20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shefki Kuqi  (Lest 8110 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• Gjest
Shefki Kuqi
« på: 10. Feb. 2011, 10:23 »
#42 Shefki Kuqi

Date of birth    10 November 1976 (1976-11-10) (age 34)
Place of birth    Vučitrn, SFR Yugoslavia
Height    6 ft 2 in (1.88 m)
Playing position    Striker

Years    Team    Apps?    (Gls)?
1995?1996    MP    50    (10)
1997?1999    HJK    72    (18)
2000    FC Jokerit    33    (19)
2001?2002    Stockport County    35    (11)
2002?2003    Sheffield Wednesday    64    (19)
2003    → Ipswich Town (loan)    11    (4)
2003?2005    Ipswich Town    79    (30)
2005?2006    Blackburn Rovers    34    (7)
2006?2009    Crystal Palace    78    (17)
2007?2008    → Fulham (loan)    10    (0)
2008    → Ipswich Town (loan)    4    (0)
2009?2010    TuS Koblenz    17    (7)
2010?2011    Swansea City    20    (5)
2010    → Derby County (loan)    12    (2)

1999?2010    Finland    62    (7)
« Siste redigering: 10. Feb. 2011, 11:28 av Christian »

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Shefki Kuqi
« Svar #1 på: 10. Feb. 2011, 10:39 »
Hadde det ikke vært bedre og gitt Xisco sjansen i stedet for å hente Kuqi? Vet han er leid ut altså. Men betalte jo en del for Xisco, så dumt at han ikke får en ordentlig sjanse til å vise seg fram.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 10. Feb. 2011, 10:41 »
Hadde det ikke vært bedre og gitt Xisco sjansen i stedet for å hente Kuqi? Vet han er leid ut altså. Men betalte jo en del for Xisco, så dumt at han ikke får en ordentlig sjanse til å vise seg fram.

Akkurat det lurar eg på og! Skjønnar det ikkje...

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #3 på: 10. Feb. 2011, 10:44 »
Nå kan vi endelig avfeie spiss krisen i klubben, satser på at han gjør en ok jobb og får en 5 års kontrakt istede for at vi henter en ny spiss i sommer

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 10. Feb. 2011, 11:00 »
Syns det er en helt grei signering. Tjener jo sikkert peanøtter og syns ikke vi har så mye å tape på å ha han som reserve.

Syns også det er rart at vi ikke heller satsa mer på Xisco, men mannen har jo ikke passet inn i det hele tatt og tjener jo veldig bra, så når vi fikk mulighet til å leie han ut så kan jeg forsåvidt forstå at de lot han gå.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 10. Feb. 2011, 11:07 »
Syns det er en helt grei signering. Tjener jo sikkert peanøtter og syns ikke vi har så mye å tape på å ha han som reserve.

Syns også det er rart at vi ikke heller satsa mer på Xisco, men mannen har jo ikke passet inn i det hele tatt og tjener jo veldig bra, så når vi fikk mulighet til å leie han ut så kan jeg forsåvidt forstå at de lot han gå.

Jo, men betalar Deportivo heile lønninga?

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 10. Feb. 2011, 11:12 »
Skjønner meg ikke på de som klager på dette. Vi har da absolutt ingenting å tape på dette, INGENTING. Han har fått en halvtårskontrakt som sannsynligvis ikke gir han så alt for mye penger. Dersom han ikke presterer, får han ikke forlenget kontrakten. Dette vet kuqi veldig godt, og jeg kan love dere at hn kommer til å jobbe utrolig hardt for oss. Han har fått en once in a life time sjanse, og han kommer til å gripe den som beste han kan. Sannsynligvis er han ikke god nok for oss, men vi har ikke noe å tape på å gi han sjansen. Men dersom han spiller bra, er det ingenting om er bedre.
Som nevnt over, er det virkelig ikke meningen et kuqi skal erstatte carroll. Dette er en nødløsbning, og vi må ha forståelse for hvilken situasjon klubben er i. Kuqi er en nødløsning, som vikke har noe å tape på. Det er bedre en middelmådig kuqi, enn å ikke ha nok spisser i stallen!

Poster det innlegget her også, da jeg føler det hører mer hjemme her ;)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #7 på: 10. Feb. 2011, 11:15 »
Lykke til :D
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Magpies007

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #8 på: 10. Feb. 2011, 11:31 »
Åssen kan en ikke passe inn når en ikke engang får sjans til å passe inn a??

Velkommen til klubben Kuqi, måtte benke bli go å sitte på  :D

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 10. Feb. 2011, 11:38 »
La oss håpe vi får se noen "bellyflops" i løpet av våren.  :D

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 10. Feb. 2011, 12:00 »
Skjønner meg ikke på de som klager på dette. Vi har da absolutt ingenting å tape på dette, INGENTING. Han har fått en halvtårskontrakt som sannsynligvis ikke gir han så alt for mye penger. Dersom han ikke presterer, får han ikke forlenget kontrakten. Dette vet kuqi veldig godt, og jeg kan love dere at hn kommer til å jobbe utrolig hardt for oss. Han har fått en once in a life time sjanse, og han kommer til å gripe den som beste han kan. Sannsynligvis er han ikke god nok for oss, men vi har ikke noe å tape på å gi han sjansen. Men dersom han spiller bra, er det ingenting om er bedre.
Som nevnt over, er det virkelig ikke meningen et kuqi skal erstatte carroll. Dette er en nødløsbning, og vi må ha forståelse for hvilken situasjon klubben er i. Kuqi er en nødløsning, som vikke har noe å tape på. Det er bedre en middelmådig kuqi, enn å ikke ha nok spisser i stallen!

Poster det innlegget her også, da jeg føler det hører mer hjemme her ;)

Helt enig Tveit. Mannen kommer til å jobbe som en slave. Og han er fysisk sterk. Kan med andre ord blir svært nyttig mot brutusene til blackburn. Det var jo nettopp derfor vi tapte kampene mot dem og stoke. De gruste oss i alle dueller.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 10. Feb. 2011, 12:12 »
Det var jo nettopp derfor vi tapte kampene mot dem og stoke. De gruste oss i alle dueller.
Heldigvis skal ikke Perch score et flott selvmål neste gang vi møter Stoke.  ;D

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 10. Feb. 2011, 12:14 »
Drakt bestillt!

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #13 på: 10. Feb. 2011, 12:20 »

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 10. Feb. 2011, 12:26 »
Velkommen til klubben!
Helt greit at vi hentet han. Vi har mye skader, og Kuqi kommer inn som en nødløsning.