20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1283435 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #9180 på: 30. Aug. 2011, 22:38 »
Newcastle have signed goalkeeper Rob Elliot from Charlton for an undisclosed fee. The 25-year-old has signed a five-year deal. #nufc - klubben
Han er sikkert lovet er fremtid som reservekeeper?
Etter hva jeg tenker kan han ikke være bedre enn Krul. Heller ikke enn Harper heller.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9181 på: 30. Aug. 2011, 22:40 »
Ein god spiss, og stopper /høgre back unna noe stort kanskje :D Kunne tenkt meg Pieters egentlig, så kunne Santon spillt h back og Pieters venstre! Samtidig som han kunne steppa inn i midten ved behov ;) Men ein spiss no er 1 PRIORITET 8)

Høyreback? Santon er da egentlig høyreback, så da ser jeg heller en venstreback inn. ;) Men tviler på at det skjer. :-\ Men skal ikke klage, vi har fått inn en klasseback for bare 5 mill pund! :D

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9182 på: 30. Aug. 2011, 22:41 »
En som skrev hvordan laget ville sitt ut om Cisse og Macheda kom til klubben. Han hadde også med Pieters som venstreback, er han done deal eller er han bare litt vel optimistisk?

Og 6-8plass? Husk at Obertan er like dårlig som alle tror. Ferguson vet når han ser et talent (utenom Pique).
Gutierres er jo ikke rare vingen han heller? God deffensivt, men ser man etter de kvalitetene i en ving?
Tiote syns jeg ikke har vært god denne sesongen. Mange unødvendige frispark. Cabaye har alt å bevise fortsatt. Simmy og Raylor...ja. Tenk dere grundig over hva dere sier!;)

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9183 på: 30. Aug. 2011, 22:42 »
Rossi? Forlan?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #9184 på: 30. Aug. 2011, 22:44 »
Sulley Muntari går på lån fra Inter til Galatasaray ifølge SkyItalia.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9185 på: 30. Aug. 2011, 22:45 »
Sulley Muntari går på lån fra Inter til Galatasaray ifølge SkyItalia.

Enda godt vi slipper han.
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Simmi

• Gjest
« Svar #9186 på: 30. Aug. 2011, 22:51 »
Jeg er vel nesten uenig i alt det du sier Magpie93.

Pieters er ingen done deal, og kommer sannsynligvis ikke til klubben.

Ferguson er på ingen måte perfekt. Diouf, Veron, Pique, Bebe osv er eksempler på bomkjøp/salg. Obertan er på ingen måte elendig, men det ble ikke plass til han da Young kom inn. Jeg sier ikke at han er kjempegod, men det er noe uforløst ved ham, og jeg kan i hvertfall se potensialet.

Gutierrez i form er en av våre aller beste spillere. Da er han like god offensivt som defensivt. Vanskelig å stoppe, og når de stopper han blir det ofte frispark :P

Grunnen til at Tiote ikke har vært på topp, er en elendig preseason og Ramadan.

Cabaye har overbevist meg veldig, og selv om han kun har spilt tre PL-kamper, ser det unektelig lovende ut.

Simmo og Raylor har vært helt ok, i forhold til forventningene. Er ikke så grusomme som alle skal ha det til.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9187 på: 30. Aug. 2011, 22:52 »
En som skrev hvordan laget ville sitt ut om Cisse og Macheda kom til klubben. Han hadde også med Pieters som venstreback, er han done deal eller er han bare litt vel optimistisk?

Og 6-8plass? Husk at Obertan er like dårlig som alle tror. Ferguson vet når han ser et talent (utenom Pique).
Gutierres er jo ikke rare vingen han heller? God deffensivt, men ser man etter de kvalitetene i en ving?
Tiote syns jeg ikke har vært god denne sesongen. Mange unødvendige frispark. Cabaye har alt å bevise fortsatt. Simmy og Raylor...ja. Tenk dere grundig over hva dere sier!;)

Såpass... Ta en titt på lagene vi eventuelt hadde konkurrert mot i kampen om den 6-8. plassen da. Har jo allerede slått Sunderland, som av de fleste blir tippet å være laget som skal ta 7.passen... Det at Obertan ikke var god nok for man u må jo absolutt ikke bety at han ikke er god nok for oss.

Simba

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #9188 på: 30. Aug. 2011, 22:53 »
Hva skjer med det vanvittige Colgatesmilet til Rob Elliot?
Twitter: @Matserazzi

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #9189 på: 30. Aug. 2011, 22:54 »
Ikke noe annet enn at han vet at han kan glise hele veien til innbytterbenken og banken.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #9190 på: 30. Aug. 2011, 22:55 »
Cabaye har alt å bevise fortsatt.
Yohan Cabaye WAS key v Fulham - Most interceptions (6), most key passes (2) and made 53 passes with an accuracy of 81%. An allround MF

Tenk når Tiote er tilbake i god gammel form fra forrige år. Syk sentral midtbane da 8)

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9191 på: 30. Aug. 2011, 22:57 »

Lenge siden jeg har lest så mye negativt fordelt på så få bokstaver.

Ferguson vet når han ser et talent, utenom Pique, Forlan, Rossi. For ikke å snakke om alle bomkjøpene hans.
Gutierrez har ofte vært vårt eneste offensive våpen som har skapt noe fremover, i tillegg til at han jobber bra hjemover.
Tiote har ikke vært i sin vante form, men selv en middelmådig Tiote er bedre enn masse annet i PL.
Cabaye har vist at han takler ligaen bra, leverer gode dødballer og har en flott passnings- og skuddfot. Hva mere må han bevise annet enn stabilitet?
Simmo og Raylor er kanskje ikke gode, men vi har da klart å holde nullen i to kamper, og sluppet inn 2 mål på 4 så langt. Noe rett må de gjøre.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9192 på: 30. Aug. 2011, 22:58 »
Yohan Cabaye WAS key v Fulham - Most interceptions (6), most key passes (2) and made 53 passes with an accuracy of 81%. An allround MF

Resten av innlegget er jo berre tull, som andre har kommentert før.

Legg til 1 assist. ;) Skjøt i treverket fra distanse, Best satte returen.
« Siste redigering: 30. Aug. 2011, 23:00 av thomashaer »

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9193 på: 30. Aug. 2011, 22:59 »

Yes! Jeg er nær ved og forelske meg i Cabaye, selv om han enda trenger litt tid til og venne seg til ligaen. Hjelper selvfølgelig ikke at han er PL's kjekkeste mann. 8)
Nei.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #9194 på: 30. Aug. 2011, 23:01 »
Må ikke glemme at han liker saftige taklinger mot rivaler heller.