20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1299709 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #7605 på: 17. Aug. 2011, 21:20 »
Enig med deg Stordal. Uten å ha sett noe særlig av Pieters så virker han som et spennende kjøp, og en eventuell overgang har som du sier flere positive aspekt ved seg.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7606 på: 17. Aug. 2011, 21:20 »
Dere snakker så mye om nye spisser. Vi har jo BA, og Ameobi og Best scorer av og til de og. Vi skal ikke komme til Europa som det virker som dere tror.
Vi har forsterket oss fra forrige sesong, og bør være fornøyd med en venstreback...
Ja de scorer AV OG TIL. Det er ikke godt nok. Har mer tro på at Cabaye scorer mer enn alle tilsammen.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7607 på: 17. Aug. 2011, 21:23 »
De scorte vel 19 mål til sammen i fjor så da blir jeg imponert! :)

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7608 på: 17. Aug. 2011, 21:25 »
Ja gjorde de nok. Bare et uttrykk for skuffelse og lite vilje for å skaffe en god spiss.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7609 på: 17. Aug. 2011, 21:28 »
Skjønte det, og er helt enig. En spiss verdig nummer 9 er sterkt ønsket for min del iallefall.  :'(

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7610 på: 17. Aug. 2011, 21:29 »
Synes ikke jeg overdriver. Tenk tilbake fra forrige januar på alt Pardwho har sagt, og hvor mye av det som stemmer.

Carroll-salget (diskutert opp i mente). Hva pengene skulle brukes til (litt på kanten av tolkning).
Så har det vært kontraktene til Nolan og Barton. Plutselig visste han hele veien at Enrique ikke ville signere, selvom han har vært "confident" et uttall av ganger. Nå er det venstrebacken og spissen (som vi har har visst sien 1 feb at vi må ha inn). "Well bring in a few more" osv.

Det er greit at enkelte av uttfallene har vært greie (ifh til kontrakter for Nolan og Barton), men alle disse utfallene har vært disfavør av hva Pardwho har sagt i media. Greit at vinduet varer i tre uker til, men sesongen er alt i gang. Dette bør løses ASAP!
Carroll har vi hatt god tid på å erstatte, og jaggumeg dukker det ikke opp kommentarer fra sniken som tilsier nesten det samme om v.back.

Spør igjen, hva er det som skjer?? Hvorfor hentes det erstatninger for 2 av våre beste spillere på slutten (om det skjer)?

Skjønner at jeg kanskje drar opp igjen en god, gammel trend fra forrige transfertråd, men når selv Christian begynner å vende på flisa, bør det være urovekkende bussiness vi driver  ;)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

OLEZZ

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #7611 på: 17. Aug. 2011, 21:36 »
Eto'o til russisk drittlag for 105 mill.
Synd han skal ha 2.5 mill i uka

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7612 på: 17. Aug. 2011, 21:37 »
Nå sier vel Ferguson/Mourinho m.m. også mye rart til media, helt greit å desinformere forsåvidt. Problemet oppstår når konsekvensene er så hodeløse som de er nå. Vi har i prinsippet en stall som kan støtte 10 mann på banen. Ikke bra!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7613 på: 17. Aug. 2011, 21:44 »
Min personlige mening er at vi burde gå for Pieters.
Dette for de han skal være en meget god v.back, men og for at han kan spille sentralt som stopper. Det er jo og en plass vi ikke har hundre % dekning. Derfor mener jeg den invisteringen burde være førsteprioritet.
Så for spissen komme.

Greit nok det, men hvis Pieters må steppe inn som stopper er vi jo maks like langt, da vi ikke har dekning på VB. Da må vi hente en tilstrekkelig back-up der, og da kan man like gjerne kjøpe en stopper. Vi trenger enda mer bredde bak, ideelt sett.

Men Pieters vile vært super som et alternativ begge steder ja, det er jeg enig i.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7614 på: 17. Aug. 2011, 21:46 »
De scorte vel 19 mål til sammen i fjor så da blir jeg imponert! :)

Hva? Har du ikke troa på Cabaye, Hughie? Synes det blir litt vel negativt...

