20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2011  (Lest 157713 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #645 på: 26. Juni 2011, 23:20 »
Hvis dette handler om Rekdals utsagn, så er vel poenget hans at det nettopp ikke har jevnet seg ut de siste femten årene, men at RBK har blitt favorisert. Og det er det nok mange som er helt enig med han i. Men man får uansett ikke dannet noe riktig bilde av å henge seg opp i enkeltkamper og enkelttilfeller, som han gjorde den dagen.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #646 på: 26. Juni 2011, 23:21 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_7006498,00.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Aafk kan bli svekket i forsvaret de også. Godt at det ikke bare er TIL som kan miste viktige spillere.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #647 på: 26. Juni 2011, 23:34 »
Er stabæk fan, og synes 5 min var litt i overkant med ekstratid, men på ingen måte hårreisende. DEt er vår egen skyld at vi ikke klarte å bygge videre på det positive vi gjprde i slutten av 1. omgang. 3-1 burde man kunne klare å holde til seier med 45 igjen å spille, men stabæk er ikke et sånt lag som bryr seg om det. De skal nemlig gjøre det så spennende som overhodet mulig, ALLTID!!! Vi slipper alltid inn mål først, for så å snu kampen. Men om vi snur for fort, så det blir det for lenge å holde på seieren selv om vi evnt. skulle lede med 5 mål! Husker f.eks kampen mot start, usikker på om det var i fjor eller året før det, hvor vi ledet med 2 mål til det var ca 5 min igjen av kampen. Det holder enkelt til seier tenker de fleste. Men IKKE for stabæk! Neida, vi lar de score 3 mål(mulig det bare var 2 og til uavgjort) på veldig få minutter, og de haler i land seieren etter at vi har dominert hele kampen.
Som stabæksupporter føler man seg ikke trygg på seier før ca 5 min etter kampen er ferdig. Ingen er flinkere til å rote bort poeng enn oss, penger også forsåvidt...

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #648 på: 26. Juni 2011, 23:36 »
RBK er rimelig tannløse uten Rade på banen, heldigvis.

Dette har jeg sagt i hele år. Uten Rade er vi absolutt ikke noen gullkandidat, men snarere et middels til dårlig lag. Det er ingen muskler hverken på midtbanen eller i angrep og vi har ingen å spille opp på.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #649 på: 26. Juni 2011, 23:48 »
Øvrebø har ialfall lært seg og dømme straffespark nå...!!!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #650 på: 28. Juni 2011, 14:14 »
Vi kan vel trygt kåre årets mål nå, etter Diego Messi Guastavinos bragd i går. For en stjerne. Og for en kamp.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #651 på: 29. Juni 2011, 00:28 »
Rykter i Sarpsborg sier at RBK har lagt inn et bud på Joachim Jørgensen. Hoftun skal ha vært å sett de to siste hjemmekampene til 08 også. Trur ikke han ble så veldig imponert i går, men Jørgensen har vært viktig for 08 tidligere i sesongen.

Simmi

• Gjest
« Svar #652 på: 29. Juni 2011, 01:01 »
Det gjør vel deg glad, Daniel. ;)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #653 på: 29. Juni 2011, 08:06 »
Hehe, ja det er faktisk litt deilig om 08 selger sin beste spiller midt i sesongen :)

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #654 på: 29. Juni 2011, 14:27 »
Daniel: Kva er 'verdict' på Tom Freddy? Var det ikkje litt murring, i perioder i Adecco-sesongen, om at han ikkje var rett mann for jobben? Er fansen happy med han?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #655 på: 29. Juni 2011, 17:59 »
Mens vi RBK-supportere altså drømmer om spillere som Ujah, Kara og de gutta der, så ender man i stedet opp med en spiller fra Sarpsborg 08. Joda, Erik Hoftun er seg selv lik. Og det skal jaggu ikke mye til for å overbevise den nissen. Så lenge du er norsk og spiller fast og godt for et norsk lag, så er alt annet uvesentlig. Ja, bortsett fra prisen da. Du må ikke koste mer enn ingenting. Det har vi ikke råd til.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #656 på: 29. Juni 2011, 19:12 »
Da må jeg si jeg er mer på lag med Hoftun enn med supporterne. Tiden der Rosenborg kan tømme resten av toppklubbene for de beste spillerne er (heldigvis?) forbi. Det samme tiden da man kunne legge veldig mye penger i en overgang. Å håpe på spillere som Kara og Ujah, som i ganske stor grad vil være interessante for de største ligaene, virker for meg altfor urealistisk.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #657 på: 29. Juni 2011, 19:14 »
Jeg syns vel generelt at Hoftun får jævla mye pes fra RBK-fans som kanskje enda ikke har kommet over gamledager ja.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #658 på: 29. Juni 2011, 19:33 »
Jeg synes egentlig Jørgensen virker som en god spiller. Han blir sikkert ikke så dyr heller. Det høres ut som et spennende kjøp.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #659 på: 29. Juni 2011, 20:28 »
Daniel: Kva er 'verdict' på Tom Freddy? Var det ikkje litt murring, i perioder i Adecco-sesongen, om at han ikkje var rett mann for jobben? Er fansen happy med han?
Er et veldig delt syn på han egentlig. Han har gjort en ok jobb synes jeg, men får mye kritikk for bruk av spillere, blandt annet Hans Erik Ramberg som har klippekort på laget uansett hvor svak han er. Men alt i alt så har folk forstått at vi ikke har råd til noen "stor" trener og at TFA er en veldig talentfull trener.