20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1283301 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #9150 på: 30. Aug. 2011, 21:07 »
Og nå leste jeg uttalelsen fra klubben:

?He is a quality left-back and an established international who also gives us flexibility in defense.?

Mao Enriques erstatter. Dette syns jeg er synd, da vi nå virkelig kunne fått en morsom rekke.

Finn én feil:        Santon - Tayls - Colo - SIMPSON!

Nå bruker vi vel Colo, Santon, Taylor og Taylor.

Kan for øvrig ikke vente til bortekampen mot QPR. Håper virkelig vi får inn en kvalitetsspiss og ikke bare låner sytten- eller attenåringer fra reservelaget til noen, eller bare henter noen på nivå med de spissene vi allerede har.
« Siste redigering: 30. Aug. 2011, 21:09 av geordie-olav »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9151 på: 30. Aug. 2011, 21:09 »
En spiss også nå..Forhåpentligvis slipper vi da  bitchingen til Parker og Flatline..

Tja, kvifor kan ikkje folk få ytra sine meiningar her inne om klubben mi alle elskar? Du "bitchar" no i veg heile tida... Beklagar, men eg verte ein smule provosert. Får mi inn Sturridge so skal du få lov å erta Flatlinja.

Høh høh! Bitching i den forstand at de har vært  konstant negativ til alt som skjer i klubben..

Folk må få lov til å vera konstant manisk depresiv om dei vil vel? Kanskje det har noko med historien i Nufc som gjer at somme er det, og at dei ikkje hive seg med i "Ashlibers" facebookgruppa til deg og Christian.  :)

Greit nok at Raylor har skåra 2 mål men at han er so mykje betre enn Simpson det ser eg berre ikkje. Nok ein ting mi ikkje alle er einige om.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9152 på: 30. Aug. 2011, 21:11 »
Så klart er Ryan Taylor bedre enn Simpson.

oyvinvo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #9153 på: 30. Aug. 2011, 21:15 »
Simpson er en oppegående fornuftig og profesjonell spiller. Har en følelse inne i meg at han nesten fortjener å spille bare pga det;p

Når det er sagt så er det bare sundt med litt konkuranse på bekkplassene våres:)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9154 på: 30. Aug. 2011, 21:18 »
Jeg synes ikke Ryan Taylor er en bedre back enn Simpson. Synes han har spilt over evne hittil i sesongen. Dog er frisparkene hans såpass gode at de bør være en viktig del av totalvurderingen.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9155 på: 30. Aug. 2011, 21:22 »
Er det nødvendig å starte alle kommentarer med "selvfølgelig er det sånn" eller "det finnes ingen tvil om"...?

I mine øyne har Ryan Taylor én styrke, og det er frispark. Syns ikke han har noen utpregede farlige innlegg i spill, og defensivt er han en historie for seg.

Simpson rygger noe vanvittig, men jeg syns allikevel han er en mye mer komplett back enn Raylor...

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #9156 på: 30. Aug. 2011, 21:23 »
Og nå leste jeg uttalelsen fra klubben:

?He is a quality left-back and an established international who also gives us flexibility in defense.?

Mao Enriques erstatter. Dette syns jeg er synd, da vi nå virkelig kunne fått en morsom rekke.

Finn én feil:        Santon - Tayls - Colo - SIMPSON!

Nå må dere gi dere med kritikk av Simpson. han er da en langt bedre back enn Ryan Taylor. Taylor er god på frispark. lite annet. Simmo er en gjennomført god back for oss
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9157 på: 30. Aug. 2011, 21:30 »
Jeg er enig i at Simmo er langt bedre enn Ryan Taylor. Men jeg mener fortsatt at han ikke holder mål...

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #9158 på: 30. Aug. 2011, 21:35 »
Neilfarrington #nufc fail with ?10m bid for Freiburg's Papiss Demba Cisse, according to a report in Germany.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9159 på: 30. Aug. 2011, 21:36 »
sleng på 4 mill til! ASAP!
Joey Barton 7

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9160 på: 30. Aug. 2011, 21:46 »
Fy faen, mye lovende aktivitet i kveld. Kaprer vi Cisse er jeg mer enn fornøyd med det vi har.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9161 på: 30. Aug. 2011, 21:47 »
Jeg er enig i at Simmo er langt bedre enn Ryan Taylor. Men jeg mener fortsatt at han ikke holder mål...

Det kommer jo helt an på hvor man legger lista. Han er langt i fra god nok for CL-spill, og skal vi kjempe om Europa i det hele tatt så bør han i beste fall være svakeste ledd i førsteelleveren. Men med våre realistiske ambisjoner (ca midt på, et par plasser opp fra ifjor?) synes jeg at han holder mål, og at vi vanskelig kan forvente noe bedre. Dessuten har jeg tro på at han fortsatt er i en utviklingsfase, og å være del av en backfirer som har sluppet inn ett billig mål på de tre første rundene tyder vel strengt tatt på at han ikke er aller verst. Det argumentet taler jo selvsagt for Ryan Taylor i tillegg, men jeg mener at alt i alt er Simps en bedre back.

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9162 på: 30. Aug. 2011, 21:48 »
Leser forøvrig at Tor Kristian Karlsen har dårlig tro på Santon...på TV2 Sporten.

Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9163 på: 30. Aug. 2011, 21:56 »
Hadde vært utrolig dersom vi lånte Mancheda og kjøpte Cisse.

Se for dere denne startelleveren mot QPR:

Krul

Santon, S. Taylor, Colo, Pieters

Obertan, Tiote, Cabaye, Gutierrez

Cisse, Best
« Siste redigering: 30. Aug. 2011, 22:01 av geordie-olav »

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9164 på: 30. Aug. 2011, 21:59 »
Hmmm. Usikker på den forsvarsforeren....Staylor inn som stopper, Santon på høyre og Pieters venstre så ligner det noe...
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.