20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2011  (Lest 157538 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #630 på: 25. Juni 2011, 11:19 »
Flere enn meg som tror LSK selger seg til nedrykksstrid denne helga?

Simba

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #631 på: 25. Juni 2011, 12:13 »
Tror Molde FK ville gjort det enda bedre hvis han magnus wolff eikrem hadde hatt mer bein i nesa...
Twitter: @Matserazzi

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #632 på: 25. Juni 2011, 12:55 »
Flere enn meg som tror LSK selger seg til nedrykksstrid denne helga?

Ujah vil bli ett savn, men LSK har flere spisser med potensiale i Gulbrandsen, Sigurðarson og Eziyodawe

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #633 på: 25. Juni 2011, 13:40 »
Tror ikke det blir nedrykksstrid på LSK. Så vanvittig stor er ikke forskjellen på Ujah og ikke Ujah.

Men at Lillestrøm faller i kvalitet og mangler det lille ekstra uten Ujah på laget, er det ingen som helst tvil om.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #634 på: 25. Juni 2011, 14:58 »
LSK er kun fire poeng over nedrykksstreken pdd. og å miste storscoreren sin vil helt klart merkes. Jeg tipper de vil slite på nedre halvdel ihvertfall.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #635 på: 26. Juni 2011, 09:48 »
Tror Molde FK ville gjort det enda bedre hvis han magnus wolff eikrem hadde hatt mer bein i nesa...
Tilgi at jeg kaller deg en tosk. Du har ærlig fortjent det.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #636 på: 26. Juni 2011, 21:44 »
  TV2Mini  Mini Jakobsen
Skikkelig målfarlig RBK med Prica ute.... NOT er vel større sjanse at jeg skal bli 1.80 enn at de scorer. :-((

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #637 på: 26. Juni 2011, 22:02 »
Herregud. Viking har alltid vært favorittlaget til NFF og får aldri straffe mot seg på Viking Stadion...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #638 på: 26. Juni 2011, 22:21 »
Sjekk Fotballxtra! Kompis av meg som fikk "straff" som matrialforvalter i 08! :)

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #639 på: 26. Juni 2011, 22:28 »
I siste kampen til Hamrén, fekk RBK straffe på overtid mot Viking i Stavanger.

Jeg vet det ;) Slike ting går selvfølgelig i bølger, men jeg har en viss følelse av at det merkes litt tydeligere når Rosenborg får straffe/ikke får straffe i mot.

Viking hadde heller ikke fått straffe på en helt lik situasjon som den handsen, fordi det er Staberg som dømmer og han dømmer ikke på sånn.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #640 på: 26. Juni 2011, 22:29 »
Herregud. Viking har alltid vært favorittlaget til NFF og får aldri straffe mot seg på Viking Stadion...

Hehe. Bitter nå? :P

Var en grei holding fra Wangberg ti minutter tidligere på Erik Nevland inni 16-meteren. Skulle vært straffe. Men det skulle også handsen i det 89. minutt.

Så. Ja.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #641 på: 26. Juni 2011, 22:32 »
Jeg er ikke bitter, jeg bare konstaterer et ulikt fokus. Neste gang er det sikkert vi som får en fordel, sånt jevner seg ut.

Regner på samme måte med at det slås stort opp at Tromsø fikk så mye tilleggstid å score mål på. Det var jo også en kjempesak i 2006 etter at Iversen scorte mot dem.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #642 på: 26. Juni 2011, 22:37 »
Overtiden til Tromsø i dag var helt fullstendig latterlig. Jeg ser (ufrivillig) de aller fleste Stabæk-kampene når Brann ikke spiller. Og at det dømmes mer enn tre minutter i andreomgang er feil imo.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #643 på: 26. Juni 2011, 22:50 »
Jeg aner ikke, for jeg så ikke kampen. Men slike ting skjer, det er poenget.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #644 på: 26. Juni 2011, 23:20 »
Allerede 4(!) minutter før slutt annonserte kommentatoren at det var lagt til minimum 4 minutter. (noe han hadde fått beskjed om fra indre bane). Etter det så "skades" en stabæk spiller og ligger nede i nærmere 1 minutt pluss tiden det tar å få han av banen, droppe ballen og få igang spillet igjen.
2 av minuttene kom av 4 bytter i 2.omgang. I tillegg brukte stabæk god tid de få gangene de fikk låne ballen i 2.omgang.
5 minutter var nok ikke så hårreisende som stabæk og fansen deres vil ha det til.

Og ja jeg er enig med de som sier at slike ting utjevner seg over tid. Stabæk hadde jo f.eks skiltet "until we score" på lån fra OT i starten av sesongen mot Aafk.

Ett poeng var absolutt ett minimum av hva TIL fortjente i dag. Stabæk skal ha honnør for siste 30 av 1.omg utover det var TIL best. I 2.omgang var de virkelig heite og viser en moral jeg kanskje ikke har sett i Norsk fotball siden Rosenborg sin glanstid. Det var noe "mesterlig" over innsatsen og innstillingen i 2.omgang i dag. Gledelig å se.

RBK er rimelig tannløse uten Rade på banen, heldigvis. Viking har kanskje våknet for alvor nå. De kan komme sterkt utover sesongen. Spennende måneder i vente!!