20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1299698 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #7575 på: 17. Aug. 2011, 19:31 »
Garanterte ikke Pardew nylig at en venstreback ville være på plass innen Sunderland kampen? Samt at han håpet at en spiss også ville være klar. Det er så irriterende at slike ting blir lovet når ting er usikkert.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7576 på: 17. Aug. 2011, 19:31 »
Jeg har vært sikker på at det var dabo som var årsaken:) godt å ha rett:)

http://www.nufcblog.com/2010/05/30/onuoha-wont-come-to-newcastle-because-of-joey-barton/
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7577 på: 17. Aug. 2011, 19:36 »
Garanterte ikke Pardew nylig at en venstreback ville være på plass innen Sunderland kampen? Samt at han håpet at en spiss også ville være klar. Det er så irriterende at slike ting blir lovet når ting er usikkert.

Dette har jo skjedd hele veien siden Carroll ble solgt da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7578 på: 17. Aug. 2011, 19:46 »
Jeg har vært sikker på at det var dabo som var årsaken:) godt å ha rett:)

http://www.nufcblog.com/2010/05/30/onuoha-wont-come-to-newcastle-because-of-joey-barton/

Nå er vel det en usedvanlig dårlig kilde å støtte seg på for å vise at man har rett, i og med at den ikke sier noe som helst om grunnen til at Onuoha ikke vil spille med Barton. Det eneste den sier er at grunnen til at Onuoha ikke vil til Newcastle er Barton.

Men det er nok ikke utenkelig, selv om det virker til å være tvilsomt hvor reelt dette er. Du kan jo lese hvem som er kilden til blogginnlegget samt kommentarfeltene nedenfor.  :-\

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7579 på: 17. Aug. 2011, 19:57 »
Jeg har ikke fått med meg andre backrykter enn Neil Taylor, før ryktene om Pieters dukket opp omtrent samtidig med at Enrique ble solgt. Men jeg har vært borte i to uker i sommer, hvor det kan ha dukket opp andre rykter, så jeg er åpen for at jeg ikke har fått med meg alt.

Jeg sier heller ikke at Carr har ringt til media med en gang han oppdaget spilleren, men vi har neppe kommet langt i prosessen før Enrique var Liverpool-spiller.

At vi ikke greier å fikse en venstreback på en uke, etter å ha visst et halvår at Enrique overhodet ikke ønsket å bli, synes jeg er direkte håpløst.

Det har nok vært linker til venstrebacken sommeren igjennom, men det har naturlig nok tiltatt siste uken da dette nå er en rimelig het potet for både klubb, fans og presse. Om du går inn på eksempelvis NUFCblog og sjekker innlegg med 'tag' Jose Enrique og blar deg gjennom sommeren så ser du at det har vært snakk om venstrebacker sommeren igjennom.

Jeg er likevel helt enig i at det fremstår som håpløst at ikke en erstatter var på plass før/mens Enrique ble solgt, men ikke nødvendigvis på de premissene du presenterte i ditt forrige innlegg.

Forøvrig så er det vel neppe slik at pressen får nyss i alt klubben foretar seg i det de foretar seg det. Linkingen til spillere som Cabaye, Obertan og Marveaux var i forkant av kjøpene minimal eller ikke tilstede overhodet. Nå tviler jeg sterkt på at klubben sto opp om morgenen torsdag og signerte spilleren fredag. Dette er nok spillere som klubben har følgt en stund vil jeg tro. Det virker for meg som om klubben er (for?) flinke til å holde kortene tett til brystet.

Tror nok jakten på en venstreback har pågått en stund, men nå brenner det jo på dass og det burde/kunne man unngått! Nå er vi jo i den "artige" posisjon at vi har få gode kort på hånden, og jeg ser ikke bort fra at klubber vi forhandler med løpende flytter målet noen meter til for å få mest penger ut av overgangen.  :-\

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7580 på: 17. Aug. 2011, 20:00 »

Var det ikke i det intervjuet at han sa noe om at han aldri skulle si aldri. For det hadde han lært etter salget av Carroll, men at det var svært svært sannsynlig at ny venstreback var på vei, og en spiss forhåpentligvis kom før enden av august også? Husker ikke helt, og orker ikke lete etter det, men mener det var noe i de banene.

