20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shefki Kuqi  (Lest 8088 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Shefki Kuqi
« Svar #15 på: 10. Feb. 2011, 12:40 »

Herlige saker:)

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #16 på: 10. Feb. 2011, 14:28 »
at vi i det hele tatt gidder! herregud, han suger joo! sett noen opptak av han fra swansea... håper han ikkje får noe særlig til lønn mens han er her... blir flau når jeg ser på TV2sporten: ''Newcastle henter Kuqi som erstatter for carroll'', kan de ikke bare la være...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 10. Feb. 2011, 14:37 »
at vi i det hele tatt gidder! herregud, han suger joo! sett noen opptak av han fra swansea... håper han ikkje får noe særlig til lønn mens han er her... blir flau når jeg ser på TV2sporten: ''Newcastle henter Kuqi som erstatter for carroll'', kan de ikke bare la være...

Akkurat det seier det meste om tv2 då, som må vinkla det slik. Alle veit at det er feil. Du lyte teinka som so at det er faktisk betre ha han enn å ikkje ha nokon. I møte med dei antatt dårlegare laga so kan det vera greit ha ekstra valgmoglegheitar på topp, sjølv om det kunn kan vera dei siste 5 minuttane eller noko. Mi må jo prøva alt for å unngå å rykka ned, so mi har ikkje noko tape på dette.
So kan ein heller stille seg spørsmålet kvifor mi har havna i ein slik situasjon. Ja, pågrunn av at Ameobi er skada, men han har vore halvskada lenge. Eg har vel sagt det nok gonger no, men eg meinar mi burde jobba/anstrengt oss meir for å få inn ein betre spiss på lån. Dette meinar eg mi burde sett tidleg i januar, utan å vera etterpåklok! :) Jau jau.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 10. Feb. 2011, 15:28 »

Akkurat det seier det meste om tv2 då, som må vinkla det slik. Alle veit at det er feil. Du lyte teinka som so at det er faktisk betre ha han enn å ikkje ha nokon. I møte med dei antatt dårlegare laga so kan det vera greit ha ekstra valgmoglegheitar på topp, sjølv om det kunn kan vera dei siste 5 minuttane eller noko. Mi må jo prøva alt for å unngå å rykka ned, so mi har ikkje noko tape på dette.
So kan ein heller stille seg spørsmålet kvifor mi har havna i ein slik situasjon. Ja, pågrunn av at Ameobi er skada, men han har vore halvskada lenge. Eg har vel sagt det nok gonger no, men eg meinar mi burde jobba/anstrengt oss meir for å få inn ein betre spiss på lån. Dette meinar eg mi burde sett tidleg i januar, utan å vera etterpåklok! :) Jau jau.

Støtter deg på den. Vi vet allerede fra før at Ameobi sliter med å holde seg skadefri gjennom en sesong, og man viste antagelig at Carroll kunne bli ute en stund FØR han ble solgt.

I tillegg kom det vel egentlig ikke som noen bombe at Carroll til slutt faktisk ble solgt, med tanke på de pengesterke klubbene som kunne tenke seg hans tjenester.

Det er mulig det er lett å være etterpåklok, men det blir også litt for lett (og farlig!) å bare håpe på det beste, så lenge oddsene er såpass dårlige som de var i dette tilfellet

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 10. Feb. 2011, 15:36 »
Vi burde strengt tatt fått inn en spiss i januar uavhengig av Carroll-salget, spør du meg.
Når det er sagt - så håper vi på at vi slipper flere skader på spisser fremover, og at Kuqi må nøye seg med noen sjelden innhopp der han pynter litt på resultatet for vårs.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 10. Feb. 2011, 15:40 »

Personlig regner jeg det for bedre med Kuqi på topp enn ingen (friske) på topp. Valgmulighetene dette gir kan være bra, uthvilt spiss inn på slutten for å kjempe i dueller osv. Begrenset hvor mye sprut det kan være i beina på Ranger og Best (Løven) om de blir spillende svært mye fremover uten mulighet for hvile. Helt greit å hente han, men forventer ikke store ting. Det tror jeg heller ikke Pardew gjør.

Jeg og blir flau av TV2-sporten sin vinkling, men ikke på Newcastle sine vegne. Endel av sports"journalistene" der er grenseløst ubrukelige og dette er bare nok et eksempel på mangelen på kompetanse og arbeid.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 10. Feb. 2011, 15:41 »
Vi burde strengt tatt fått inn en spiss i januar uavhengig av Carroll-salget, spør du meg.
Når det er sagt - så håper vi på at vi slipper flere skader på spisser fremover, og at Kuqi må nøye seg med noen sjelden innhopp der han pynter litt på resultatet for vårs.

Truer words were seldom said!  ;)

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 10. Feb. 2011, 17:42 »
uff
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 10. Feb. 2011, 18:00 »
Sant nok.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 10. Feb. 2011, 18:51 »
Kuqi er borte til sommere. Det er nok xisco også med den løsningen vi har valgt. Det er ikke sikkert det ville skjedd hvis vi hadde satset annerledes. Vinn vinn.

Xisco lyktes ikke i klubben, vi har nå fått en entusiastisk spiller som onsker å vise seg fram. Fortsatt vinn vinn...

Jeg tror vi kunne gjort værre avtaler.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 10. Feb. 2011, 20:26 »
Brought to Swansea in January last year by Paulo Sousa, Kuqi quickly became friendly with Idrizaj, with whom he shared Kosovan roots.

But tragedy struck in May when the promising young striker died in his sleep.

Kuqi represented Swansea at Idrizaj's funeral, even arranging for flowers from the club.

-
I for one would like to say all the best and good luck Shefki, a true gentleman of the game, I hope he goes up to Newcastle and scores a bucket of goals.
all the best to you and your family.

Damian, Neath

Verkar til å vere ein bra type, i alle fall.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 10. Feb. 2011, 20:32 »
Nå vet jeg ingenting om saken, men det høres ganske spesielt ut at Kuqi er eneste representant for klubben, og den eneste som sørger for at klubben også har sendt blomster til begravelsen, når en ung, talentfull spiller i klubben dør helt plutselig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 10. Feb. 2011, 21:27 »
Ja, det verste er at dei trur mi har fått inn erstatteren for Carroll ;) Gler meg til dei skal diskutera dette i studio laurdag... :P

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 10. Feb. 2011, 21:44 »
Jeg liker ikke at jeg liker denne signering. Det lukter stor  overraskelse lang vei  :)  Jeg tipper Shefki kommer til å putte et par mål. Jeg har nevnt Sibierski før. Husker det var ramaskrik når vi signerte ham. Men han gjorde det godt og ble en kulthelt blant mange supportere.

Det er faktisk betryggende at han er 34 år. Han har en haug med rutine å benytte seg av. Han kjenner det engelske spillet i motsetning til Ewerthon. Han har en haug med muskler, rutine, og en spillerstil som passer til de ferdighetene.

Konkurranse : Hvor mange mål skårer Shefki Kuqi?
Jeg tipper 4 mål :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 10. Feb. 2011, 22:01 »
Tipper han skorer et mål i løpet av Februar, knekker alle ribbeina i feiringa, og har så spilt sin siste kamp for oss.