20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1306493 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #8175 på: 24. Aug. 2011, 13:26 »
Dette er bare pisspreik, Inspector. Om Barton forsvinner nå kommer vi aldri til å hente en ny ving, vi har jo Obertan. Barton er pdd helt uvurderlig for laget, uten ham tør jeg påstå at vi hverken hadde vunnet mot S'land eller klart uavgjort mot Arsenal. Det aller, aller viktigste nå er faktisk ikke å hente ny VB eller spiss, det er å beholde de som faktisk utgjør stammen i laget, og den er Barton en del av. En av de viktigste delene.

Tror jeg er rimelig sikker på at en erstatter kommer inn hvis Barton selges. Obertan er ennå et uferdig produkt..Utfordringen er at det ennå skapes for lite på vår høyreside..Vi trenger balanse i laget og bredde på begge sider..Hvis vi ønsker det så må Barton selges..

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8176 på: 24. Aug. 2011, 13:29 »
Det er kun én uke igjen av vinduet, og vi har snart brukt to uker på å hente en VB-erstatning for Enrique. I tillegg skulle vi da hente en midtbanespiller av Bartons kvalitet?? Ser på mulighetene for å hente erstatter for Barton som lik null, det er jo flere spillere i troppen som kan bekle hans posisjoner. Det er fullstendig krise om han skulle forsvinne... Heldigvis tror jeg han kommer til å være ut kontrakten, om ikke annet for å irritere de to toskene på toppen...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8177 på: 24. Aug. 2011, 13:33 »
Får trøste oss med at det nok er en klubb som har verre eiere enn oss (kanskje): http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/fra-smak-av-fugl-til-raatten-kylling-3566141.html

Noe av det sykeste jeg har lest! Ashley er jo nesten en engel i forhold til det her.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8178 på: 24. Aug. 2011, 13:34 »
Hvis Barton går (Gud forby, jeg liker ikke CCC) trenger vi altså tre spillere med kvaliteter(!) på en uke:D Stor sjangse at vi får inn så mange i forhold til historikken frem til nå.

BTW: "I told you so" går begge veier Inspector ;)
Who else...... Alan Shearer

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8179 på: 24. Aug. 2011, 13:35 »
Dette er bare pisspreik, Inspector. Om Barton forsvinner nå kommer vi aldri til å hente en ny ving, vi har jo Obertan. Barton er pdd helt uvurderlig for laget, uten ham tør jeg påstå at vi hverken hadde vunnet mot S'land eller klart uavgjort mot Arsenal. Det aller, aller viktigste nå er faktisk ikke å hente ny VB eller spiss, det er å beholde de som faktisk utgjør stammen i laget, og den er Barton en del av. En av de viktigste delene.
Tror jeg er rimelig sikker på at en erstatter kommer inn hvis Barton selges. Obertan er ennå et uferdig produkt..Utfordringen er at det ennå skapes for lite på vår høyreside..Vi trenger balanse i laget og bredde på begge sider..Hvis vi ønsker det så må Barton selges..

Vi MÅ ikke selge Barton, for det første holder han høyt nok nivå for vår høyreside. For det andre så kan vi trenge han i kamper sentralt i midtbanen, en sentral midtbane med Tiote - Barton - Cabaye må være en av de sterkeste i PL. For det tredje så er sjansen for at han faktisk blir erstattet nesten lik null når det er en uke igjen av vinduet. Vi har fortsatt tilgode å erstatte Enrique og Carroll jo FFS.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8180 på: 24. Aug. 2011, 13:48 »
Herregud Flatline.. Henter noe fra en random fyr på forumet og påstår at Pardew har sagt det... Det er jo straight løgn... Også anklager du Pardew for å dele ut løgner..

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8181 på: 24. Aug. 2011, 13:52 »
SkySportsNews Sky Sports News
Sky Sources: Joey Barton given permission to hold talks with QPR - more details on SSN

:/

Trenger ikke være negativt..Vi vil da sannsynligvis få inn en vingtype..Barton er god, men det er ikke den spillertypen vi trenger. Han trekker for mye inn som sagt, hvilket ødelegger bredden i spillet og åpner opp rom hvor motstanderen kan angripe en Simpson uten sikring.. Dette skjedde også mot Arsenal. Det vi har behov for er en rask ving som sleiker linja og som i større grad kommer til innleggsposisjoner. Dette vil også gjøre det lettere for vår sentrale midtbane som da sette i gang angrep både til venstre og høyre.. Barton må mao ofres for å få bedre balanse i laget.

