20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1302696 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Juma

• Gjest
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #7815 på: 19. Aug. 2011, 15:03 »
La inn et bud på 100 000 £ på Elliot. Ble avslått, nå er vi ikke lenger interresert

http://www.cafc.co.uk/page/NewsDetail/0,,10267~2425761,00.html

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7816 på: 19. Aug. 2011, 15:06 »
Jeg trudde han var klar? Jaja samma det. Vi legger inn bud også går vi.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7817 på: 19. Aug. 2011, 15:37 »
jeg er imot å kjøpe Aly!  :o etter litt research så fant jeg ut at han har på samme måte som Ba feilet medical. jeg skjønner ikke at vi kun går etter spillere som ikke klarer å halte seg gjennom en medical!! :S

http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2009/06/17/1330291/aly-cissokho-move-to-milan-may-collapse-due-to-failed

hehe synes det er en artig fun fact at han feilet medical på tennene sine ;D ;D ;D ;D

og ja, det tøvet øverst er bare tull! :) tror aldri han kommer til å ikke kunne spille fotball pga skjev tannstilling eller no sånt  8) Håper han kommer  ;D
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7818 på: 19. Aug. 2011, 15:50 »
Har egentlig venta på at nyheter om at Simpsons kontraktforhandlinger har brutt sammen skulle komme - før han var nær å skrive under på for lenge siden..
Det bekrefter vel egentlig bare det Jose har sagt nå nettopp. Det er nok ikke bare de kara som har ropt høyt om det på twitter som har sine tvil om ambisjonene til ledelsen - selv om vi kanskje skulle håpt på noe annet. Det er ihvertfall min lille teori ;)

Forøvrig håper jeg inderlig at vi beholder Simpson. Gode høyrebacker vokser ikke på trær - og slik transfersommeren har utartet seg for oss - så bekreftes det jo hvor vanskelig det er å få inn gode spillere. Perch/Raylor som eneste høyrebackalternativer er ikke så jævla morsomt over en hel sesong spør du meg.
« Siste redigering: 19. Aug. 2011, 15:52 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7819 på: 19. Aug. 2011, 15:53 »
Latterlig tilbud på en keeper i league 1 også. Tror klubber at Newcastle får spesial pris fordi vi er verdens kjipeste klubb ?
Styret i NUFC gjør skam på klubben, med å by sånne latterlige summer. Greit vi ikke skal ta overpris, men det får da være grenser på underprisa spillere.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7820 på: 19. Aug. 2011, 16:01 »
Det virkelig inkompetanse på høyt nivå i Newcastle ledelsen. Jeg liker at de innfører en strengere økonomipolitikk, men de har jo ingen kompetanse på hvordan man skal styre en fotballklubb.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7821 på: 19. Aug. 2011, 16:07 »
Det var nufc.com som meldte at han var klar, men tydlegvis har dei bomma denne gangen. (Dei er ganske så treffsikre ellers)

De meldte aldri at han var klar. Dog bommet de litt på hvor langt man hadde kommet i forhandlingene..

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7822 på: 19. Aug. 2011, 16:08 »
Faktisk ikkje verdens undergang om han blir solgt, men så klart må ersatter være på plass først.

Han har vel to år igjen av kontrakten?  ::)

Akkurat det føler eg du seier uansett kva spelar som forsvinn ut...Korleis skal mi greie finna ein erstattar til Simpson først, når mi ikkje greidde det før Enrique reiste. Og med han hadde mi eit halvt års tid på oss. Mi treng ikkje å skyta oss i begge føtene. Det er nok med ein fot. Simpson må mi sjølvsagt behalda. No er det 12 dagar att, og det som skal skje på overgangsfronten er at mi får inn ein v.back og ein spiss. Det er ingen som skal ut.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7823 på: 19. Aug. 2011, 16:09 »
Det virkelig inkompetanse på høyt nivå i Newcastle ledelsen. Jeg liker at de innfører en strengere økonomipolitikk, men de har jo ingen kompetanse på hvordan man skal styre en fotballklubb.

Heilt einig.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7824 på: 19. Aug. 2011, 16:11 »
Så lenge det er snakk om spillere som Perch og Smith som skal ut - så greit, men nå syns jeg vi har bygd stallen vår ellers nok ned. Tenk at jeg ikke sier Løven, men per nå er det faktisk slik at vi må ta til takke med ham som backup på spissplass - hvilket jeg syns er frustrerende nok. Simpson bør vi ihvertfall så alldeles ikke tenke på å kvitte oss med uansett.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #7825 på: 19. Aug. 2011, 16:16 »
Craigynic: Newcastle have raised their bid from £7mp to £9,5mp to secure the duty of the striker, Modibo Maiga. #Nufc
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7826 på: 19. Aug. 2011, 16:19 »
Gledelig å se at Mike er villig til å betale såpass mye, mindre gledelig at det er for Modibo Maiga.

Tar selvsagt store forbehold om at dette faktisk stemmer, noe som kanskje er usannsynlig.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7827 på: 19. Aug. 2011, 16:22 »
Er virkelig denne Maiga verdt slike summer?

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7828 på: 19. Aug. 2011, 16:24 »
Aner egentlig ikke, men magefølelsen er mildt sagt skeptisk.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7829 på: 19. Aug. 2011, 16:25 »
De er jammen gnitne på pengesekken, men nå synst jeg de gir for masse. Nesten 10m£ for Maiga? Det er overpris vil nå jeg si.
Trudde aldri jeg skulle si det, men jeg håper Simpson skriver ny kontrakt og blir her lenge.