på: 24. Aug. 2011, 20:26 »
Greien er jo at Prica får en krampe 10-12 minutter før han scorer, noe harryguttene fra Haugesund ikke syntes noe om (pent sagt). Og da velger han å gestikulere opp mot den tørre fansen der.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #984 på: 24. Aug. 2011, 20:31 »
Tenk og i det hele tatt lage noe ut av den lille situasjonen der a ;D Jeg gir opp.

Kan nok vere ein ide ja ettersom du snakker om ein situasjon du ikkje har sett...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #985 på: 24. Aug. 2011, 20:37 »
Ja, du går sende et brev til RBK og fortsette grininga di da vettu.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #986 på: 24. Aug. 2011, 20:38 »

Dridas ?

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #987 på: 25. Aug. 2011, 16:35 »

Synes det er litt feil at en som er en del av NewUtd-teamet kommer med kommentarer som dette. Spesielt etter at Nordin har påpekt at alle på forumet må gå litt i seg selv, og prøve å bevare og gjøre forumet til en hyggelig diskusjonsplass. Dette gjelder alle, men det skader ikke å gå foran med et godt eksempel.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #988 på: 25. Aug. 2011, 16:47 »

Synes det er litt feil at en som er en del av NewUtd-teamet kommer med kommentarer som dette. Spesielt etter at Nordin har påpekt at alle på forumet må gå litt i seg selv, og prøve å bevare og gjøre forumet til en hyggelig diskusjonsplass. Dette gjelder alle, men det skader ikke å gå foran med et godt eksempel.

Nei, da får jeg heller melde meg ut av teamet og slutte å bidra på denne siden... Det er jo en absolutt ikke-sak som Benson får ut til å høres ut som 3. verdenskrig.

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #989 på: 25. Aug. 2011, 16:56 »

Nei, da får jeg heller melde meg ut av teamet og slutte å bidra på denne siden... Det er jo en absolutt ikke-sak som Benson får ut til å høres ut som 3. verdenskrig.

Det er ordleggingen og ikke saken jeg mener. Saken bryr meg ingenting og ikke har jeg sett det heller.
Si hva man vil, samtidig som man gjør det saklig.