Ikke at det gjør saken noe bedre av den grunn! :)

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7581 på: 17. Aug. 2011, 20:13 »
Begynner faktisk og lure på hvor lenge Pardew gidder og jobbe under Ashley. ???

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7582 på: 17. Aug. 2011, 20:18 »
Godt spørsmål, men et mer ønskelig ett hadde kanskje vært hvor lenge gidder Ashley å styre klubben? Svaret på begge spørsmålene er nok: For lenge...

Brimi

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #7583 på: 17. Aug. 2011, 20:26 »
Totalt OT, men hvilke twitter kontoer er verdt å følge? Spillere og ITKs

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7584 på: 17. Aug. 2011, 20:33 »
Begynner faktisk og lure på hvor lenge Pardew gidder og jobbe under Ashley. ???

For å se det fra Pardew side så er nok dette den beste jobben han kan få. Tviler på at noen andre PL-klubber vil ansette han. Skjønner godt spørsmålet for Pardew virker ikke å ha særlig stor påvirkning på hvem som får bli i klubben. Sammenligner man hvilke spillere han har kjøpt i andre klubber med hvem vi har hentet inn nå har Pardew enten endret helt smak eller har liten innvirkning også her. Med West Ham hentet han nesten bare engelskmenn. Kan nesten virke som Graham Carr har en sportsdirektørrolle.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7585 på: 17. Aug. 2011, 20:34 »
Brimi: Se egen tråd under Chit Chat og Spillere og ledere.

Godt spørsmål, men et mer ønskelig ett hadde kanskje vært hvor lenge gidder Ashley å styre klubben? Svaret på begge spørsmålene er nok: For lenge...

Håper i alle fall ikke Pardew gir seg. Orker ikke engang tenke på hva som ville tatt på seg jobben da. Og tross alt synes jeg han gjør en god jobb, forutsetningene tatt i betraktning.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #7586 på: 17. Aug. 2011, 20:37 »
Berre me ikkje sparer oss til fant i jakten på ein ventreback. Me har ingen venstrebackar i a-lagstroppen, om du ser bort frå Ferguson som egentleg er ving og eit par frå reservelaget/akadamiet.

Eg er for å tenke litt lengre fram i tid økonomisk osv, men akkurat behovet er så pass stort for ein venstreback at her bør me ikkje krangle om 2-3 mill pund.

Utan venstreback 31.august, så har me desverre blitt enndå meir svekka i forsvar. Ein trend eg liker dårleg, forsvaret vårt er ikkje akkurat den største bredden i.

hå hå hå ;)
If it has tits or wheels, count on problems!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7587 på: 17. Aug. 2011, 20:38 »
Nok engang er Pardwho klovnen i mediebildet. Helst en spiss og en v.back innen Sunderland-kampen. Disse må signeres innen 2 dager om de får starte mot Sunderland. Noe som begynner å haste.

Kan ikke bare Pardwho gå ut i media og si " I cant controll shit in this club", så har han hvertfall en unnskyldning for å drite seg ut i hver eneste uttalelse. 6mp for Pieters med 15 000 mindre i uka. Hva er det som skjer?
Kan ikke huske sist Pardwho gikk ut i media og faktisk fortalte om noe som senere har skjedd, annet en bekreftelse på at vi har solgt Nolan og Enrique.

Supporter for denne gjengen her er mer helsefarlig enn røyking.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7588 på: 17. Aug. 2011, 20:51 »
Burde fått til en avtale med Celtic vedrørende Emilio Izaguirre ettersom de fikk Forster på lån.

Men den tanken har vel ikke slått Ashley og co??

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7589 på: 17. Aug. 2011, 20:56 »
Burde fått til en avtale med Celtic vedrørende Emilio Izaguirre ettersom de fikk Forster på lån.

Men den tanken har vel ikke slått Ashley og co??

Tenkte på det samme.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...