20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1289681 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #10305 på: 02. Sep. 2011, 19:19 »
Siste sidene her inne står på stedet hvil i en polarisert tissekonkurranse.

Ene leiren sier: Styret sa A og gjorde B. Ikke godt nok!

Andre leiren sier: Vi endte med B. Ikke godt nok! Antageligvis på grunn av C.

Så svarer den første leiren: Pisspreik! Unnskyldning C holder ikke mål! De sa A og gjorde B, ingen C i verden kan bortforklare det.

Så sier leir nummer to...

Jeg føler at vi etterhvert drøvtygger de samme argumentene syklisk her.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10306 på: 02. Sep. 2011, 19:36 »
Hehe, sant. Vi blir neppe enig. Forøvrig en fullstendig forventet uttaelse fra søppelhodet Llambarse.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10307 på: 02. Sep. 2011, 19:41 »
Flott uttalelse ja, glad de kom med denne.  ;D

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10308 på: 02. Sep. 2011, 19:50 »
Hva annet skulle Llambas sagt  ???

17Parker: Du vet det er forskjell på å forklare årsaker til en situasjon og unnskylde seg/andre?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10309 på: 02. Sep. 2011, 19:53 »
Det er et massivt signal om klubbens ambisjonsnivå som vises her. Rett og slett. Er vel ikke bare jeg som har kompiser som lurer på hva som skjer hos klubben vår?

Dette innlegget fra Kristoffer ble postet i Joey Barton-tråden for en tid tilbake, men representerer akkurat hva jeg tenker og hører fra kompiser.

Folk lurer på hva i helvette som skjer med klubben som en gang ble regnet som en av de store i England. Nå er vi ikke noe mer enn det Wigan, Fulham, Sunderland og andre middelmådigheter er.

Og til slutt: For noen jævla klovner som driver denne klubben. Dagens pressemelding er jo direkte pinlig og viser vel bare at Llambias og Ashley ikke evner og drive en fotballklubb. Forferdelig trist.

Og til dere som lurer på hva som har skjedd for min del, som sjeldent har vært så kritisk tidligere. De siste dagens hendelser har rett og slett fått begeret til å renne over, og de siste to dagene har jeg faktisk måtte gå en runde med meg selv for å se om jeg orker dette mer. Jeg elsker klubben av hele mitt hjerte og kommer alltid til å støtte de 11 som løper ut på banen (utenom vår danske venn da), men Mr. Ashley er i ferd med å ødelegge fryktelig mye av min interesse.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10310 på: 02. Sep. 2011, 19:55 »
Hva annet skulle Llambas sagt  ???

17Parker: Du vet det er forskjell på å forklare årsaker til en situasjon og unnskylde seg/andre?

Han kunne like så godt ikke sagt noe. Latterlig statement.

Ja, hvordan det? Er det mulig at noen bruker det om en annen? For det er det som skjer her. Det kan ikke under noen omstendigheter (bort)forklares at det ikke er klubben sin feil at vi nå står uten en Carroll-erstatter.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10311 på: 02. Sep. 2011, 19:57 »
Selvfølgelig kan det det parker. Folk prøver å forklare hvorfor det kan ha seg til deg, og legger jo i tillegg til at de er enige med deg om at vi burde hatt en spiss til. Så er de plutselig apologeter  ???

Edit: Nå er ikke jeg klarsynt, men tror du hadde klagd dersom det ikke kom noe statement i det hele tatt også.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10312 på: 02. Sep. 2011, 20:01 »
Selvfølgelig kan det det parker. Folk prøver å forklare hvorfor det kan ha seg til deg, og legger jo i tillegg til at de er enige med deg om at vi burde hatt en spiss til. Så er de plutselig apologeter  ???

Edit: Nå er ikke jeg klarsynt, men tror du hadde klagd dersom det ikke kom noe statement i det hele tatt også.

Ja, men det er altså ingen forklaring på akkurat dette. Det kan ikke (bort)forklares. Vi skulle hatt en spiss. Jeg irriterer meg over folk som prøver å finne på grunner til at klubben ikke fikk tak i spissen vi ble lovet. Den eneste grunnen er viljen til å bruke penger. That's it.

Klart jeg ønsket en statement fra klubben. Om jeg hadde visst at dette var statementen derimot, kunne jeg ikke brydd meg mindre.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10313 på: 02. Sep. 2011, 20:08 »
Ok, I'll bite parker. Det kan være en eller flere årsaker til at man ikke har viljen til å bruke de pengene du mener man skal bruke.

Klart vi kan se så enkelt på det som at man stopper årsakssammenhengen i første ledd. Men at man skal bli kalt håpløs, udugulig eller apologet fordi at andre medfans vil se lenger enn som så er vel det problemet som Tim prøver å formidle. Alle argumentene degenererer tilbake til utgangspunktet, det blir som å spille stigespillet med en spiller som sender alle tilbake til start hver gang han triller terningen.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10314 på: 02. Sep. 2011, 20:47 »
Ok, I'll bite parker. Det kan være en eller flere årsaker til at man ikke har viljen til å bruke de pengene du mener man skal bruke.

Klart vi kan se så enkelt på det som at man stopper årsakssammenhengen i første ledd. Men at man skal bli kalt håpløs, udugulig eller apologet fordi at andre medfans vil se lenger enn som så er vel det problemet som Tim prøver å formidle. Alle argumentene degenererer tilbake til utgangspunktet, det blir som å spille stigespillet med en spiller som sender alle tilbake til start hver gang han triller terningen.

Spot on. Viljen til å bruke penger.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10315 på: 02. Sep. 2011, 20:52 »
Vi har en eier som har bekreftet at han med vilje har løyet til fans og media. Vi "prøvde" å kjøpe Kieran Richardson noen timer før overgangsvinduet stengte i nedrykksesongen, vi "prøvde" å kjøpe N'Zogbia noen timer før overgangsvinduet stengte i januar og nå "prøvde" vi å kjøpe Cisse, Maiga og Ruiz noen timer før overgangsvinduet stengte. Ser ikke folk sammenhengen her? Problemet her er ikke antall agenter eller antall klubber man forhandler med, det er rett og slett viljen til å bruke et øre ekstra som ikke er til stede. Går det ann å unngå og se det?

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10316 på: 02. Sep. 2011, 20:56 »

Spot on. Viljen til å bruke penger.

Sjelden har jeg sett noen illustrere et poeng så klart og så snart.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10317 på: 02. Sep. 2011, 21:00 »
Sjelden har jeg sett noen illustrere et poeng så klart og så snart.

Poenget er at det faktisk er slik situasjonen er. All tomsnakket utenom er totalt unødvendig.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10318 på: 02. Sep. 2011, 21:01 »
Parker: Hva skulle Llambas realistisk sagt for at du hadde sett deg fornøyd?

Takk Hughie. Det var akkurat det jeg mente.

Daniel: Vi prøvde å kjøpe Maiga lenge før deadline day, i tillegg til en god del andre spisser også. Ordet vilje kan byttes ut med evne eller ufornuft alt etter som man vurderer spiller for spiller som klubben har vært intressert i.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10319 på: 02. Sep. 2011, 21:02 »
Daniel: Vi prøvde å kjøpe Maiga lenge før deadline day, i tillegg til en god del andre spisser også. Ordet vilje kan byttes ut med evne eller ufornuft alt etter som man vurderer spiller for spiller som klubben har vært intressert i.
Tja, franske medier melder ihvertfall i dag at et bud på ?9mill kom fra oss på deadline day.