20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1300071 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #7590 på: 17. Aug. 2011, 20:56 »
Godt spørsmål, men et mer ønskelig ett hadde kanskje vært hvor lenge gidder Ashley å styre klubben? Svaret på begge spørsmålene er nok: For lenge...
Håper i alle fall ikke Pardew gir seg. Orker ikke engang tenke på hva som ville tatt på seg jobben da. Og tross alt synes jeg han gjør en god jobb, forutsetningene tatt i betraktning.

Det er jeg enig i, tenkte mest for Pardew sin egen del. Hvor lenge vil han orke å være klovn og komiske Ali for en administrasjon som virker til å gå egne veier?

Jeg har heller ikke troen på at noe trenerbytte vil gagne oss med det første.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7591 på: 17. Aug. 2011, 20:58 »
Burde fått til en avtale med Celtic vedrørende Emilio Izaguirre ettersom de fikk Forster på lån.

Men den tanken har vel ikke slått Ashley og co??
Brakk ikke han beinet for noen uker siden?

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7592 på: 17. Aug. 2011, 21:00 »
Jepp, han er ute i 6 mnd.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7593 på: 17. Aug. 2011, 21:00 »
Helt latterlig vist vi skal kjøpe keeper. Hallo! Der er virkelig andre plasser det hyler mest. En venstreback kanskje. Synst faktisk litt synd på Pardew. Har ingenting imot fyren og vet han prøver med det mikroskopiske transfer midlene han får.
« Siste redigering: 17. Aug. 2011, 21:02 av Fluffy »

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7594 på: 17. Aug. 2011, 21:04 »
I utgangspunktet helt greit å se seg om etter en keeper synes jeg, men ikke på bekostning av andre transfertargets! Og slik tingene fremstår nå så tror jeg kanskje at man skal sette alle kluter til for å få på plass spillere der hvor vi ikke har noe 1. valg. Så kan heller 3. valg og fremtidsspillere hentes i etterkant.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7595 på: 17. Aug. 2011, 21:06 »
Synst faktisk litt synd på Pardew. Har ingenting imot fyren og vet han prøver med det mikroskopiske transfer midlene han får.

Det er greit nok, men når han selv har kronet seg til en mediekonge bør han uttale seg i samspill med det som blir  fattet på møtene.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7596 på: 17. Aug. 2011, 21:10 »
Nå synes jeg ærlig talt du overdriver en del. Greit nok at han har uttalt mye som har vist seg å ikke holde ord, men mange managere lyver jo konstant av den ene grunnen eller den andre. Skjønner ikke at folk gidder å ta alt de sier så bokstavelig at man blir fornærma om det ikke slår til.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7597 på: 17. Aug. 2011, 21:11 »
Synst faktisk litt synd på Pardew. Har ingenting imot fyren og vet han prøver med det mikroskopiske transfer midlene han får.

Det er greit nok, men når han selv har kronet seg til en mediekonge bør han uttale seg i samspill med det som blir  fattet på møtene.
Ja er vel derfor han kommer med ord som ikke blir holdt fordi det ikke skjer en dritt på møtene.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7598 på: 17. Aug. 2011, 21:12 »
I utgangspunktet helt greit å se seg om etter en keeper synes jeg, men ikke på bekostning av andre transfertargets! Og slik tingene fremstår nå så tror jeg kanskje at man skal sette alle kluter til for å få på plass spillere der hvor vi ikke har noe 1. valg. Så kan heller 3. valg og fremtidsspillere hentes i etterkant.
Nettopp! Fokuset må være 100% på ny venstreback! Og etter det ein spiss.
Man kan vel gjøre to ting på en gang.  ;) Det trengst iallefall,

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7599 på: 17. Aug. 2011, 21:13 »
Problemet hans er vel at han sier for mye kanskje. Han hadde kanskje vært bedre tjent med å bare si "no comment" eller "we are working on it".

Tror det hadde blitt en rimelig grei latterliggjøring av mannen hvis han hadde sagt noe sånt som (sannheten?): "we are trying to get a left-back, but we have no clue when and if we will get one. Neither can we find one that I want, and the club wants to pay for. We are trying and maybe we will get one this week, or maybe the week after. Hopefully this week we will have landed him, but it might take until the end of the month. Or maybe we won't get one, but then we will try again in january, then we might get a left-back, but certainly not guaranteed. We will try, but we can't promise to get one..."  :P

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7600 på: 17. Aug. 2011, 21:15 »
Dere snakker så mye om nye spisser. Vi har jo BA, og Ameobi og Best scorer av og til de og. Vi skal ikke komme til Europa som det virker som dere tror.
Vi har forsterket oss fra forrige sesong, og bør være fornøyd med en venstreback...

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7601 på: 17. Aug. 2011, 21:15 »
Man kan vel gjøre to ting på en gang.  ;) Det trengst iallefall,

Newcastle squad:
Left Back: ???

Tydligvis ikke, få på plass en venstreback så skal jeg klare å sove godt om natta selv om behovet for spillere ikke slutter der.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7602 på: 17. Aug. 2011, 21:16 »
Dere snakker så mye om nye spisser. Vi har jo BA, og Ameobi og Best scorer av og til de og. Vi skal ikke komme til Europa som det virker som dere tror.
Vi har forsterket oss fra forrige sesong, og bør være fornøyd med en venstreback...

Det er greit nok det, men vi kan jo være enda mer fornøyd med en venstreback og en ny spiss?

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7603 på: 17. Aug. 2011, 21:17 »
Problemet hans er vel at han sier for mye kanskje. Han hadde kanskje vært bedre tjent med å bare si "no comment" eller "we are working on it".

Tror det hadde blitt en rimelig grei latterliggjøring av mannen hvis han hadde sagt noe sånt som (sannheten?): "we are trying to get a left-back, but we have no clue when and if we will get one. Neither can we find one that I want, and the club wants to pay for. We are trying and maybe we will get one this week, or maybe the week after. Hopefully this week we will have landed him, but it might take until the end of the month. Or maybe we won't get one, but then we will try again in january, then we might get a left-back, but certainly not guaranteed. We will try, but we can't promise to get one..."  :P
Haha..Det er det nærmeste man kommer sannheten.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #7604 på: 17. Aug. 2011, 21:18 »
Min personlige mening er at vi burde gå for Pieters.
Dette for de han skal være en meget god v.back, men og for at han kan spille sentralt som stopper. Det er jo og en plass vi ikke har hundre % dekning. Derfor mener jeg den invisteringen burde være førsteprioritet.
Så for spissen komme.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.