20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man United hjemme  (Lest 10937 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Man United hjemme
« Svar #15 på: 14. Mars 2011, 17:58 »
Er vel ikke vanskeligere enn å ta tog til Manchester og buss fra Manchester til Blackpool? Er vel ikke så langt tror jeg.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 14. Mars 2011, 18:27 »
Sjekket tog, og da var det vel rundt 4,5 time det ble hver vei. Ikke at det er så ekstremt mye, men da måtte man også belage seg på togbytte osv. minst én gang, avhengig av reiserute Og prismessig er det ikke noe gunstigere enn det fort blir å ta seg en ekstra tur til Chelsea borte, eksempelvis. Selv om jeg absolutt tror Blackpool borte kan være en fin kamp å se.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 14. Mars 2011, 18:33 »
Tog fra Newcastle til Manchester tar ca. 2,5 timer ink. et togbytte. Prisen ligger for øyeblikket på £24,50.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 14. Mars 2011, 18:53 »
Yes, men er et stykke fra Manchester igjen også. Men nå ser jeg at man kommer seg hjem igjen fra Liverpool, som vil være hensiktsmessig å reise fra tilbake, søndagen for en god pris. Så nå begynner jeg vel å helle litt mot å ta med meg den kampen også, noen andre som skal?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 14. Mars 2011, 19:01 »
Ja, jeg lurer faktisk litt på det selv. Men orker ikke å bruke for mye energi på det enda før vi vet når ManU-kampen skal bli spilt.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 14. Mars 2011, 19:05 »
Hehe, ser den. Jeg begynte å planlegge denne turen for en god tid siden  ;) men mye avhenger av at vi møter Man U onsdagen. Regner med at det går greit å få billett til Blackpool borte som member, så Liverpool hadde fått litt over 2000, så bør vel holde greit.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 14. Mars 2011, 19:06 »
Vet at Blackpool borte er en jævli populær kamp blandt Newcastle-fansen, så ikke sikkert det holder å være member. Men vi får evt bare krysse fingrene!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 14. Mars 2011, 21:44 »
Sjøl bestilte jeg fly + hotell til Edinburgh den 16.april - kjempelurt.

Noen som har noen tips om andre ting som kunne være verdt å få med seg den helgen? ???

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 14. Mars 2011, 22:01 »
Noen som har peiling på CA dato til denne kampen ?? OG de finner vell dato før de selger billetter ??
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 14. Mars 2011, 22:05 »
Ahh håper på 20.04.. Da blir det kamp på meg også :P
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 14. Mars 2011, 22:05 »

Noen som har noen tips om andre ting som kunne være verdt å få med seg den helgen? ???
Middlesbrough - Barnsley ;D

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 14. Mars 2011, 22:20 »
Fy faen.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 15. Mars 2011, 09:44 »

Middlesbrough - Barnsley ;D

Er Hibs-Hamilton søndagen. Selv om nivået i SPL nok ikke er høyere enn Championsship, tror jeg Hibs er av lagene det kan være verdt å få med seg hjemmekamp med. Og de holder jo til i Edinburgh. Ellers spiller Celtic borte mot St. Johnstone lørdagen, tror de holder til i Glasgowområdet, altså ikke lange biten. Rangers er såvidt jeg kan se ikke satt opp foreløpig.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 17. Mars 2011, 14:57 »
Begynner å bli jævlig lei av å vente på kampdato nå, men tipper mye er avhengig av hvordan City gjør det ikveld, og at dato er plass i morgen, om de ryker. Om City ryker, blir det nok FA Cup-semi lørdag 16. mellom dem og Man U, og da er jeg temmelig sikker på at vår kamp spilles onsdag 20. Eventuelt tirsdag 19.

Om City skulle avansere, blir det derimot en jævlig kabal, da politiet ikke vil la City-Man U gå samme søndag som Arsenal-Liverpool og London Marathon, og City har krav på å slippe å spille lørdagen. Det naturlige i så måte ville vært å flytte semien til midtuken etter, og latt Newcastle-Man U gå som først satt opp.

Men virker som man er fast bestemt på å la begge semiene gå i helgen, noe som da kan medføre at Arsenal-Liverpool flyttes til mandagen, og da må man vel også flytte Tottenam-Arsenal, som er satt opp onsdagen. Noen som har noe annen info rundt dette, ellers satser jeg på at det blir klart i morgen ihvertfall  ???

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 17. Mars 2011, 23:34 »
Blir nok 19.04 ! Hadde vell blitt 20.04 om City hadde vunnet ikveld !