20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2011  (Lest 157582 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #60 på: 12. Mars 2011, 17:44 »
Er nok et bra kjøp for RBK det der, og de har nå fått "lappet sammen" hullene i forsvarsfireren ser det ut for. Dessverre for oss andre. Men det har vel aldri vært særlig tvil om at RBK og VIF vil gjøre opp seg imellom om gullet. Så blir det opp til de andre å knive om restene.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 13. Mars 2011, 02:36 »
Og med RBKs fleremillionerskjøp av danske Larsen, så er Martin Andresen ute og slenger med leppa, og maser om at han "bare har knapper og glansbilder" å handle for.

Blir så lei av dette "RBK kjøper seg til suksess"-tøvet. Selvfølgelig gjør vi det. Selvfølgelig kjøper vi forsterkninger for å bli et bedre lag. Hvilke topplag med "økonomiske muskler" gjør ikke det?

Jeg tror nok helt sikkert VIF kunne hatt noen flere knapper og glansbilder om de ikke hadde kastet penger etter Yssouf Koné, som ikke blir å se på banen før Fredheim Holm har rukket å bli skadet og skadefri igjen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 13. Mars 2011, 03:13 »
Blir frustrert jeg også. Når man selger og slipper lønnsutgifter til Stadsgaard, Annan, Iversen og Demidov sier det seg sjøl at man sitter igjen med penger man kan kjøpe spillere for. Når Andresen bruker hele pengesekken fra Moa-kjøpet på Konè får det stå for hans regning.

Selv synes jeg Jim Larsen bør prestere til den prisen, for synes den var i det meste laget. Håper vi har skutt gullfuglen og kan selge han til det dobbelte om 2-3 år :)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 13. Mars 2011, 20:05 »
Nok en seier for FFK i dag! 3-1 mot Stabæk i Telenor Arena. Nå har vi slått Brann 3-0, Odd 5-1 og Stabæk 3-1. Dette ser lyst ut!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #64 på: 13. Mars 2011, 20:10 »
Litt av en kamp mellom Viking og RBK i dag...

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 13. Mars 2011, 20:30 »
Vi er fryktelig dårlige mot slutten av omgangen og taper egentlig helt fortjent. Håper Jim Larsen tar plassen til Bjärsmyr så fort som overhodet mulig.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 13. Mars 2011, 20:36 »
Bjärsmyr så ut som en dårlig Adecco-spiller da Glimt slo RBK 3-1 for noen uker siden!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 13. Mars 2011, 22:14 »
- Jeg synes Fredrikstad er det beste laget vi har møtt i treningskampene. De spiller en rask og moderne form for fotball, sier Lennartsson.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 13. Mars 2011, 22:30 »
Hoper seg opp med skader nå  :(
Bra det er 14 dagers pause etter 1 serierunde.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 13. Mars 2011, 23:23 »
Bjärsmyr så ut som en dårlig Adecco-spiller da Glimt slo RBK 3-1 for noen uker siden!
Og da har du vært usannsynlig snill med svensken. Han har kommet seg litt etter den tid, men han eier jo ikke innsatsvilje. Han lengter så vanvittig tilbake til Aten. Det er helt åpenbart. Du ser det på 60-70 mils avstand.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 14. Mars 2011, 07:27 »
Spesielt at vi først nå linkes til Borges, ei uke før seriestart. Jeg har lenge hatt jævlig lyst på fyren (på en veldig heteroseksuell måte), men akkurat nå har vi mer bruk for en spiller med flere defensive kvaliteter, noe jeg ikke tror er Borges fremste egenskap.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 14. Mars 2011, 10:00 »
Er den nye RBK-stopperen skadet, siden han ikke spilte i går? Er han isåfall klar for Brann-kampen? Likte forøvrig Boti Goas kommentar om at han "ikke hadde peiling på hva han skulle gjøre" under Viking-kampen. Det samme kan gjerne være tilfelle om 6 dager for min del.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 14. Mars 2011, 10:23 »
Jim Larsen dro tilbake til Danmark i går for å flytte, men han kommer tilbake til Brann-kampen. ;) Boti spilte kant i går og var derfor han kom med den kommentaren, mer som en slags "sorry, er ikke helt inne i systemet enda". Gleder meg til seriestart!

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 14. Mars 2011, 10:52 »
Jeg gleder meg overhodet ikke må jeg innrømme, utrolig dårlig følelse for sesongen nå. Men jeg er fortsatt opptatt av at vi skal være best mulig forberedt, evt at dere skal være dårligst mulig forberedt. ;)

Det er jo opplest og vedtatt av Brann-ledelsen at dette skal være en "kjedelig mellomsesong", men jeg frykter jo nærmere vi kommer seriestart at den kan bli mer spennende enn som så.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 14. Mars 2011, 12:35 »
Larsen skal vel etter sigende være på plass på trening i morgen, tirsdag. Det spørs hvor lang tid han trenger på å komme inn i systemet. Boti har bare såvidt noen få treninger med laget bak seg, og for en som kommer fra en helt annen fotballkultur, og ikke snakker språket, så vil det ta en del tid å komme inn i systemet. Men Boti ser ut til å være en smart spiller, hurtig og ikke redd for å gå på mål. Det lille jeg har sett til nå er lovende. Brann-kampen kan nok også være litt i tidligste laget, men det skal mye til for at Prica blir tatt ut etter 60 minutter mot Brann. Tviler på at Boti Goa spiller en halvtime sammen med Bakenga mot Brann. Så dessverre, Berntsen, du må nok se på at Tippeligaens delte toppscorere i 2011, Joar og Rade leker seg med et tynt Brann-forsvar.

Sånn som jeg ser Branns stall per dags dato, så ser det ut til at det kan bli en VELDIG vanskelig sesong, som du sier kan bli mer spennende enn fansen liker, og styret forventer. Jeg blir overrasket om ikke både Brann og Lillestrøm kommer til å slite voldsomt denne sesongen. Begge ser ut til å ha mistet mye kvalitet, og de gulkledde sliter i tillegg med stor intern uro. Og ingen av dem har særlig mye å rutte med, hvis det skulle være behov for forsterkninger. Selv tipper jeg Lillestrøm på nedrykk og Brann såvidt over streken.