20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1300046 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #7635 på: 17. Aug. 2011, 23:52 »
Det er vel en grunn til at Elliott fortsatt er i Charlton. Kan ikke tro at han er noe bedre enn Harper.

Det kan jo derimot være en grunn til at han ikke lenger er i charlton? Hehe. 25 år er ennå ungt for en keeper.

Joda, mulig han har hatt en fin utvikling de siste årene, men han har jo holdt på en stund i både Championship og League One uten at noen har hentet han. Syntes ikke det vitner om at vi kan forvente oss at han er noe bedre enn Harper, som etter min mening har vært solid for oss de to siste sesongene. Nå tipper jeg vi henter han inn som tredje valg og vi hadde jo noe problemer med skader sist sesong så da er det helt greit.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7636 på: 18. Aug. 2011, 00:01 »
Cissokho keen on move to Newcastle, og vi kan få ham for £7 mill pund.. Til å grine av at vi ikke bruker penger på noe vi virkelig trenger! Tror faktisk det vil lønne seg økonomisk i lengden å signere ham for den prisen, enn å signere en £3 mp v.back..

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7637 på: 18. Aug. 2011, 00:03 »
MsiDouglas Mark Douglas
I support prudence & financial responsibility but Pieters/Miaga/Erdinç could all have been on board by now for 1-2m extra...

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7638 på: 18. Aug. 2011, 00:05 »
Nicky Maynard Scorte to idag for Bristol mot Leicester. Så vi var linka til han ;)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7639 på: 18. Aug. 2011, 00:07 »
Helt greit å signere en keeper som er forholdsvis ung, og som likevel har god erfaring fra Football League. Vil tro Harper blir andrevalg hvis han er frisk, men det er viktig å ha mer enn to keepere i stallen. Regner med at Söderberg rett og slett anses som for dårlig, og da er det en helt grei løsning.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7640 på: 18. Aug. 2011, 00:13 »
Må si jeg synes det er spennede for tiden :) Liker det jeg ser av de nye gutta, liker veien klubben ser ut til å ta. Vi har fått ned lønningene i sommer, noe som vil være meget positivt når de nye transferreglene setter inn. Synes alt dette ser lovende ut, men se til Helvete å kjøp Pieters  :)

Ellers syns jeg ungutta våre ser utrolig spennede ut. Sammy Ameobi, Shane Ferguson, Nile Ranger, Kaz LuaLua, Mehdi Abeid, Haris Vuckic og James Tavernier har alle potensiale til å nå førstelaget :D

Spennende tider!!

Igjen KJØP Pieters....

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7641 på: 18. Aug. 2011, 00:18 »
For Pardew sin egen skyld så er det mye bedre å heller holde kjeft enn å spre rundt seg med løgner hele tiden. Det tjener ikke han en dritt på, bortsett fra kansje en klapp på skuldrene av styret.
Om Pardew har vanskelige arbeidsforhold forårsaket av Ashley, Llambias og co så hadde det heller lønt seg for han å fortelle sannheten. Da hadde fansen støttet han i mye større grad. Jeg mener ikke at han skal kritisere og spre samtaler "gjengen" har rundt "bordet", men at om det er slik at Pardew ikke har så veldig mye han skal ha sagt når det kommer til overganger og at han har stramt med cash tilgjengelig så bør han si det.
Til syvende og sist så er det han som er manager og som blir bedømt etter sine resultater og som får dette her på CVen, enten positivt eller negativt. Da må han jo også være modig og tøff nok og ikke minst interessert i å skaffe seg et så godt lag som mulig, ikke forsvare ledelsen og styret. Da bør han heller holde kjeft og kun fokusere på det sportslige når han snakker med media.

Det er min mening.

Sir Bobby Robson sa alltid hva han mente om det aller meste, fra det positive til steinhard kritikk av enkeltspillere/personer.

Det er jeg egentlig ganske uenig i. Hvis Pardew kan klare å holde seg inne med de relativt inkompetente figurene i ledelsen synes jeg det er klart pluss. Kanskje kan det hjelpe ham til å få gjennom noe som helst bittelittegranne enklere, og kanskje bidrar det til at han blir værende i jobben slik at vi slipper å havne i en all-time-high kaotisk situasjon. Jeg personlig kunne ikke brydd meg mindre om det han serverer media er sant, eller om det skulle vise seg etter en tid at det var feil. Det er min mening, og dere skal selvfølgelig få lov til å mene noe annet.

