20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1305665 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #8640 på: 27. Aug. 2011, 18:15 »
Kan ikke helt se for meg at både Pieters OG Cissokho signerer for klubben, da eg tviler på at noen av dem er keen på å slite benken! Så noen hadde forslag om at en av dem kunne tatt over h.backen, noe som kunne gått! Eric på høyre da, og Aly på venstre..
Hadde vi fått Santon inn, i tillegg til Pieters/Cissokho, så tror eg det hadde vært det beste! Santon på lån, med oppsjon på kjøp ftw! Det aller beste er jo om vi får alle, selvfølgelig!  ;D

På spissplass, håper eg på Roux eller Papiss Cisse! Heller litt mot førstnevnte, da vi virkelig trenger fart på topp!
Håper det skjer noe no i helga hvertfall!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8641 på: 27. Aug. 2011, 20:18 »
Både Cissokho og Roux starter for sine klubber i dag.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8642 på: 27. Aug. 2011, 20:18 »
Greier ike å tro på noen av ryktene, men jeg kommer til å kreme i buksene mine om vi får inn enten Pieters eller Aly. Bryr meg nesten ikke om hvem, blir blodfornøyd uansett. Men, for at jeg virkelig skal bli fornøyd må det MINST en spiss inn og. Så V.b og spiss er et must. Gjerne en unggutt eller to på et par andre plassen og, som burde funke som backup. Men en v.b ogspiss og jeg skal gi alle på forumet en klem. Spesielt Flatline. ;D
Nei.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8643 på: 27. Aug. 2011, 20:32 »
Både Cissokho og Roux starter for sine klubber i dag.

Var vel snakk om at dette er Cissokho sin siste kamp for Lyon.
Blir spennende å høre om det er mulig å få noe ut av spilleren, agenten eller noen i Lyon etter kampslutt.......

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8644 på: 27. Aug. 2011, 22:22 »
@Neilfarrington Neil Farrington
Brest fans fearing the worst re #nufc move after Nolan Roux's performance for them tonight.

Sorry, to clarify: the verdict on Roux was that he played like "a ghost" tonight - ie looked like he is/wants to be away.

Roux, having been subbed after 70 mins, apparently looked "disillusioned" on the bench. Whatever that means...

Høres ut som en som allerede har hodet et helt annet sted..St James Park for eks ;D
*€Newcastle Utd & Vålerenga For Life€*

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8645 på: 27. Aug. 2011, 22:54 »
Cissokho spilte hele kampen for Lyon.Hørte newcastle ble nevnt men fikk ikke med meg sammenhengen..

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8646 på: 27. Aug. 2011, 23:55 »
Hadde vert fantastisk med de to. 4 dager igjen til det endelig er slutt.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8647 på: 28. Aug. 2011, 08:13 »
@ Fenham mag : Brest's president said this evening to canal + that he was not sure that Roux will still be a Brest player in the 31st of August...

@rsitch66 Aly Cissokho could complete a move to Newcastle United by the start of next week according to Le Parisien. #OL #NUFC #Ligue1

Får vi Cissokho må vi nesten si at han er verdt den ekstra ventetiden..

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8648 på: 28. Aug. 2011, 09:27 »
Alle snakker oom dn venstre backen så ska kjøpast. Då blir vi et superlag visst nok....

Mykje viktigare og få inn erstatter for barton. Vanskeligere og erstatte han...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8649 på: 28. Aug. 2011, 10:01 »
Alle snakker oom dn venstre backen så ska kjøpast. Då blir vi et superlag visst nok....

Mykje viktigare og få inn erstatter for barton. Vanskeligere og erstatte han...

Uenig..Midtbanen vår er vårt sterkeste ledd...Jonas har vært så god de to siste kampene at det blir feil å benke ham..Han kan flyttes over på høyresiden.. Fokus bør nå først og fremst være å få inn en god venstreback og en spiss..Og hvis det da fortsatt er tid til overs kan vi se på en erstatter til Barton.

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8650 på: 28. Aug. 2011, 10:31 »
Trur nok barton e viktigare for dn mitbana en folk trur. Mangen ferske pl spillera der no....

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8651 på: 28. Aug. 2011, 10:44 »
For all del. Vi trenge en venstre back. Helt enig me dg....men trur at ut i sesongen så komme savne av barton til og bli stort...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8653 på: 28. Aug. 2011, 10:53 »
Trur nok barton e viktigare for dn mitbana en folk trur. Mangen ferske pl spillera der no....

Barton er den personen folk legger merke til på banen pga hans personlighet og aggressive spillestil, men hvis du følger med så ødelegger han en del også..Har en tendens til å gjøre ting for vanskelig til tider:  Poler langt i stedet for å sentre til Simpson som kommer på overlapp. For avanserte pasninger opp i midten når hele laget er på vei oppover med den konsekvens at ballen snappes og vi får farlige kontringer i mot.. Insisterer på å ta dødballene til tross for at de generelt har vært svake en lengre tid og sist men ikke minst trekker han for mye inn og ødelegger dermed bredden og gir motstanderen et hav av rom å kontre hvis de bryter..Totalt førte dette  til en ubalanse i laget hvor mesteparten av den kreative kraften forrige sesong falt på Jonas og Enriques skuldre.Barton skal selvsagt ha pluss for at han evnet å vri spillet over til Jonas når motstanderen var i ubalanse, men konsekvensen er den samme: Det var alltid Jonas fikk ansvaret med å få ballen inn i boksen..

Så det trenger ikke å være en dårlig ting at Barton forsvinner..Cabaye og Raylor tar bedre dørballer, vi slipper uromomentet knyttet til ham og med Jonas på høyre og mav på venstre kan vi få et mer balansert lag.
« Siste redigering: 28. Aug. 2011, 10:57 av InspectorC »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8654 på: 28. Aug. 2011, 11:02 »
Aldri ein dårleg ting for deg når det forsvinn ein god spelar frå klubben... Om so Barton hadde drept ein fyr og vorte sperra inne på livstid, so hadde mi likevel myst ein veldig god fotballspelar og ein sterk person frå laget og garderoben. Nok om det.

Det viktigaste er at mi får inn spiss av rett type og ein venstreback. Får mi inn dette og kanskje endå ein so kan mi snakka om mange plassar opp i form av tabellplassering i mai.