20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2011  (Lest 157838 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #900 på: 10. Aug. 2011, 16:15 »
Dere i Brann har vel fått bevist at Adecco-spillere kan ta TL-nivå. Også spillere som Bjørdal og ikke minst -Konradsen fra Glimt har jo bevist at de veldig lett tar nivået i TL. Nå er jeg jo fullstendig enig i at nivået i Adecco er helt forferdelig elendig - men så skal en også huske på at alt av kvalitet i TL blir kjøpt opp og at TL i seg selv også er helt forjævlig dårlig for en fyr som meg som ikke har veldig interesse utover at TIL ikke må vinne serien. Selv må jeg dog innrømme at etter at Cato Hansen tok over Glimt syns jeg det har vært en betraktelig forbedring i underholdningsverdien for min del. Ulikt før føler jeg det ikke som et pliktløp hvor jeg må pine meg gjennom Glimt-kamper. Og til slutt gjentar jeg igjen at Berntsen skal kunne gjøre en jækla god jobb i TL, ihvertfall om han går til rette klubben og får tillit.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #901 på: 10. Aug. 2011, 16:27 »
Ja, det er selvsagt mulig at noen tar steget, men jeg tror det er veldig, veldig få som er i stand til det. Selv om TL også er dårlig, er nivåforskjellen stor. Kim Ojo tror jeg vi hadde veldig flaks med, og Fredrik Haugen sliter fortsatt mye med tempoet, selv om han var den desidert viktigste grunnen til at Løv-Ham var et topplag og ikke et bunnlag i fjor. Cato Hansen betalte vi skandaløst nok en millionsum for etter han visstnok hadde vært meget god i Adecco, og nå er han den dårligste spilleren i ligaen.

Det eneste poenget mitt er at jeg egentlig er skeptisk til enhver spiller som kommer fra førstedivisjon til TL, uansett hvor gode de har vært der nede. Men det er utvilsomt noen som har nok potensiale i seg, og det er godt mulig han er en av dem.   

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #902 på: 10. Aug. 2011, 16:30 »
Han var i hvert fall kampens store spiller i cupkampen mellom Glimt og TIL tidligere i år. Hadde ikke gjort noe om han tok turen nordover for min del, spesielt hvis Ruben forsvinner.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #903 på: 10. Aug. 2011, 16:58 »
Han var vel kåret til banens beste 4-5 kamper på rad på Aspmyra ihvertfall også. Denne gutten fikk Runar Berg til å legge opp på dagen da han fikk sin debut, og det syns jeg sier sitt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #904 på: 10. Aug. 2011, 17:20 »
Bare be ham ringe OGS, Kristoffer. Vi trenger Norske talenter

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #905 på: 10. Aug. 2011, 19:09 »
Ser jo helst at han spiller for Glimt i Tippeligaen 2012 da.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #906 på: 10. Aug. 2011, 20:17 »
Pssss, send ham til MFK du ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #907 på: 10. Aug. 2011, 22:32 »
Pssss, send ham til MFK du ;)
For all del, la nå gutten få et liv. Ikke ødelegg han i Molde. Skal han sendes noen plass, er det til Trondheim, og deretter videre til utlandet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #908 på: 11. Aug. 2011, 07:12 »
må nok skuffe dere Bjørni, Joakim og ikke minst Kristoffer. Han spiller nok i TIL neste sesong.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #909 på: 11. Aug. 2011, 11:03 »
Neida, han spiller nok i RBK. Jeg drømte faktisk at RBK hadde lagt inn det som ble beskrevet som "et voldsomt bud". På mange måter føler jeg at dette er en like god kilde som mange andre i overgangssaker.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #910 på: 11. Aug. 2011, 13:58 »
Dette er egentlig ganske tragisk.

"Hadde det vært min spiller og jeg ble gjort oppmerksom på en så klar hands i pausen, hadde jeg umiddelbart bedt spillerne mine om å gå ut og score et selvmål. Det kan jeg love deg, sier Kjetil Rekdal til Sunnmørsposten. "

http://fotball.adressa.no/eliteserien/article207139.ece

http://vglive.no/#match=10000420

39
0 - 1 Mål Aalesund: Kopteff. Nydelig scoring av Aalesund! Kopteff flikker ballen inn i midten, og får den tilbake på løp. Han drar den med seg med hånden og setter ballen i nettet. Repetisjonen viser at scoringen burde vært annullert.

http://fotball.aftenposte...144736.ece

Aafk-trener Kjetil Rekdal var ikke særlig interessert i om det var hands eller ikke.

Hoftun har forresten gjenvunnet litt av min respekt etter dette utsagnet.

- Kjetil Rekdal sier så mye dumt hele tida. Jeg vet ikke om jeg vil bruke energi på det engang, innleder Rosenborgs sportslige leder.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #911 på: 11. Aug. 2011, 14:05 »
At Rekdal er en hykler som altfor ofte uttaler seg altfor bastant kommer vel ikke som noen overraskelse på noen... :P

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #912 på: 11. Aug. 2011, 14:12 »
Nei, men nå får det snart være nok. Nå må noen snart gidde å stille et kritisk spørsmål og vende pekefingeren mot de som uttaler seg på denne måten. Jeg skal være den første til å innrømme at Wangbergs mål aldri skulle vært noe av og at jeg er flau over det. Likevel er det slett ikke noe enkeltstående tilfelle i fotballens historie, men nå uttaler alt mulig rart seg om situasjonen. Skinnhellige mennesker som påstår at de ville reagert på en helt annen måte enn det historien viser at de noen gang har gjort.

Ja, det var jævlig dumt at Wangberg scorer med hånda, jeg håper jeg aldri ser det igjen, på samme måte som jeg håper jeg aldri igjen hører Rekdal si at Rosenborg er favorittklubben til NFF og at det finnes en konspirasjon i systemet som helst ser at vi vinner TL.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #913 på: 11. Aug. 2011, 14:12 »
Hørtes jo helt ut som Joakim!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #914 på: 11. Aug. 2011, 14:13 »
Hvis noen tviler så er jeg ikke enig med Joakim i denne saken. Jeg mener at det er en i alle fall delvis bevisst hands og det optimale rett og slett hadde vært å si i fra til dommeren.