20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290735 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #10050 på: 01. Sep. 2011, 11:56 »
Fornuftig lesestoff fra velkjente NUFC.com:

Seven months to the day after the sale of Andy Carroll, Newcastle failed to sign a replacement centre forward on Wednesday evening as the transfer window closed.   

Back in January, the excuse was that they ran out of time and couldn't spend Liverpool's money. Fast forward to August and despite having earmarked a host of potential striking targets, we mysteriously failed to "get over the line" with any of them - or jettison any of the forwards currently on the books. Funny that.

The biggest clue of the day that no players would be incoming came from SkySports' North East reporter (and seemingly club spokesman) who announced that Newcastle were trying their hardest to sign a striker but that they would be prepared to wait until January to get their man as there would "without doubt be plenty of forwards available in January".

Exactly which January remains a moot point....

Belated attempts to gate-crash Fulham's transfer of FC Twente striker Bryan Ruiz and sign Birmingham City's defender Liam Ridgewell were then claimed on Sky Sports News - only for the same channel to report a pair of failed bids less than two hours later.

Deja vu anyone? Charles N'Zogbia, January 31st 2011?

Both Blackburn Rovers and Stoke City concluded transfers of Birmingham players on Wednesday. The Potters were able to acquire two strikers just before the deadline and the mackems took Nicklas Bendtner on loan from Arsenal.

Perhaps our good start to the season has worked against us in the long term as our management believe that Leon Best (and Ryan Taylor's free-kicks) can be the answer to our striker shortage and that Premier League survival can be done on a shoestring.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #10051 på: 01. Sep. 2011, 11:56 »
Det er da flere spillere som har uttalt at de vil til oss. Problemet er at vi ikke vil betale. Alle pengene er ikke blitt brukt på stallen, den må du bare gi slipp. Hovedpoenget er at man ble lovet en spiss, flere kvalitetsspisser ønsket å komme (ifølge lokaljournalister) vi spillte vanskelige. Da kommer det naturligvis ingen.

Ingen får du ikke med deg poenget (og over-quoter). Anbefaler at du går tilbake å leser posten til inspektøren igjen.

Jeg har også lyst til å spille for NUFC, billig skal jeg også gjøre meg - free transfer uten agent, men det spørs om jeg er den typen "spiss" de ønsker/trenger...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10052 på: 01. Sep. 2011, 11:58 »
Det er da flere spillere som har uttalt at de vil til oss. Problemet er at vi ikke vil betale. Alle pengene er ikke blitt brukt på stallen, den må du bare gi slipp. Hovedpoenget er at man ble lovet en spiss, flere kvalitetsspisser ønsket å komme (ifølge lokaljournalister) vi spillte vanskelige. Da kommer det naturligvis ingen.

Ingen får du ikke med deg poenget (og over-quoter). Anbefaler at du går tilbake å leser posten til inspektøren igjen.

Jeg har også lyst til å spille for NUFC, billig skal jeg også gjøre meg - free transfer uten agent, men det spørs om jeg er den typen "spiss" de ønsker/trenger...

Jeg har svart på essensen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10053 på: 01. Sep. 2011, 11:59 »
Igjen minner jeg om en spiller som heter Demba Ba, som visstnok er spiss og har ankommet i sommer.

Jeg minner om at vi likevel var lovet en sårt trengt spiss, 100%.

Det er sant..Men det hjelper så lite når spilleren ikke vil. Dette skjedde med tre spillere som sagt.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10054 på: 01. Sep. 2011, 12:01 »

Jeg har svart på essensen.

Nope..Du forstår ennå ikke mitt poeng.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10055 på: 01. Sep. 2011, 12:02 »

Det er sant..Men det hjelper så lite når spilleren ikke vil. Dette skjedde med tre spillere som sagt.

Gameiro og Gervinho skjedde for to-tre måneder siden. Erdinc skjedde nyligere, men nei, de var selvfølgelig ikke de eneste som var listet opp av Carr & co.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10056 på: 01. Sep. 2011, 12:04 »

Beklager, men poenget ditt er essensielt ikke et poeng. (Les artikkelen fra NUFC.com) Vi skulle hatt en(da en) spiss før vinduet stengte.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10057 på: 01. Sep. 2011, 12:04 »
Skulle gjerne sett at vi hentet Bendtner på lån i går når alt annet ebbet ut...

