20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man United hjemme  (Lest 10924 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Man United hjemme
« på: 07. Feb. 2011, 13:33 »
Lørdag 16. april er foreløpig hjemmekampen mot Man United satt opp. Men dersom gjestene skulle avansere to runder i FA-cupen, som er ganske sannsynlig, vil denne kampen bli flyttet.

Dette kan skape litt problemer for mange som ønsker å se kampen, men også muligheter. Skulle gjestene også slå ut Marseille i neste runde i Champions League, viser en rask titt på terminlisten hos united.no (  :-\ ) at mest aktuelle datoer er midtukekamp 19/20. april eller 10/11. mai.

Har man mulighet til å ta seg litt fri fra jobb, skole eller NAV, eventuelt ta med seg jobben, vil man sånn sett få muligheten til å se to, kanskje til og med tre kamper på samme tur.

For ordens skyld, Newcastle har følgende kamper som kan bli aktuelle å kombinere: 23.4. Blackpool (b), 7.5. Birmingham (h) og 14.5. Chelsea (b). Men disse kampdatoene kan selvfølgelig også endres.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Man United hjemme
« Svar #1 på: 07. Feb. 2011, 16:35 »
Ved en nærmer kikk, vil kamp 19/20. april være i Påskeuken. Satser på 20.  :D

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 07. Feb. 2011, 22:02 »
Er det sikkert at kampen blir flyttet hvis Manu går videre i cupen?

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 07. Feb. 2011, 22:15 »
Det forutsetter at de avanserer to runder. Første motstander er Burton Albion hjemme tror jeg, så den bør vel være ganske bankers. Er temmelig sikker på at kampen da blir flyttet, om de går videre fra runden etter også. Den runden etter det igjen er ihvertfall satt opp 16/17. april.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #4 på: 07. Feb. 2011, 22:22 »
De møter vel Crawley Town i neste runde. FA-cupsemiene spilles på Wembley 16. og 17. april, og sjansene er vel relativt gode for at Mænju kommer seg dit. Blir kampen flyttet lenger bort i påskeuka, så er det fullt mulig jeg tar turen over :)
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Monty

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5 på: 14. Feb. 2011, 19:55 »
typisk at Newcastle skal møte både manutd og chelsea på datoer som er satt opp til fa-cup...  en tragedie for oss som vil reise over, flyprisene er jo skyhøye når kamdato endelig er fastsatt...
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 20. Feb. 2011, 10:15 »
Joda, men for min del hadde jeg hatt lite imot å møte Man U onsdagen i påsken. Isåfall passer det glimrende å få med seg to kamper på samme tur, den og Blackpool borte. Chelsea blir ihvertfall spilt oppsatt helg nå.

Monty

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7 på: 20. Feb. 2011, 11:09 »
ja jublet bra da everton scoret, for da kunne jeg bestille fly billetter til årets siste bortekamp mot chelskie..
en vet jo ikke om de flytter kampen til onsdagen om den ikke skulle bli spilt lørdagen, men det er ikke champions league i den midtuka så stor sannsynlighet for at det blir slik en ønsker...
Howay the lads!

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 20. Feb. 2011, 11:21 »
Var og sjekket terminlisten til Man United for en stund siden, om de avanserer både i FA og CL, er det stort sett tirsdagen og onsdagen i påsken, samt midtuken i mai en gang som er aktuelle, såvidt jeg kunne se. Så ganske sannsynlig, ettersom FA vil vel sannsynligvis ikke ha hengekamper mot slutten av sesongen.

Monty

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9 på: 20. Feb. 2011, 12:30 »
ja vet, men når det kommer til fa er det ingenting som overasker meg, synes årets terminliste har vert utrolig rar,
samt det var ikke mange år siden det ble spilt hengekamp 4 dager før siste runde...
uansett så skal jeg vere i uk i hele påsken så samme for meg hvilken dato kampen kommer på.. :)
Howay the lads!

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #10 på: 11. Mars 2011, 12:57 »
Virker som veldig mange alternativer når denne kampen kan ende med å bli satt opp. Noe som vet når endelig avgjørelse vil komme vedrørende kamptidspunkt? Kommer vel an på både det ene og andre pga junajtids mulige kamper utover..
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 14. Mars 2011, 13:49 »
http://www.nufc.co.uk/articles/20110314/man-united-meeting-moved_2281670_2315337 

A new date will be announced shortly for Newcastle's St. James' Park meeting with Manchester United following The Red Devils' passage into the semi-finals of the FA Cup.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 14. Mars 2011, 15:13 »
Regnet med at Man U skulle avansere ja, og bestilte fly til Newcastle tirsdag 19. for en tid siden. Er andre kamper satt opp i Premier League onsdag 20. Så satser på at kampen spilles da, eventuelt tirsdagen. Ser ikke helt hvorfor den den skal spilles noe annet tidspunkt, da dette er ett av få tidspunkt gjestene har fri, med mindre de ryker i Champions League.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 14. Mars 2011, 15:36 »
Hadde passet bra med onsdag 20. Da kan jeg jobbe tirsdagen og ta fri onsdag og torsdag! :) Satser på at det blir slik!

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 14. Mars 2011, 17:56 »
Synes onsdagen er perfekt! Også deilig å komme litt unna Norge i Påsken, og slippe den endeløse rekken av helligdager, for meg som uansett ikke drar på fjellet. Man har også muligheten å få med seg Blackpool borte lørdagen, om man blir noen dager. Men virket til å være et ganske masete sted å komme seg, så den la jeg på is...  :-\