Det der er ikke like rett frem som du fremstiller det. I mange kamper som mot Arsenal møter vi lag som spiller med tre på midten og spiller vi med to kanter som Jonas kan vi lett bli overspilt sentralt. Det er klart at de også er en fordel å ha kanter som kan hjelpe backene, men dette blir aveining og så bra som vi har vært deffensivt så langt (blant annet med en strålende Steven Taylor som du ville selge for et par millioner pund) så ser ikke helt grunnen til å endre på mye her.

Håper virkelig at Barton sier nei. Kan vanskelig se at vi får inn en spiller som kan komme inn å gjøre en like god jobb. Vi vet jo f.eks. hvor lang tid det tok før Colo og Enrique ble vant med PL. I tillegg er han viktig i garderoben og det har jo vist seg å være viktig de siste sesongene.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8182 på: 24. Aug. 2011, 13:56 »
Jeg tviler på at det blir hentet inn erstatter for barton selv om vi trenger det. Vi har jo hentet midtbanespillere i hele sommer, og barton har muligens blitt erstattet før han ble solgt.

vi mister erfaring, ledelse, pågangsmot og vinnermentalitet. Tror dette kanskje er det verste om han signerer for Qpr.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Juma

• Gjest
« Svar #8183 på: 24. Aug. 2011, 14:03 »
Jeg sitter med en følelse at klubben sitter såpass tett med kortene til brystet at avisene ikke har en dritt og komme med. Har vært de samme nyhetene og samme artiklene en uke nå. Jeg velger å tenke positivt og at det skjer veldig mye bak lukkede dører og at vi før vinduet stenger har fått inn en vback, en spiss og hvis barton skulle selges en erstatter for han også.

Sitter med en følelse av at det blir Pieters, Erdinc og Barnetta, ikke spør hvorfor.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8184 på: 24. Aug. 2011, 14:11 »
Herregud Flatline.. Henter noe fra en random fyr på forumet og påstår at Pardew har sagt det... Det er jo straight løgn... Også anklager du Pardew for å dele ut løgner..

Er jo slik han har gjort i flere mnd. Henter leserkommentarer fra artikler i The Sun og fremstiller det som fakta.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8185 på: 24. Aug. 2011, 14:26 »
Det er der du tar feil Fredd..Vingene kan trekke litt inn, men ikke så langt inn som Barton har en tendens til å gjøre..Det er ikke vingenes jobb å være den 3. mannen på midtbanen. Det er derfor Shola spiller..Han jobber som førsteforsvarer og trekker ned mot midten. Når Barton trekker for langt inn åpner det seg et hav av rom som motspillerne kan springe i..Og det skjedde mot arsenal. Barton gikk inn, det ble brudd i mot og plutselig var Gervinhio en mot en mot Simpson...Skal vi få det beste ut av Ba er vi avhengige av innlegg på kortsiden av motstanderens 16meter, og ikke innlegg høyt oppe i banen, som Barton som oftest gjør.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8186 på: 24. Aug. 2011, 14:52 »

Eg ser ikkje korleis mi skal greia få inn vback, spiss og ving på 6 dagar. Det trur eg ingen gjer. Barton må ikkje selgjast. Pardew vil jo og behalda han.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8187 på: 24. Aug. 2011, 15:08 »
Veit ikkje kva eg skal sei, Barton er viktig for all del. Men kanskje Newcastle har godt av å ha eit lag utan dei store profilane?  ::)

? Hvorfor det. Den skjønner jeg ikke... Shearer, Ferdinand, Ginola, Keegan osv.... Ønsker du at vi skal bli som Wigan?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8188 på: 24. Aug. 2011, 15:08 »
Det er ikke en sjanse i helvette for at Barton blir erstattet på 6 dager. Når de fortsatt ikke har klart å erstatte Carroll og Enrique sier det seg selv at vi har planlagt et salg av Barton noe bedre.

Helt forbanna håpløst av klubben det her, amatørmessig.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8189 på: 24. Aug. 2011, 15:12 »
Det var også et spm fra meg.

Jeg tror profiler til en viss grad er med å tiltrekke andre spillere.