20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2011  (Lest 157913 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #885 på: 09. Aug. 2011, 13:36 »
RBK jukser aldri! Og, hvis de jukser så er det ikke med vilje.

Som LSK-supporter vil jeg også si at Arild Sundgot aldri har scoret bevisst med hånda.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #886 på: 09. Aug. 2011, 17:22 »
Nei, han har bare bevisst tatt hånda til hjelp for å score et mål på "lovlig" vis.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #887 på: 09. Aug. 2011, 17:26 »
Haha! Om ikke annet så gjør du meg oppmerksom på at virkelighetsoppfatningen kan være særs subjektiv.

Jeg døper deg herved til dette forumets "erasmus montanus".

Mor Nille er en sten
« Siste redigering: 09. Aug. 2011, 18:42 av bjørni »

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #888 på: 09. Aug. 2011, 20:03 »
hehe, mange fornøyelige innlegg her til tider. Jokke har jeg nærmest gitt opp når det kommer til diskusjonen av norsk fotball. Han er alt for nærsynt til at jeg klarer å ta han særlig alvorlig. :)

At diving queen Olsen har fått seg ny arbeidsgiver tror jeg det er Rosenborg som har mest å være fornøyd med.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #889 på: 09. Aug. 2011, 21:17 »
Hehe, han gir seg tydeligvis aldri. Godt å se at det blant annet er fart i TV2-konspirasjonsteorien. Anbefaler deg å ta en kikk i tyske aviser om dagen slik at du kan få utvidet denne rasismeanklagen ut over flere medier, Joakim. Større nedslagsfelt gir ofte flere argumenter, vet du.

Ulf; regner med at du mente 'trangsynt' og ikke 'nærsynt'? I så fall kan nok samtlige som har tittet innom TL-diskusjonene på forumet her være enige med deg. ;)

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #890 på: 09. Aug. 2011, 21:39 »
jepp plebUTG :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #891 på: 09. Aug. 2011, 23:05 »
http://www.an.no/glimt/article5695507.ece

Dette måtte komme, jeg bare håper noen mer akseptable klubber kommer på bana. Daniel Berntsen er et sjukt talent, selv Anders Konradsen blir smågutt i forhold. Vil nødig se den nye Runar Berg ikle seg noe rød-hvitt-stripet elendighet. Ja, for jeg går faktisk så langt som å kalle ham den nye Runar Berg - såpass stort er potensialet til gutten. Soleklar bestemann sålangt for Glimt denne sesongen - og han dominerer allerede stort i Adecco. Ekstremt spennende spillertype.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #892 på: 10. Aug. 2011, 07:48 »
Spennende spiller som jeg gjerne ser i Nord-Norges største klubb. Om Anders Konradsen blir med på flyttelasset så gjerne det ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #893 på: 10. Aug. 2011, 08:26 »
Storebror er vi for evig - vi kommer tilbake ;)
Forøvrig burde du vel ha fått med deg at Konradsen har gjort sakene sine bra i Godset denne sesongen vel etter at han valgte dem fremfor blant annet TIL? :P
Uansett - om Konradsen er sett på som et bra talent, så er Berntsen mange hakk over. Ekstremt underholdende spiller som jeg nok tror er mer enn god nok for TL.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #894 på: 10. Aug. 2011, 08:58 »
Livet som glimtsupporter har vel blitt mye bedre også for tiden Kristoffer? Trodde ikke sparkingen av kåre skulle ha så mye å si..Men resultatene har vel vært for gode etter at han dro til at det er tilfeldig..

Forøvrig litt slakt av RBKs kjernen:
http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article207020.ece 

De kan to sanger: RRR BEE KÅÅ og "hater molde by"

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #895 på: 10. Aug. 2011, 10:12 »
Kjernen kan veldig mange sanger, og de to der er blant de aller minst brukte.

Og tidligere styremedlem Meirik virker å være ei gretten, gammel kjerring, som ikke evner å se at det er godt med litt temperatur også på tribunen. Virker som at det er opplest og vedtatt at etter 22/7 skal det aldri mer ropes noe om "hat" eller slike ting på norske tribuner.

90% av våre sanger handler om laget vi heier på. Laget vi lever for. Kanskje til og med mer enn 90%.
Sanger som omhandler motstanderen kan nok telles på én hånd. Sånn er det nok også hos de aller fleste andre norske klubber. Inkludert Molde.

Det er forøvrig en kjent sak at Adresseavisen misliker Kjernen, så at de trykker en sånn sak er helt i tråd med deres policy.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #896 på: 10. Aug. 2011, 11:48 »
Her er jeg enig med Joakim. Jeg tror du skal lete lenge før du finner ei lokalavis som er mer negativ til egen klubb og supportere enn Adresseavisa. De benytter virkelig enhver anledning til å slå saker stort opp og kritisere.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #897 på: 10. Aug. 2011, 12:24 »
Denne type rivaliserende "hatrop" skal man ikke være så redd for å ha, nei. VIF med tilropene sine mot Brann-spiller Ardian Gashi, RBK-fansen mot Hoseth og alkis-tilropene fra Brann-fansen mot sutrekongen. Alle disse er greit innenfor grensen selvfølgelig, og skal etter min mening ikke straffes. Kan jo sette diverse fanklubber i Italia eller Spania opp mot feks Kjernen eller Bataljonen og se hvem som har verst språkbruk.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #898 på: 10. Aug. 2011, 15:53 »
Livet som glimtsupporter har vel blitt mye bedre også for tiden Kristoffer? Trodde ikke sparkingen av kåre skulle ha så mye å si..Men resultatene har vel vært for gode etter at han dro til at det er tilfeldig..

Er jo to ulike lag vi har sett denne sesongen. Med Cato Hansens snitt gjennom hele sesongen hadde vi jo ledet Adecco nå. Selvfølgelig ikke helt rett å tenke sånn - men måten vi har fremstått, selv når vi har tapt kamper under ham, er helt annerledes enn i noen av Kåres kamper det siste året. Dersom mulig bør vi helt klart beholde en spiller som Berntsen ihvertfall ut sesongen - da opprykk er godt innenfor rekkevidde just nå. Men jeg er selvfølgelig redd at en spiller som Berntsen selv vil spille på øverst mulig nivå - og dessverre har vel hans far latt seg sodomere i polkagrisdrakten fra før av. Da håper jeg heller han drar til en klubb som MFK eller Godset - passer spillestilen hans bra :)

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #899 på: 10. Aug. 2011, 16:03 »
Nivået i Adecco-ligaen er vel kanskje det dårligste det har vært noensinne. Jeg har sett noen NRK-sendte Adecco-kamper i år, og det er nok den mest elendige TV-sendte fotballen jeg har vært borti. Jeg hadde aldri stolt på at en spiller som gjør det godt i første divisjon ville gjort det bra i TL, men er han veldig billig så er det jo bare å ta sjansen.