20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1305671 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #8670 på: 28. Aug. 2011, 19:13 »
Min prioriteringsliste er fortsatt at vi ha en venstreback, bør ha en spiss og at det er ønskelig med en ekstra forsvarer+midtbane.

Er enig i at vi bør prioritere i den rekkefølgen, men vil nesten endre din "bør" til "må" også, angående spiss!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8671 på: 28. Aug. 2011, 19:54 »
Min prioriteringsliste er fortsatt at vi ha en venstreback, bør ha en spiss og at det er ønskelig med en ekstra forsvarer+midtbane.

Er enig i at vi bør prioritere i den rekkefølgen, men vil nesten endre din "bør" til "må" også, angående spiss!

Må ha begge deler, det er helt åpenlyst. Får vi ikke inn en spiss og en venstreback før vinduet stenger så er det en skandale.
Venstrebacker har vi jo ikke så det er jo en selvfølge å få inn. Når det også har gått 8 mnd siden salget av Carroll så er det på tide å få inn en erstatter.
Dette er et minstekrav jeg ikke kommer til å vike fra. Blir særdeles skuffet om dette ikke skjer. Håpløst av klubbledelsen vil det være.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #8672 på: 28. Aug. 2011, 19:58 »
Lurer på hva klubben kommer til å si hvis det ikke kommer noen inn. AP har nevnt ved flere anledninger at han har gitt beskjed til ledelsen hva han trenger og ønsker.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8673 på: 28. Aug. 2011, 20:07 »

Må ha begge deler, det er helt åpenlyst. Får vi ikke inn en spiss og en venstreback før vinduet stenger så er det en skandale.
Venstrebacker har vi jo ikke så det er jo en selvfølge å få inn. Når det også har gått 8 mnd siden salget av Carroll så er det på tide å få inn en erstatter.
Dette er et minstekrav jeg ikke kommer til å vike fra. Blir særdeles skuffet om dette ikke skjer. Håpløst av klubbledelsen vil det være.

Einig, Frode.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8674 på: 28. Aug. 2011, 20:18 »
Jeg er vel en person som liker å differansiere meningene mine. Jeg mener absolutt det er en skandale om vi ikke får inn en venstreback. Om vi får inn dette men ingen spiss så er dette horribelt da jeg på ingen måte er fornøyd med det noe ensformige angrepet vårt. Vi har likevel flere spisser i klubben og vi har allerede hentet en spiss.

Men det er for all del ikke godt nok for det nivået jeg vil vi skal spille på, og det er inget fristende prospekt å bli sittende med det angrepet vi har nå i 6-12 måneder til. Men for min del blir det likevel altså ingen skandale, men istedet blir jeg sterkt misfornøyd om vi kun henter en venstreback.

Jeg kan ha forståelse for at andre ikke liker å skille disse to sakene, men det er likevel stor forskjell på de to scenariene for min del.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8675 på: 28. Aug. 2011, 20:37 »
Begynner å lure på om den bra starten på sessongen kan få overganger til å strande. når dem ser vi klarer oss uten v.back og spiss skal man ikke se bortifra at de ikke kommer noen. og vi kommer til å falle som en stein med skader og karrantener.
[/quote]

Akkurat det samme har eg tenkt på TOMMYOK :-\ Får ikkje håpa det skjer, men overgangane ser ut til å la vente på seg ::) Skulle helst sett at vi hadde noen overganger før Fulham kampen.
Trur ikkje på nye overganger før eg ser det! Pardew sine uttalelser har eg ikkje tiltru til!
« Siste redigering: 28. Aug. 2011, 20:41 av Jonny »

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8676 på: 28. Aug. 2011, 20:45 »
Jeg tviler på at styret/trenere er så ubrukelige at de slutter å se behov etter 3 kamper. Riktignok gjør de mye rart, men her tror jeg at selv en sjøku forstår at det er behov uavhengig av resultater.

Men jeg ser ikke bort fra at det kan bli en unnskyldning som blir brukt om man ikke får de spillerne man vil ha før vinduet stenger. Men det tror jeg ikke skjer, regner med at det kommer en spiller, muligens to. Noe utover det er positiv bonus i tilfelle (da regner jeg ikke med keeperlån/kjøp).

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8677 på: 28. Aug. 2011, 21:05 »
Haha.. Krul er nok førstekeeper, det er pga Forster er lånt ut og Harper sliter med ein skade.

Det har vel noe å si at Krul er bedre enn Harper også nå.  ;) -Æres den som æres bør og alt det der.  :P

Denne tsjekkeren kommer vel hovedsaklig fordi  Pardew og co føler at Söderberg ikke er klar til å være andrekeeper helt ennå, at Forster er leid ut igjen (og sannsynligvis forsvinner), mens Harper sliter med å holde seg skadefri. Litt ironisk egentlig, keeperplassen har liksom vært så bra besatt lenge, og nå må man plutselig ut å hente inn en keeper. Håper bare ikke dette påvirker andre "ongoing transfers"\transfermål.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #8678 på: 28. Aug. 2011, 21:22 »
Flere melder at Franske presse har sagt at Cissokho skal på medical på St. James' i morgen!
« Siste redigering: 28. Aug. 2011, 21:24 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8679 på: 28. Aug. 2011, 21:33 »
Lyon skal også ifølge ryktene funne ein erstatter for han. Håp?   :)

Ja det er vel bare Newcastle som selger villig vekk uten å ha funne ein erstatter  ::)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8680 på: 28. Aug. 2011, 21:34 »
From foot01

Olympique Lyonnais has put pressure on Newcastle to have very quickly a firm offer on Monday worth the name to see if the departure of Aly Cissokho was still possible. The side of Lyon's staff since the great mystery Rémi Garde acknowledged that he hoped to maintain its left side, while not knowing at all if ca is actually the case in a few days. The firm itself was very wary of a possible change of club.

"Right now, I'm here. I am involved in the OL for the rest we'll see. Do I have played my last game at OL? No, I do not think I played my last game, "laconically replied the defender Rhone, though things can sometimes go very fast, especially with the English teams in the final minutes.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8681 på: 28. Aug. 2011, 21:35 »

Ja det er vel bare Newcastle som selger villig vekk uten å ha funne ein erstatter  ::)
Ja, for i Arsenal står de nærmest i kø for fylle skoene til Fabregas og Nasri...  ::)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8682 på: 28. Aug. 2011, 22:27 »

Det går, ifølge Inspector, ikkje an!  :P

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #8683 på: 28. Aug. 2011, 22:47 »
På mandag smeller det, da skal jeg dra fram Schweppes Lemon og drakta !  8)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8684 på: 28. Aug. 2011, 23:13 »
Onsdag? ;)