Ang. Rob Elliot så ser jeg ikke noe negativt i dette. Er vel kun mikroskopiske summer det er snakk om, både i overgang og lønn. Bedre med Krul, Harper, Elliot og Söderberg enn Krul, Harper og Söderberg. Dette går jo selvfølgelig ikke videre utover handling av venstreback og spiss.

For ja, jeg tror faktisk vi kommer til å handle. Ikke før lokalderbyet, så det er jo ganske håpløst. Om vi får Pieters eller Cissokho bryr meg egentlig ikke så mye, men hadde nok muligens valgt Cissokho. En potensiell gullgruve både sportslig og økonomisk.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #7642 på: 18. Aug. 2011, 00:52 »

Det er jeg egentlig ganske uenig i. Hvis Pardew kan klare å holde seg inne med de relativt inkompetente figurene i ledelsen synes jeg det er klart pluss. Kanskje kan det hjelpe ham til å få gjennom noe som helst bittelittegranne enklere

Tror dessverre dette er vel naiv tenkning. Jo fortere noen tør å kalle en spade en spade, jo vanskeligere vil det bli for Ashley og Llambas å lure seg unna denne voldtekten av klubben.

Jeg er mye mer positiv til en manager som ikke er en nikkedukke for ledelsen. Man kan jo ikke ta noe av det Pardew sier for god fisk.
If it has tits or wheels, count on problems!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7643 på: 18. Aug. 2011, 01:02 »
En manager som ikke er i harmoni med ledelsen sitter ikke lenge, uansett hvem som styrer en klubb. Så noe slikt er det håpløst å håpe på. Blir en sjanseløs situasjon om manager og styret skal krangle i media.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7644 på: 18. Aug. 2011, 07:42 »
Er vi tilbake her nå? I helga var alt grønt. Nå er det buhu igjen...
Han kom, ble mett og dett var dett....

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7645 på: 18. Aug. 2011, 07:48 »
Er vi tilbake her nå? I helga var alt grønt. Nå er det buhu igjen...

Slik verte det når ein heng seg opp i rykter, og dei viser seg å ikkje stemma.

Eg meinar det var viktig å ha ein erstattar for Enrique klar. At han ikkje kom før forrige helg var skuffande men ikkje overraskande, sidan mi ikkje har greidd å få ut fingeren før. Men det overraskar meg litt viss mi no ikkje greier å få nokon inn til helgi heller. Er du ikkje einig? PS. Eg føler meg ikkje som ein "buhu`ar" av den grunn :)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7646 på: 18. Aug. 2011, 08:09 »
Mark Douglas:

I support prudence & financial responsibility but Pieters/Miaga/Erdinç could all have been on board by now for 1-2m extra...

Cissokho wants to come too. To be fair, Lyon want 8 figures and £10m for a LB is a bit steep

Merker jeg begynner å bli oppgitt nå.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7647 på: 18. Aug. 2011, 08:46 »
Og det verte jo ikkje noko betre dess nærmare mi kjem deadline og mi er desperate. Det endar garantert ikkje bra...

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #7648 på: 18. Aug. 2011, 08:53 »
LFC5timesNews LiverpoolFC
Liverpool have asked about the availability of Newcatle Centre half Steven Taylor, firmly rebuffed, #LFC weighing up options
Det mest fornærmende jeg har lest på lenge ... "newcatle". CATLE!?

;)

[mangler vel en t ekstra før fornærmelsen er komplett, men nærme nok...]
« Siste redigering: 18. Aug. 2011, 08:57 av ElvenKind »
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7649 på: 18. Aug. 2011, 10:00 »
http://www.thenorthernecho.co.uk/sport/football/newcastle/9202405.Maiga_goes_on_strike_as_Newcastle_sign_a_replacement_goalkeeper/?

Ein som virkleg vil til klubben dette  :P

"MADIBO Maiga has threatened to remain on strike indefinitely unless French club Sochaux agree a deal to allow him to move to Newcastle United."

Er jo gøy å se at vi faktisk appellerer til spillere fortsatt :)
Veni Vidi Vici