20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1303763 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #8805 på: 29. Aug. 2011, 16:14 »
Ja det er ikke krise om vi må klare oss med dagens spissrekke synes jeg, men det er absolutt noe vi bør strekke oss langt for å unngå. Det er likevel viktig at den spissen som eventuelt kommer inn må bidra med en litt annen dimensjon enn dagens materiale.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8806 på: 29. Aug. 2011, 16:16 »
Flatline, where art thou?

Og ja, vi ha en spiss.
Same old Shearer, always scoring!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8807 på: 29. Aug. 2011, 16:18 »
Tror Best og Ba klarer seg bra på spissplass, selv om jeg gjerne skulle sett en av dem på benken. Om vi skal kjøpe spiss, er Nolan Roux det eneste jeg skulle ønske kom av det vi er linket til. :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8808 på: 29. Aug. 2011, 16:26 »
Mi ha ein spiss ja. Men det er ikkje vits å kjøpa ein som er lik Best, Ba eller The Ameobie`s. For dei er vel ganske like.

Flatline, where art thou?

Og ja, vi ha en spiss.

Eg trur ikkje det noko vits å komma med noko; "Kva var det eg sa" til dei som er kritiske. Viss mi no får inn Santon, so er mi halvvegs til det som er vorte lova. Og det mi bør ha er vel 2 til. Kjem Sturridge so kan du få lov hakka på Flatlinja ;)

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8809 på: 29. Aug. 2011, 16:28 »
Hehe, jeg sier ikke at han ikke er noe særlig. Jeg er bare litt småskeptisk til hvorfor Inter velger å selge en spiller for en såpass lav sum hvis han er så enormt god, spesielt med tanke på at han kun er 20år.

Men potensiale er så absolutt der!

Enig, gutten har et stoort potensiale, men han har stagnert litt. Ble lånt ut til Cesena forrige sesong og gjorde det ok, men ikke noe sensasjonelt. Viktig at vi gir gutten tid om han kommer. Det finnes vel knapt noen vanskeligere overgang enn å komme fra Serie-a til PL. Grunnen til at Inter ønsker å selge han kan være at de har mange gode talenter bakover (Bianchetti, Caldirola og Faraoni).

Uansett så vil Santon til 5mp være en fantastisk spennede signering, men tror ikke han kommer til å bli den superbacken med en gang som mange her tydeligvis tror. Viktig å gi han tid. Har potensiale til å bli en klasseback, men han har ennå mye jobb foran seg...

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8810 på: 29. Aug. 2011, 16:29 »
Tror poenget er at vi skal ha en stor spiss til å bane vei for ben arfa, det har vi allerede delvis i ba, best og ameobi. Dermed ingen krise å vente med spiss til januar så lenge vi får inn gode backer, som er det eneste vi mangler for å bygge laget rundt ben arfa komplett.

Uten ben arfa spiller vi med to spisser på topp, som vi ikke er rustet for, i og med at vi mest sannsynlig satser på 4-5-1 som primær formasjon. Det har vi for mange spisser i stallen for. Kommer det inn en spiss må vi frigi to. Ikke noe negativt med det egentlig da det meste vi har er søppel.
Gan canny doon Toon!

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8811 på: 29. Aug. 2011, 16:52 »
Jeg hater at jeg blir så optimistisk men man kan jo ikke la være når slike spillere blir linket til klubben:P håper bare ikke vi blir skuffet som så mange ganger før :-\

Jeg går rundt å krysser fingre, ben, albuer og tær å håper Santon er på vei, skriver kontrakt i morgen. Og at Ashley og co er i frankrike som det ble spekulert i for å fikse signaturen til både cissokho og roux. Da er jeg en happy camper og mener dette vinduet (til tross for tap av nøkkel personel) er en av de beste overgangsvinduene på leeenge.

Sant nok så kan det være at ikke alle nyinnkjøpene slår helt ann, eller bruker tid til å gjøre seg varme i trøya, men totalt sett så sitter vi igjen med en yngre tropp, mindre lønninger og et generelt mer utfylt lag en tidligere.

Så jeg fortsetter å krysse kropsdeler og venter spent til 00:01 på torsdag!
Newcastle United Football Club<3

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #8812 på: 29. Aug. 2011, 17:01 »
Cissokho og Santon...er det mulig. Kan ende veldig godt dette her.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8813 på: 29. Aug. 2011, 17:09 »
Kan vi ikke bare signere Messi på venstreback? :) Problem solved! :D

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8814 på: 29. Aug. 2011, 17:34 »
Transfers deadline day @ newutd.no

Onsdag kan du følge siste dag av overgangsvinduet her på newutd.no. Der vil du bli oppdatert med siste nytt, rykter og bekreftet overganger til Newcastle, itilegg vil me holde eit auge med dei andre klubbane i PL. Du vil også ha mulighet til å delta i diskusjonen/chatten.

Meir info vil følge frå Nordin, så sett av onsdag frå ca kl 18:00--> ca 00:30! Forhåpentligvis blir det ein posetiv deadline day med Newcastle auger.

Gode saker!!

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #8815 på: 29. Aug. 2011, 17:35 »
Suttan, nå girer jeg meg opp igjen! ;D Etter å ha greid å holde meg unna alle rykter siste ukene ( for å ikke bli for skuffet igjen og igjen) har jeg veldig trua igjen. Får vi inn Santon + Cissokho eller Pieters er jeg fornøyd. Supplerer vi med Roux, Maiga eller Sturridge (farfetched, men favoritt-signering by far) skal jeg juble og skåle høyt på onsdag!
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8816 på: 29. Aug. 2011, 17:42 »

Onsdag kan du følge siste dag av overgangsvinduet her på newutd.no. Der vil du bli oppdatert med siste nytt, rykter og bekreftet overganger til Newcastle, itilegg vil me holde eit auge med dei andre klubbane i PL. Du vil også ha mulighet til å delta i diskusjonen/chatten.

Meir info vil følge frå Nordin, så sett av onsdag frå ca kl 18:00--> ca 00:30! Forhåpentligvis blir det ein posetiv deadline day med Newcastle auger.

Fantastisk :D  Så ikke så veldig frem til å høre tv2 diskutere de 6 store i mange timer i håp om å høre en setning om oss :)

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #8817 på: 29. Aug. 2011, 17:45 »

Fantastisk :D  Så ikke så veldig frem til å høre tv2 diskutere de 6 store i mange timer i håp om å høre en setning om oss :)

Herlig tiltak! ;D
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8818 på: 29. Aug. 2011, 17:46 »
hadde vært bra med santon, kan jo spille på begge back plasser. husker mourinho brukte han mye som venstre back
lt;3 Newcastle <3

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8819 på: 29. Aug. 2011, 17:48 »
Det verte å streama skysports på onsdag. Men skal og følgja med her inne. Bra tiltak.