20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291615 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #10065 på: 01. Sep. 2011, 12:19 »
Og hvor vil jeg?

Du mener at alt ikke kan skyldes på klubben. Noen spillere vil ikke komme. Vi kan ikke sløse penger på feil spillere. Etc.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10066 på: 01. Sep. 2011, 12:23 »
Og hvor vil jeg?

Du mener at alt ikke kan skyldes på klubben. Noen spillere vil ikke komme. Vi kan ikke sløse penger på feil spillere. Etc.

Og ikke minst at kjøpsprosessen ikke er så enkel som folk skal ha det til :) Så vi får være enige om å være uenige..

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10067 på: 01. Sep. 2011, 12:26 »
Barton nevner 4 som vil forsvinne innen 1 år: http://www.caughtoffside.com/2011/09/01/joey-barton-names-four-newcastle-united-players-to-leave-within-12-months/?

Tror han får rett i 3/4. Krul blir nok enda en stund, men at de andre forsvinner er jeg også nesten 100% sikker på!

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #10068 på: 01. Sep. 2011, 12:27 »

How does some fella buy QPR and within a week manage to sign about 10 players? Yet we are constantly told that 'its complicated' and 'its the other clubs moving the goalposts' etc etc. No matter what rubbish pardew comes out with today, the fact is we could have signed someone if we wanted. Stoke splash out about £20m - we have a richer owner, more fans, bigger ground, more tv money and i bet a lot more sponsorship / commerical revunue - also about £30m more received in player sales. I would also like to guess that our two wage bills are very similar now. No matter what they say, it comes down to one thing, the ambition and motives of the owner and we know what the fcb's is. Will pardew have the brass neck today to suggest that there will be money available in January? We ran out of time. Couldn't get it over the line. The other club accepted our offer then went back on the deal. We put lots of big bids in. We're as disappointed as anyone. Time for one of the current forwards to step up to the plate. We have a good squad. The transfer market is difficult. We wont be held to ransom / The deal has to be right for us

Read More http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2011/09/01/comment-lee-ryder-s-take-on-deadline-day-disappointment-for-nufc-72703-29342360/2/#ixzz1WhAglprt

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10069 på: 01. Sep. 2011, 12:28 »
Faen. Hadde lulla meg inn i tanken om at lånevinduet fortsatt var opent, men det gjelder selvfølgelig kun for nPower CCC og nedover.

Ellers var det ein skuffande sistedag, men det er stort sett berre dei desperate som handlar den siste dagen i vinduet. Newcastle sin store feil var at ein ikkje hadde tilstrekkeleg med kandidatar klart frå første stund. I staden for har vi vingla rundt i Europa utan mål og meining, etter kvart som den eine urealistiske kandidaten etter den andre har takka nei. Gameiro og Gervinho var alltid far-fetched, all den tid vi kjempar mot hhv favorittklubben og CL-klubbar for signaturen.   

Behovet etter eit betre apparat mellom Pardew/Carr og Ashley blir meir og meir prekært. Llambias er definitivt den største verkebyllen i klubben. Sjå til Levy, som har stålkontroll på transferbiten til tross for at han har ein ticker som manager.

Når det gjeld den generelle sinnstilstanden, er eg forsiktig optimist likevel. Mykje bra har blitt gjort, men vi er sårbare for skader i key areas.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10070 på: 01. Sep. 2011, 12:31 »
La oss legge ned og dø, for me har alle blitt rundlurt av Ashely! Det er berre å gi opp heile Newcastle nå.

Ikkje faen, masse bra talent på gang. Eit akadami som ikkje har vore så bra på mange år, mange spennandes og unge spelarar i a-laget. Ein manager som har baller til å spele unge spelarar og låne dei ut for erfaring.

Den spissen er synd med, men skal folk gi opp berre pga me ikkje fekk den spissen? Som Are nevner, sjå på Everton og Blackburn. Har me det virkleg verre ein dei?