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10058 på: 01. Sep. 2011, 12:07 »
Jeg ber om at du finner frem den lovnaden, ETTER at Ba var kommet inn. Og nei, "we would definitely like to sign another striker" e.l. er ingen lovnad.

?It is how we set the tone. And the message has to change.? ?The fans are used to bad news and players leaving ? this is something we have to correct.?

?The only way we can correct it is by success.? ?We will get a striker and left-back over the line, 100%.?

?That will be before the window shuts. We will chase those targets.? ?We think we have signed well in the summer. I look forward to seeing that group.?

?But I think our fans will see new players on the pitch on Saturday that will impress. I had to rebuild at West Ham, because of contract disputes, Reading and Southampton.?

?I am well rehearsed in making sure the mixture is right. It is not complete yet, but by August 31 it will be.?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10059 på: 01. Sep. 2011, 12:10 »

Beklager, men poenget ditt er essensielt ikke et poeng. (Les artikkelen fra NUFC.com) Vi skulle hatt en(da en) spiss før vinduet stengte.

Du forstår åpenbart ennå ikke hva jeg mener. Jeg unnskylder ikke klubben, men kommer med en forklaring på hvorfor alt ikke er så sort hvitt som du skal ha det til.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10060 på: 01. Sep. 2011, 12:10 »
Jeg er enig i budskapet ditt, Parker, men du må bli flinkere til å sitere kun det som er gyldig for ditt poeng, og ikke minst lese det andre skriver.

Det at vi har fått nei fra targets som i utgangspunktet var langt utenfor vår rekkevidde er en patetisk unnskyldning. At vi prøvde å stjele Ruiz når han i prinsippet allerede var klar for Fulham er enda verre. Vi måtte ha inn en spiss. Vi ble lovt en spiss. Men det har vi altså ikke fått. Det finnes ingen unnskyldninger for det. Det skyldes ikke at Gameiro sa nei og Sochaux ikke ville selge Maiga. Det handler om elendig planlegging og Ingen åpenbar plan b, c, d osv. Vi hadde LANG tid fra vi fikk avslag på Maiga til vi prøvde å kidnappe Ruiz. Hva brukte vi den tiden på? Tomme løfter fra en manager som gang etter gang har blitt satt i forlegenhet av klubbens styre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10061 på: 01. Sep. 2011, 12:14 »
Nå fekk me venstrebacken, og var uheldig/udyktig med spissen. Så vil ikkje akkurat sei klubben lyger til oss. Hadde me signert Santon om dei lygde?

Unnskyldninger. For all del, fantastisk med Santon, men ja, selvfølgelig har de kommet med løgn.

http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2011/09/01/comment-lee-ryder-s-take-on-deadline-day-disappointment-for-nufc-72703-29342360/

Opplysende lesning for alle apologeter her inne.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10062 på: 01. Sep. 2011, 12:15 »

Du forstår åpenbart ennå ikke hva jeg mener. Jeg unnskylder ikke klubben, men kommer med en forklaring på hvorfor alt ikke er så sort hvitt som du skal ha det til.

Jo. Jeg forstår hvor du vil. Jeg kjøper det bare ikke.

McNallyMirror Brian McNally
I have covered #nufc over 4 decades but the failure to spend any of the Carroll £35m on a striker defies all logic.Shameful & indefensible
« Siste redigering: 01. Sep. 2011, 12:18 av 17Parker »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10063 på: 01. Sep. 2011, 12:18 »

Jo. Jeg forstår hvor du vil. Jeg kjøper det bare ikke.

Og hvor vil jeg?

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #10064 på: 01. Sep. 2011, 12:18 »
Jeg er, som alle andre, veldig skuffa over at det ikke kom inn noen ny spiss.

Men hvis man ser tranfervinduet i sin helhet er jeg fornøyd. Det kunne vært mye verre og vi har fått en bra sportslig start. Det er bare å se på f.eks Blackburn og Everton for å bli optimistisk igjen.