20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1300176 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #7620 på: 17. Aug. 2011, 22:05 »
Viist han ikke har eller på et finurlig vis skaffer seg et europeisk pass, kommer han nok ikke. For ikke arb.tilatelse tror jeg.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7621 på: 17. Aug. 2011, 22:08 »
Ny Solano? Den må jeg få tenke på...

Nei, jeg mener vi trenger en bak.
Det er Pieters. Han kan spille begge plassene. Ja, vist han blir skadet har vi Ferguson, han gjorde seg ikke bort forrige sesong?
Vi har Kadar, selv om jeg har stor tro på han, vet jeg ikke hva hans plass i denne klubben er? Fikk ikke drakt nr heller vel?
Der har du 2 spillere som dekker de plassene.

Vi for ikke begge, så enkelt er det bare.
Jeg mener vi kjøper den beste, samt den som ser ut til ikke forsvinne så raskt? Mener det er større mulighet for at Pieters ikke forsvinner sååå fort som evt Cissokho.

Nei selvsagt får vi ikke begge. Er fornøyd uansett hvem av dem som kommer egentlig. Men kan nok være enig i at Pieters scorer bra for sin anvendelighet.

Når det gjelder Fergie/Kadar så er ingen av dem gode nok til å være long-term erstatninger hvis vi får alvorlige skadeproblemer bak. Det betyr dessverre ikke at det ikke blir løsningen hvis så skulle skje.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7622 på: 17. Aug. 2011, 22:09 »
Til alle som hater Liverpool...

LFC5timesNews LiverpoolFC
Liverpool have asked about the availability of Newcatle Centre half Steven Taylor, firmly rebuffed, #LFC weighing up options

Ja la dem dra med Taylor og Barton også, så kan vi legge ned hele sjappa.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #7623 på: 17. Aug. 2011, 22:11 »
Jeg tror de kan det, men da må de jo holde seg skadefrie. Jeg liker Kadar, han er en offensive stopper. Just som Colo.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #7624 på: 17. Aug. 2011, 22:13 »
Det er jeg ikke sikker på.
Noe er vel på gang bak i kulissene?

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7625 på: 17. Aug. 2011, 22:14 »
Poenget torfinn er at hvis han ikke er sikker så bør han holde kjeft mtp den historien den gjengen der har med fansen. Hvor mye har de lovet, som ikke har vært holdt?
Greit at han sier han har et håp og en tro? Du skjønner selv at det er en sikkert, strategisk plan som vinner poeng, ikke håp om at Enrique signerer. Eks så hjelper det ikke å håpe og tro at Perch vil bli den nye Baines i løpet av sesongen. Walk the walk! Ikke snakk om at vi skal hente inn spisser og backer i hue og rævva. Bare gjør det, done deal. Færi!

The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #7626 på: 17. Aug. 2011, 22:19 »
Eks så hjelper det ikke å håpe og tro at Perch vil bli den nye Baines i løpet av sesongen.
Buææ  :'(
Det har jeg trodd hele sommeren.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7627 på: 17. Aug. 2011, 22:23 »
Vi trenger en venstre back og vi trenger en spiss! Får vi inn Pieters vil eg si meg meget fornøyd! At MA skal presse ned prisen på 6mill er skammelig! Får vi han for 3-4 så er jo det bra, ellers har han bare å legge de 6mill på bordet!
Håper på ny v.back til lørdag, og blir litt skuffa hvis vi ikke får det til! (Cissokho er drømmesignering)

Som spiss, så hadde Rodallega vært konge! Men om vi lander denne Maiga, så er det nå bedre enn ingenting...

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #7628 på: 17. Aug. 2011, 22:30 »
Cissokho og Rodallega hadde vore konge.  8)

Hadde det det?
Ja, kansje. Rodallega hadde jeg sagt veldig ja til, en slik spiller vi trenger. Men jeg ville faktisk godt for Pieters. Har sagt hvorfor.
Jeg tror Cissokho hadde forsvunnet iallefall allerede neste sommer? Å da er vi like langt igjen ::)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7629 på: 17. Aug. 2011, 22:35 »
Poenget torfinn er at hvis han ikke er sikker så bør han holde kjeft mtp den historien den gjengen der har med fansen.

For Pardew sin egen skyld så er det mye bedre å heller holde kjeft enn å spre rundt seg med løgner hele tiden. Det tjener ikke han en dritt på, bortsett fra kansje en klapp på skuldrene av styret.
Om Pardew har vanskelige arbeidsforhold forårsaket av Ashley, Llambias og co så hadde det heller lønt seg for han å fortelle sannheten. Da hadde fansen støttet han i mye større grad. Jeg mener ikke at han skal kritisere og spre samtaler "gjengen" har rundt "bordet", men at om det er slik at Pardew ikke har så veldig mye han skal ha sagt når det kommer til overganger og at han har stramt med cash tilgjengelig så bør han si det.
Til syvende og sist så er det han som er manager og som blir bedømt etter sine resultater og som får dette her på CVen, enten positivt eller negativt. Da må han jo også være modig og tøff nok og ikke minst interessert i å skaffe seg et så godt lag som mulig, ikke forsvare ledelsen og styret. Da bør han heller holde kjeft og kun fokusere på det sportslige når han snakker med media.

Det er min mening.

Sir Bobby Robson sa alltid hva han mente om det aller meste, fra det positive til steinhard kritikk av enkeltspillere/personer.
« Siste redigering: 17. Aug. 2011, 22:38 av Frode »

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7630 på: 17. Aug. 2011, 23:19 »
KONGE !!!!!!! NOOOOOOT.. er faen drit lei av at der ikke skjer noe..
Joey Barton 7

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #7631 på: 17. Aug. 2011, 23:26 »
Signerer vi Elliot, skjer det vel strengt talt noe?

Krul som nummer en, med Elliot som backup er for meg et pluss. Harper føler jeg i grunn ikke er god nok, og begynner å bli gammel. Men da bør Elliot allerede nå holde samme nivå som Harper, i verste fall.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7632 på: 17. Aug. 2011, 23:28 »
Det er vel en grunn til at Elliott fortsatt er i Charlton. Kan ikke tro at han er noe bedre enn Harper.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7633 på: 17. Aug. 2011, 23:41 »
Det er vel en grunn til at Elliott fortsatt er i Charlton. Kan ikke tro at han er noe bedre enn Harper.

Det kan jo derimot være en grunn til at han ikke lenger er i charlton? Hehe. 25 år er ennå ungt for en keeper.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #7634 på: 17. Aug. 2011, 23:50 »
Jepp, han er ute i 6 mnd.

Izzaguirre er vel snart newcastle-spiller da.
If it has tits or wheels, count on problems!