20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2011  (Lest 157989 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #75 på: 14. Mars 2011, 20:25 »
Hvem er Joar?

Uansett, det ble 1-3-tap mot Nest Sotra i dag for Brann. Med tilnærmet toppet mannskap fra start. Det er der nivået ligger.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 14. Mars 2011, 20:34 »
Mushaga Joar Bakenga. Kan se ut som jeg har overvurdert Brann i år...

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 14. Mars 2011, 20:57 »
Tror nok Brann hadde godt av en sånn skikkelig kalddusj som de fikk i dag. Da skjønner de forhåpentligvis alvoret, og skjerper seg inn mot seriestart. Men Det hadde jo selvfølgelig vært gøy om de ikke gjorde det. Jeg tror definitvit Brann KAN rykke ned, men jeg tror de klarer å holde seg med nød og neppe. Lillestrøm derimot... :D

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 14. Mars 2011, 20:59 »
Hvorfor skulle de ha godt av enda en kalddusj?

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 14. Mars 2011, 22:09 »
Brann har nok blitt ganske så immun mot positive virkninger av kalddusjer de siste ti årene. Det mister liksom litt effekt når det kommer en skandalekamp minst annenhver måned.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #80 på: 14. Mars 2011, 22:12 »
Brann rykker ned, skjønner ikke helt hvorfor folk sier noe annet. Mannskapet og resultatene sier jo seg selv. Ingenting tilsier at det blir mindre enn firemålstap neste helg mot Rosenborg, og det er på den bølgen Brann kommer til å surfe hele Tippeligaen - dessverre.

Når man mister to landslagsspillere og erstatter med folk fra Adecco, så må det bare gå en vei.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 15. Mars 2011, 08:26 »
Skjønner ikkje ka Skarsfjord legge opp til sånn som dei spele. Holmvik og Kalvenes er ikkje gode nok til å vere i startoppstillinga og korfor blir holmvik brukt på midten?!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 15. Mars 2011, 10:31 »
At man mister to landslagsspillere og erstatter med folk fra Adecco trenger i seg selv ikke å være årsaken til undergangen. Noen av dem er helt klart spillere som kan gjøre en grei innsats, på et visst nivå. Men da må man ha en klar filosofi om hvordan man skal spille og hvilke oppgaver spillerne har. Jeg har ikke sett noen av Branns treningskamper, men det kan virke som at det er mye der det skorter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #83 på: 15. Mars 2011, 15:04 »
http://www.til.no/Nyheter/Nyhetsarkiv/Tore-tilbake-i-TIL-troeyen

Liker! Nå har vi god dekning på nesten alle plasser i laget. Er vel strengt tatt bare på keeperplass og høyrebacken at det ikke finnes tilstrekkelig backup i forhold til første elleveren. I tillegg vil vel muligens både Mos og Tore kunne gå inn i startoppstillingen og forsterke laget ytterligere.
Mitt tips om 4.plass tror jeg nå er ennå mer sannsynlig.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #84 på: 15. Mars 2011, 17:19 »
http://til.no/Nyheter/Nyhetsarkiv/TIL-signerer-svensk-keeper

Og vips så har vi god dekning på keeperplassen også. Jeg har også troen på en bra sesong i år, absolutt!
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #85 på: 15. Mars 2011, 22:16 »
Så absolutt Aslak. Ser ut som at TIL igjen er (en av) vinner(ne) på overgangsvinduet i vinter.
Gleder meg til sesongstarten på søndag :)

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 15. Mars 2011, 23:37 »
Bare synd for dere dersom det å være vinnere på overgangsmarkedet hele tiden fører dere til konkurs. ;)

TIL kan kanskje gjøre det bra i år, men tipper de kræsjlander både sportslig og økonomisk innen relativt kort tid.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #87 på: 16. Mars 2011, 23:06 »
Tja jeg skjønner jo at du og en del andre her ikke tåler at TIL klarer å prestere sportslig til tross for økonomiske utfordringer.

forøvrig er jo følgende link interessant lesning:
http://fotball.adressa.no/eliteserien/article195342.ece

Nei har du sku ha sett - TIL står ikke på den lista... ;)
« Siste redigering: 16. Mars 2011, 23:10 av Ulf »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 16. Mars 2011, 23:09 »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 16. Mars 2011, 23:35 »
Hvorvidt det er fordi TIL har gjort veldig mye for å forbedre si økonomistyring eller om det er fordi en tosk fra Bergen har kasta penger etter de, det er en annen sak. Mens andre klubber ihvertfall har vist en viss ansvarlighet med å selge sine beste spillere når de har fått inn gode bud, har TIL avslått særdeles gode bud for sine spillere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida