20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man United hjemme  (Lest 10922 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Man United hjemme
« Svar #30 på: 23. Mars 2011, 00:07 »
Sjøl bestilte jeg fly + hotell til Edinburgh den 16.april - kjempelurt.

Noen som har noen tips om andre ting som kunne være verdt å få med seg den helgen? ???

WWE Wrestlemania? NUFC utstilling på Discovery Museum?

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #31 på: 23. Mars 2011, 17:35 »
Og kampen flyttet til tirsdag 19. april. Hvem hadde vel trodd det?  ;D

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 23. Mars 2011, 18:08 »
Übermøkk! Hadde jo vært så fantastisk mye enklere om det hadde blitt onsdag i steden.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #33 på: 23. Mars 2011, 18:38 »
Onsdagen hadde vært best ja, men fornøyd med at kampen havnet i Påsken uansett. Ryanair skal lande 18.40, altså bare rett over en time før kampstart. Men Ryanair er nesten alltid fremme i tide, så tror det skal gå fint.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 23. Mars 2011, 18:59 »
Tar ikke sjansen på det gitt. Vurderer nå om jeg skal ta fly til London tidlig tirsdag morgen og tog videre derfra til Newcastle.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #35 på: 23. Mars 2011, 21:45 »
Onsdagen hadde vært best ja, men fornøyd med at kampen havnet i Påsken uansett. Ryanair skal lande 18.40, altså bare rett over en time før kampstart. Men Ryanair er nesten alltid fremme i tide, så tror det skal gå fint.

Ryanair lander nesten alltid halvtime før rute. I verste fall så venter jeg ute med taxi og plukker deg opp på vei til kampen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 23. Mars 2011, 21:51 »
Når du tilbyr deg slike tjenester Radar, så er det jo egentlig så jeg må vurdere det også! :)

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #37 på: 29. Mars 2011, 11:57 »
Ser ut til at jeg og konemor drar så vi skal ha plass til 2 hoder.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #38 på: 29. Mars 2011, 12:22 »
...og da er billettene bestilt.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 29. Mars 2011, 12:42 »
Jeg dropper kampen. Blir for mye stress. Satser heller på en tur på Stamford Bridge i mai.

eikerkongen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #40 på: 29. Mars 2011, 15:35 »

Ryanair lander nesten alltid halvtime før rute. I verste fall så venter jeg ute med taxi og plukker deg opp på vei til kampen.

Jeg tar med guttungen på 12 med 18.40-flyet. Er det virkelig slik at jeg kan håpe på landing rundt 18.15? I så fall rekker jeg forhåpentlig å hente kofferten, ta Metroen inn til sentrum, booke inn på hotellet og rekke matchen.
Hadde nesten belaget meg på å måtte komme inn etter kick off, men nå ble jeg glad av Radars Ryan Air-opplysninger.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #41 på: 29. Mars 2011, 16:41 »
Ryan Air har det slik at hvis alt går etter planen, så lander de en halvtime før rutetid. Slik kan de se at de landet i rute, selv om de er en halvtime forsinket.

Nesten hver gang jeg har flydd med Ryan Air har jeg landet mellom 15 og 30 min før tid. Men litt risky er det jo anyways.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #42 på: 29. Mars 2011, 17:48 »
Jeg har etterhvert fløyet med Ryanair noen ganger, og jeg tror jeg har landet før tiden hver eneste gang. Er ikke alltid så mye som en halvtime, men jeg også skal på samme flyet, og regnet med at det skal gå fint. Greit med Ryanair, null fleksibilitet. Temmelig sikker på at de ville sendt avgårde et fly, uansett om de hadde visst 30 personer stod fast i sikkerhetskontrollen...  ;)

eikerkongen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #43 på: 29. Mars 2011, 18:38 »
Takk for svar, Aslak og Jon87! Nå ser jeg optimistisk på å rekke kampen!  :)

Satser på å ta Metroen fra flyplassen, er det noen som vet om jeg kan betale Metrobillett med visakort på automat, eller om automatene kun tar cash?

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #44 på: 31. Mars 2011, 19:55 »
Ryanair landet i kveld 18:33 engelsk tid, men da har de flydd over Nordsjøen med 130 knops motvind (25% av normall marsjtempo) så om vindforholdene er elendige så ikke regn med at Ryanair setter opp farta for å lande 30 minutter før rute.

Eikerkongen : Du må nok ha engelske pund. De er i gang med å oppgradere metroen men vet ikke om de har oppgradert på flyplassen. Kjører som regel inn til byen :-)

Som nevnt tidligere i tråden så er det mulig for oss å vente i taxi om dere vil spare litt tid. Har 2 ledige plasser siden det er bare jeg og fruen som skal.