20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1292389 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #9210 på: 30. Aug. 2011, 23:17 »
Hvem skal score måla? Vi har definetivt de dårligste spissene i PL. Utenom kanskje de nyopprykka.
Hva trenger en god back?
Simpson har sikkert ikke en eneste målgivende. Raylor klarte ikke en dritt mot Gervinho oh Walcott.

Ikke beskriv meg som en drittunge, for jeg er like klok/uklok som resten av gjengen her. Så rundt 40 kamper forrige sesong og har gjort det de siste 3-4.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9211 på: 30. Aug. 2011, 23:20 »
Gratulerer med det kjære deg. Du er fortsatt på bærtur
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9212 på: 30. Aug. 2011, 23:21 »
Godt at vi ikke spiller mot Gervinho og Walcott hver kamp, men spillere i Seb Larsson klassen. Hvis en av backene svikter, rydder Colo og Taylor opp.

Hvem skal skåre måla?

<--------- Se bildet :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9213 på: 30. Aug. 2011, 23:21 »
Og hvilket fasit-svar har du og komme med?

Peter

• Gjest
« Svar #9214 på: 30. Aug. 2011, 23:22 »
Hjelper selvfølgelig ikke at han er PL's kjekkeste mann. 8)

Da har du virkelig oversett bildene av Santon med NUFC drakta. 8)

Har det, men Cabaye er rett og slett lekker. Jeg er nær ved og printe ut masse bilder og dekke hele veggen min med bilder av fyren. ;D

Sorry for off topic, folkens.

*Kremt* gay *Host* :P

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9215 på: 30. Aug. 2011, 23:23 »
Hvem skal score måla? Vi har definetivt de dårligste spissene i PL. Utenom kanskje de nyopprykka.
Hva trenger en god back?
Simpson har sikkert ikke en eneste målgivende. Raylor klarte ikke en dritt mot Gervinho oh Walcott.

Ikke beskriv meg som en drittunge, for jeg er like klok/uklok som resten av gjengen her. Så rundt 40 kamper forrige sesong og har gjort det de siste 3-4.
Man må huske på at ikke vårt lag heller ikke er satt. Poengmessig er det veldig bra, men er enig at spillet ikke sitter helt. Spesielt i angrep. Vi har også mange nye spillere som trenger å spille seg opp. Jeg synst likevel at spillere som Obertan, Marveux, Tiote, Cabaye, Demba Ba har vist bedre takter for hver kamp de har spilt. Vist det vi har vist til nå er topp nivået vårt er det skremmende ja, men jeg tror med litt tid vil spillet bedre seg. + på en spiss og muligens en forsterkning til så ser det ikke så gale ut.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9216 på: 30. Aug. 2011, 23:23 »
Magpie93, a mackem in disguise?
Same old Shearer, always scoring!

Juma

• Gjest
« Svar #9217 på: 30. Aug. 2011, 23:24 »
Hva trenger en god back?

Var da fælt så negativ du skulle være? Kan vi ikke alle få nyte dagen i dag med ny signering :)

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9218 på: 30. Aug. 2011, 23:24 »
Bare for å oppsummere kort uten å gå for mye i detalj, så er vi ubeseiret mot 3 av lagene du mener har bedre spissrekke enn oss. Tenker det holder av argument i førsteomgang.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9219 på: 30. Aug. 2011, 23:26 »
Og hva faen er poenget med å være negativ?

Vi har 7 poeng av 9 mulige, mot tre relativt tøffe motstandere. Og når har vi akkurat fått inn en back, som kan bli meget god. La oss nyte det mens vi kan :D

Bekymringer og drit tar vi når den tid evt kommer.
Same old Shearer, always scoring!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9220 på: 30. Aug. 2011, 23:26 »
At Cabaye er jævlig kjekk er jo noe alle kan se, uavhengig av seksuell legning ;)

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9221 på: 30. Aug. 2011, 23:29 »
Vi la bussen foran målet mot Arsenal som er i oppløsning. Fulham sa jeg aldri hadde bedre spillere bak spissene. Og Sunderland mot Newcastle har ingenting med dyktighet å gjøre.

Det svaret Juma gav liker jeg. Han inrømmer indirekte at vi ikke er noe lag som hører til i Europa.  :)

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9222 på: 30. Aug. 2011, 23:30 »
At Cabaye er jævlig kjekk er jo noe alle kan se, uavhengig av seksuell legning ;)

Alle har forskjellig smak heligvis ;) syns Colo er kjekk jeg ;) mest pga håret da
Joey Barton 7

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #9223 på: 30. Aug. 2011, 23:30 »
Magpie93: Vi landet under Arsenal, Fulham og Sunderland på tabellen i fjor. Nå sitter vi på 7 poeng mot de tre lagene i sesongåpningen. Det er den beste ligastarten jeg kan huske på aldri så lenge. Vi virker bunnsolide bakover og Santon vil forsterke oss ytterligere defensivt. Forhåpentligvis er en klassespiss på vei som kan bøtte inn noen mål. Du kan ikke spørre "hvem skal score målene?" når vi ikke har signert spissen enda. Vi spiller ikke om seriegull, så det er ingen vits i å tro at Santon ikke er god nok for Newcastle United. Vi skal være sjeleglade for den signeringen. Er bare et spørsmål om tid før en toppklubb snapper han opp.

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9224 på: 30. Aug. 2011, 23:35 »
Du kan ikke tenke slik! Vi slo Arsenal og Liverpool også, men er elendige i forhold. Tar litt hardt i der kanskje.
Jeg prøver bare være realistiske, dere ligner pokker meg Liverpool-fans etter tre signeringer!
Og hvor sikre er vi på ny spiss da?