20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1305870 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Juma

• Gjest
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #8610 på: 27. Aug. 2011, 14:47 »
This is what Alan said today:

?We have four or five targets, and hopefully we can get two over the line.?

And maybe the reason Demba Ba looked so out of sorts on Wednesday is that he is participating in Ramadan, and is not eating or drinking during daylight hours.

While he?s on a fast Alan should probably not play him, but that does explain why he looked so poor on Thursday evening, so in a way it?s good news.  And we need all the good news we can get in the next four days.

Forklar kanskje hvorfor Ba har sett utrolig sliten ut på banen. Samme med Tiote som også faster denne måneden.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8611 på: 27. Aug. 2011, 14:58 »
Håper ledelsen ser på Santon som erstatningen for Barton. Han kan jo spille langs hele høyre siden og er veldig anvendelig. Hadde vært perfekt!

Ranger må ut nå, nå får det være nok. Håper vi får noen grunker for han. Synd for han var på mange måter en uslepen diamant.

Av Roux og Cisse så håper jeg faktisk på Roux. Grunnen er at jeg mener han har flere av de egenskapene vi trenger. Han skyter godt med begge ben og innehar stor fart og entusiasme. Papiss Cisse har en herlig statistikk, men jeg tror kanskje han blir for lik Ameobi/Best/Ba. Roux virker som en bevegelig spiller som kan true bakrom. Det tror jeg kan bli veldig viktig for oss å ha!

Pieters, Roux og Santon hadde smakt Biff Bernajs!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8612 på: 27. Aug. 2011, 15:07 »

Då reknar eg med det ikkje verte 3...

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #8613 på: 27. Aug. 2011, 15:12 »

Då reknar eg med det ikkje verte 3...

Då rekner eg ikkje med det blir 2 heller... Maks 1. Berre basert på Pardews troverdighet i det siste...

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8614 på: 27. Aug. 2011, 15:17 »
det blir 3  ;)

fra skysports:
Sitat
Speculation:
According to reports in France, South Korea striker Park Chu-young is heading to Arsenal having previously been close to joining Lille.
« Siste redigering: 27. Aug. 2011, 15:21 av kung_zlatan »

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8615 på: 27. Aug. 2011, 15:23 »
Cissokho er vel heller ikke helt ute av bildet(mest sansynlig Pieters). Blir nok spiss+vb. Har også en liten følelse at det blir en eller annen overraskelse med. (Håper i positiv forstand)

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8616 på: 27. Aug. 2011, 15:27 »
Hadde ikke vært imot å se Rodallega iføre seg drakta vår, rett og slett fin spiller. helt sikker på at han kan garentere 15 mål pr.sesong om han får sjansen i en større klubb (f.eks oss :P).

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8617 på: 27. Aug. 2011, 15:37 »

Hopefully er ikke godt nok! Det skal være minst 2 spillere til inn før vinduet stenger. En spiss og en venstreback er minstekravet. De vil aldri klare å lure seg unna uten forsterkninger på disse plassene. Jeg tror at bortimot samtlige NUFC supportere er enig i dette.

Pr nå er NUFC vesentlig svekket i forhold til forrige sesong, det er vel alle enige i. Men en signering av en venstreback og spiss kan forandre veldig mye på det.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8618 på: 27. Aug. 2011, 15:39 »
Hvis vi får gang på smith blir det akkurat som en ny signering.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8619 på: 27. Aug. 2011, 15:41 »

Hopefully er ikke godt nok! Det skal være minst 2 spillere til inn før vinduet stenger. En spiss og en venstreback er minstekravet. De vil aldri klare å lure seg unna uten forsterkninger på disse plassene. Jeg tror at bortimot samtlige NUFC supportere er enig i dette.

Pr nå er NUFC vesentlig svekket i forhold til forrige sesong, det er vel alle enige i. Men en signering av en venstreback og spiss kan forandre veldig mye på det.

Heilt einig. Eg meinar og at 2 spelara inn skal skje. Dette har jo vorte sagt gong på gong. Ein kan ikkje komma onsdag/torsdag og sei at "mi prøvde", det held ikkje. Og ikkje minst, som du seier, mi må ha ein vback og spiss inn for å ikkje stilla svekka. Og viss det skjer, so skulle det berre mangla. Eg verte ikkje imponert eller superduper glad viss mi får inn 2 før onsdag, det er eit minstekrav frå meg.
« Siste redigering: 27. Aug. 2011, 15:43 av lgrinde »

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8620 på: 27. Aug. 2011, 15:51 »
Helt utrolig om vi ikke greier å få inn minimum 2 spillere,burde få inn 3-4 men det skjer nok ikke.Sitter på feelingen at vi skal være heldige om vi får inn 1 spiller.Time will show!
*€Newcastle Utd & Vålerenga For Life€*

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8621 på: 27. Aug. 2011, 15:55 »
En Pieters eller ciss på V.B og en hurtig spiss (forhåpentligvis Nolan R) og jeg er fornøyd. Ser ikke det nødvendig at Barton skal erstattes. Obertoon kan ta over plassen til Barton.
                HBA
Jonas-Tiote-Cabaye-Obertan. Ved skader kan Marv ta en av kantene, eventuelt kan vi spille med 2 spisser og HBA kan ta en av kantene. Gosling og Haris V backup på midten.  Ser heller at vi setter først fult fokus på V.B for så å satse på en spiss.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8622 på: 27. Aug. 2011, 16:14 »
Helt utrolig om vi ikke greier å få inn minimum 2 spillere,burde få inn 3-4 men det skjer nok ikke.Sitter på feelingen at vi skal være heldige om vi får inn 1 spiller.Time will show!

Etter min mening burde vi hatt 3 spillere. En høyre og en venstreback, samt en spiss.

Pieters ville vært et kjempekjøp. Sterk og trygg og kan spille både venstreback og midtstopper.
Videre virker denne Santon som en interessant spiller, kan jo gjøre en jobb på begge backene.
På spissplassen håper jeg mest på Ola Toivonen, men vil si meg fornøyd med de 2 andre vi er linket til også (Roux og Cisse).

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #8623 på: 27. Aug. 2011, 16:18 »
Leste en twittring om at Davide Santon kunne komme på lån, med opsjon. Husker ikke hvem som skrev det, om det var en av journalistene (Ryder, Caulkin, etc) eller om det var BPL Transfer News.. Skal se om jeg finner den.

EDIT: Ikke lang tid etter fant jeg den :P

@BPLTransferNews TransferNews
Hearing from a good source that Davide Santon to #nufc could well happen on a loan with a view to a permanant
« Siste redigering: 27. Aug. 2011, 16:20 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Juma

• Gjest
« Svar #8624 på: 27. Aug. 2011, 16:48 »
Scott Wilson mener Pieters overgangen fullføres senere i dag.