20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1303945 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #8820 på: 29. Aug. 2011, 18:30 »
Blir det noen avtale før vinduet stenger,så må vel spillerne være på vei til Newcastle i morgen på disse tider tenker eg! Sisste dagen går vel med til Medical test og evt underskrift! Stemmer ikkje dette gutter?

Simba

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #8822 på: 29. Aug. 2011, 18:35 »
Stemmer vel ikke helt det.... Når tiden ikke strekker til så blir det ofte tatt snarveier. Type:
- Droppe medisinsk test
- Inngå avtale med et lokalt sykehus/legekontor slik at den medisinske testen gjøres et annet sted
- Ha "agenter" for klubben plassert på kontinentet slik at de kan komme seg til froskjellige land hurtig
sånne ting... ikke alltid like smart, vel å merke :D
Twitter: @Matserazzi

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #8823 på: 29. Aug. 2011, 18:43 »
Nå stenger jo vinduet midnatt til torsdag. 00:00:00 torsdag, teknisk sett ;)
Da er det "masse" tid igjen nå, trenger ikke å være så veldig bekymret (litt grunn er det jo da).
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TheBandit

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #8824 på: 29. Aug. 2011, 19:01 »
SLutt å bekymre dere for at det ikke blir spillerkjøp.. vedder på at samtlige her vil le seg ihjel av denne: Litt off topic men uansett hahahaha ;D

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8825 på: 29. Aug. 2011, 19:12 »
FCInterBlogGFT Alessandro Raffa
by ToonArmyMIA
Muntari is close to leaving #Inter to Newcastle on a loan deal, and the fee from Santon's deal could be used for Palacio. - Tuttosport

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #8826 på: 29. Aug. 2011, 19:42 »
Anbefaler alle å følge Craigynic på Twitter :)

Le Pays on Maiga: "According to our information, Newcastle is now more than ever on the spot." #nufc
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

asim187

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #8827 på: 29. Aug. 2011, 19:43 »
Klarer ikke å vente lengre, gleder meg bare til vinduet stenger og hvis vi har fått inn Santos, Cissokho og Roux så skal jeg sende kjærlighetsbrev til fatMike

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #8828 på: 29. Aug. 2011, 19:45 »
Slettes ikke dumt å få inn Muntari. Vi sliter med alternativer på sentral midtbane, og det vil føre til at Smith kommer lenger bak i køen.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8829 på: 29. Aug. 2011, 19:50 »
Tror det blir enten Santon eller Cissokho. Ser ikke helt at det blir sanksjonert penger til begge to, selv om det hadde vært helt ypperlig.

Tviler på at Muntari er noe reelt. Han er så langt fra en "Ashley signing" som man kan få det, selv på lån.

Henger meg forøvrig på kjærlighetsbrevet til asim dersom vi ender opp med Santon, Cissokho og Roux hvis jeg får lov.  :P

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #8830 på: 29. Aug. 2011, 19:50 »
Er definitivt åpen for Muntari på lån med opsjon. Og om Santon kommer så er det jo F-A-N-T-A-S-T-I-S-K!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8831 på: 29. Aug. 2011, 19:50 »
Muntari inn og Smith ut er helt knall. Faren er at Muntari ikke helt har kampformen inne og blir da ofte ganske sen i taklinger. Kommer Muntari blir det mange kort-spill fremover på newcastle ;)

Det positive er at han har verdifull erfaring og på sitt beste er en klassespiller. Det negative er at han virker litt på hell og ikke så gnistrende i steget som jeg har sett han tidligere. Kanskje kan en ny start være perfekt for han?

Tør virkelig ikke begynne å håpe på Santon...  :o

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8832 på: 29. Aug. 2011, 19:52 »
Slettes ikke dumt å få inn Muntari. Vi sliter med alternativer på sentral midtbane, og det vil føre til at Smith kommer lenger bak i køen.

Hvis du så han spille for Sunderland forrige sesong, så tror jeg nok du hadde hatt en annen oppfatning. I Inter så høster han omtrent like mange lovord som Smith gjør her.  :)

Da ser jeg heller at Abeid får muligheten når den byr seg.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8833 på: 29. Aug. 2011, 19:54 »
Var det slik at det blir spekulert med at Santon skal signere senere i kveld?

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #8834 på: 29. Aug. 2011, 19:55 »
Håper vi henter Nolan Roux. Klassespiller visstnok. Scoret 15 mål for Brest forrige sesong. Det kan sammenlignes med prestasjonen til Kevin Gameiro, da Brest er et dårligere lag.