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7615 på: 17. Aug. 2011, 21:49 »
Synes ikke jeg overdriver. Tenk tilbake fra forrige januar på alt Pardwho har sagt, og hvor mye av det som stemmer.

Carroll-salget (diskutert opp i mente). Hva pengene skulle brukes til (litt på kanten av tolkning).
Så har det vært kontraktene til Nolan og Barton. Plutselig visste han hele veien at Enrique ikke ville signere, selvom han har vært "confident" et uttall av ganger. Nå er det venstrebacken og spissen (som vi har har visst sien 1 feb at vi må ha inn). "Well bring in a few more" osv.

Det er greit at enkelte av uttfallene har vært greie (ifh til kontrakter for Nolan og Barton), men alle disse utfallene har vært disfavør av hva Pardwho har sagt i media. Greit at vinduet varer i tre uker til, men sesongen er alt i gang. Dette bør løses ASAP!
Carroll har vi hatt god tid på å erstatte, og jaggumeg dukker det ikke opp kommentarer fra sniken som tilsier nesten det samme om v.back.

Spør igjen, hva er det som skjer?? Hvorfor hentes det erstatninger for 2 av våre beste spillere på slutten (om det skjer)?

Skjønner at jeg kanskje drar opp igjen en god, gammel trend fra forrige transfertråd, men når selv Christian begynner å vende på flisa, bør det være urovekkende bussiness vi driver  ;)

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du henger deg så opp i alt han sier. Enrique saken er jo også helt grei. Han kan vel uttale at han er "confident" så lenge han har håp eller tro, for så å endre mening når han har fått klare signaler på det motsatte.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7616 på: 17. Aug. 2011, 21:55 »
Greit nok det, men hvis Pieters må steppe inn som stopper er vi jo maks like langt, da vi ikke har dekning på VB. Da må vi hente en tilstrekkelig back-up der, og da kan man like gjerne kjøpe en stopper. Vi trenger enda mer bredde bak, ideelt sett.

Men om vi kjøper en stopper og Pieters, og deretter blir Pieters skadet, da er vi jo også like langt...  :P Som du sier så er nok bredde nøkkelen her. Ellers for å være litt positiv igjen (siden du mener jeg blir for negativ  ;) hehe), vi har jo tross alt noen nødløsninger i disse posisjonene, men over tid holder de ikke mål. Også litt negativ igjen: Ser for meg at vi henter Pieters, så revner korsbåndene 3. september mot San Marino.  ??? Da er vi ikke like langt, men snarere like kort som i dag.

;D

Om stallen forblir så tynn som den er i dag (selv med en venstreback inn) så kommer iallefall jeg til å få straffekonkpuls hver gang en av våre spillere blir taklet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7617 på: 17. Aug. 2011, 21:57 »
Gode poenger der. Konklusjonen må vel bli at vi har et skrikende behov for både Pieters og Cissokho.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #7618 på: 17. Aug. 2011, 22:03 »
Nei, jeg mener vi trenger en bak.
Det er Pieters. Han kan spille begge plassene. Ja, vist han blir skadet har vi Ferguson, han gjorde seg ikke bort forrige sesong?
Vi har Kadar, selv om jeg har stor tro på han, vet jeg ikke hva hans plass i denne klubben er? Fikk ikke drakt nr heller vel?
Der har du 2 spillere som dekker de plassene.

Vi for ikke begge, så enkelt er det bare.
Jeg mener vi kjøper den beste, samt den som ser ut til ikke forsvinne så raskt? Mener det er større mulighet for at Pieters ikke forsvinner sååå fort som evt Cissokho.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7619 på: 17. Aug. 2011, 22:05 »
haha det hadde vært festlig!

ser neste års drakter.. bortedrakten er i sorte og hvite striper :D
Han kom, ble mett og dett var dett....