Hvem i all verden har sagt at vi skal gi opp? Jeg regner med alle står bak laget og manageren som aldri før.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10071 på: 01. Sep. 2011, 12:31 »
Ingen som legger seg ned å dør Christian, men ingen liker å bli lygd rett i trynet flere ganger.

Hadde bare Pardew holdt kjeften sin lukka noen ganger og heller sagt at han ikke får midler etc. ville situasjonen vært annerledes.

Pardew har sagt at venstreback og spiss er 100% sikkert. (dette etter at Ba signerte)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10072 på: 01. Sep. 2011, 12:33 »
Barton nevner 4 som vil forsvinne innen 1 år: http://www.caughtoffside.com/2011/09/01/joey-barton-names-four-newcastle-united-players-to-leave-within-12-months/?

Tror han får rett i 3/4. Krul blir nok enda en stund, men at de andre forsvinner er jeg også nesten 100% sikker på!

Enig, tipper også at Tiote, Colo og Jonas forsvinner innen neste sommer. Krul har vi nok mulighet til å holde på et par år til. Vi får se, selv om jeg er OK fornøyd med sommeren, er jeg ikke like optimistisk med tanke på fremtiden. Jeg klamrer meg til et lite håp om at Ashley gjør alle disse forandringene for at det skal bli lettere å selge klubben.

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #10073 på: 01. Sep. 2011, 12:34 »
Det finns ingen unnskyldning for at ingen spiss er kommet! Vi har kjøpt smart i sommer og stallen er nogenlunde den samme som i ved slutten av forrige sesong. Men å gå inn i en ny sesong med 6 forsvarsspillere er rein idioti. Hadde de hatt planer om å få inn en ny spiss så hadde han nok kommet i juni sammens med Cabaye og co. Men de pengene renter seg på kontoen til ashley.Men det er kummelt å tenke på at en klubb legende som MalcomMcdonald tror at ashley har tenkt å bruke nufc som pengeku i mange år fremover! De samme jævla skuffelsene hvert vindu...   

Men alt vi kan gjør er å støtte laget og håpe ashleydør av hjerteinnfarkt

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10074 på: 01. Sep. 2011, 12:36 »
Skal Pardew sei: "Nei, trur ikkje me får ein spiss".

Hadde det vore bedre?  ::)

Ja

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10075 på: 01. Sep. 2011, 12:38 »
Skal Pardew sei: "Nei, trur ikkje me får ein spiss".

Hadde det vore bedre?  ::)

Ja

Faktum er desverre at Pardew ikke har kontroll på hva som skjer transfer-messig. Han har sikkert blitt overbevist om at de faktisk skulle betale for en spiss. Vel, man vet alle hvordan det endte.

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #10076 på: 01. Sep. 2011, 12:40 »
Tror nok det stemmer det ja. Pardrew blir nok peppra full av bullshit han også

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10077 på: 01. Sep. 2011, 12:42 »
Sånn kan det gå. Nå må Pardew og gutta overbevise oss med resultater. Og det har jo startet lovende!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10078 på: 01. Sep. 2011, 12:43 »

Enig, tipper også at Tiote, Colo og Jonas forsvinner innen neste sommer. Krul har vi nok mulighet til å holde på et par år til. Vi får se, selv om jeg er OK fornøyd med sommeren, er jeg ikke like optimistisk med tanke på fremtiden. Jeg klamrer meg til et lite håp om at Ashley gjør alle disse forandringene for at det skal bli lettere å selge klubben.

Det der er en jævli tanke.... Kontuinitet ofres ikke en tanke, og vi må stadig catche opp, istedenfor å fylle på med mer kvalitet i laget. Er bare å be til alt som finnes om at det kommer noen nye eiere iløpet av vintern...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10079 på: 01. Sep. 2011, 12:44 »

Alt er avhengig av hvordan klubben gjør det. Barton er bare bitter over at ingen større klubber ville ha ham.

Jeg er optimistisk til 1000. En mer lovende stall har vi ikke hatt på lenge.Stort makspotensiale. Vi er kanskje bare 2 spillere i fra å hevde oss mot de fleste lag, bortsett fra topp 4.