20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1297862 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #6945 på: 09. Aug. 2011, 20:13 »
WBA var jo betre enn oss forrige sesong :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6946 på: 09. Aug. 2011, 20:15 »
Trur det er lurt eg slutter med desse pillene lgrinde snakker om.  :-[

Nei, er du galen. Eg treng positiviteten din! :)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6947 på: 09. Aug. 2011, 20:16 »
Kanskje Newcastle er den nye klubben til Bendtner, men at det ikke blir offentliggjort før etter kampen på lørdag!? ;)

Vegard Nilsen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6948 på: 09. Aug. 2011, 20:20 »
Har faktisk fundert på dette selv. Arsenal vil tydeligvis ikke slippe bendtner helt ennå. Så muligheten for at det er vi som har budet akseptert og han har gjort en avtale klar med som er grunnen til utsettelsen av salget?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6949 på: 09. Aug. 2011, 20:22 »
Er vel slettes ikke umulig - vi har vært linket til han ved noen anledninger. Jeg syns isåfall det er en positiv tilvekst så lenge prisen ikke er for stiv. Har trua på at han kan utrette endel med tillit i en klubb.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #6950 på: 09. Aug. 2011, 20:22 »
Jeg må innrømme at jeg liker tankegangen til Alan Pardew. Han sier han er på jakt etter fart og fysikk.

"We certainly need to bring in a striker," he said. "We are aware of that and we are working hard on that."

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/newcastle-united/8690789/Newcastle-United-complete-signing-of-Manchester-United-winger-Gabriel-Obertan.html

No worries guys!
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6951 på: 09. Aug. 2011, 20:25 »
Mulig jeg er hard - men det hadde vel vært åpenbart for de fleste, kanskje til og med Joe Kinnear, at vi trengte fart i sommer :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #6952 på: 09. Aug. 2011, 21:03 »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6953 på: 09. Aug. 2011, 21:11 »
Virker som ryktet stammer fra The People og Alan Oliver så skal ta det med en klype salt, men tar gjerne en ny Solano ;D

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6954 på: 09. Aug. 2011, 21:29 »
Bare om han er like god på trompeten:)

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6955 på: 09. Aug. 2011, 21:31 »
Enda mer midtbane?  :-\

Jaja, enda en for fremtiden kanskje. Men det bør være noen andre prioriteter ute og går her samtidig iallefall!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6956 på: 09. Aug. 2011, 21:44 »
[quote author=Cheik_Tiote_Fy_Fasan

Denne sommeren har vært helt ekstrem egentlig.. Fra den tiden folk faktisk trodde vi skulle få Gervinho, Sturrige osv, til den tiden vi ikke fikk noen som helst og folk begynte å prate om CCC, til nå, hvor vi faktisk har hentet 3-4 kvalitetsspillere og forhåpentligvis får inn et par til by the end of the month.

Howay the lads!
[/quote]

Ja det er jammen meg sikkert og visst. Det er ikke rart vi trodde på Sturridge/Gameiro, da vi plutselig hadde sinnsykt mye igjen for Carroll-salget. (og jeg mener fortsatt vi er ført bak lyset av ledelsen i form av uttalelser)

Det jeg lurer på er hvilke 3-4 kvalitetspiller du synes vi har fått inn? Cabaye, Ba, Marv, Obertan og Abeid? Den eneste jeg ser for meg i denne gjengen som pure class er Cabaye. Ba er litt usikker pga. skadehistorikk, Marv likeså. Og Obertan må virkelig heve seg i forhold til det som er bevist tidligere hos Scums.

Men dette er bare min mening, og jeg ønsker virkelig alle de vi har fått inn til slikk og ingenting vil heve NUFC betraktelig.
Satser på en nedrlandsk tanks som venstreback og en drømmesignering når det gjelder en ny Shearer, så er jeg fornøyd:)
Who else...... Alan Shearer

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #6957 på: 09. Aug. 2011, 21:47 »
Det er en på twitter (@craigynic) som hevder at vi er ute etter Bournemouth spilleren Danny Ings.

http://en.wikipedia.org/wiki/Danny_Ings

Ta det med en stor klype salt!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6958 på: 09. Aug. 2011, 21:49 »
Er ikke første gang det ryktet kommer tror jeg. Har ikke noe imot at vi henter unge britiske spillere.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6959 på: 09. Aug. 2011, 21:51 »
Vil gjerne se nottingforest talentet ! Har vel nesten netta i alle kampene deres.