20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1297730 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #6915 på: 09. Aug. 2011, 14:14 »
Men han og Barton er anyways uvenner, og han kjem ikkje til klubben så lenge Barton er her.

Litt vel bombastisk der kanskje etter min mening, men det virker nok desverre ikke så veldig sannsynlig at vi er etter han eller at han vil til oss. Men han hadde helt klart vært noe som vi trenger. Fart og allsidighet hadde definitivt gjort seg for å tette noen hull i den bakre fireren.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6916 på: 09. Aug. 2011, 14:15 »
Mulig du tenker på Jordan Spence fra West Ham, Christian. Ligner på en måte på Onouha; ganske ung, mørk og kan spille flere plasser i forsvar. Har dratt på lån til Bristol City nå.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6917 på: 09. Aug. 2011, 14:29 »
Hughie: Er pga Dabo saken.

Er det ikke Jamie Tandy-saken da? Trodde Onuoha og Tandy var kompiser og det var derfor? Men om det var Dabo-saken så ser jeg iallefall ikke bort fra at det ene tilfellet ikke hjalp det andre i så måte.

Jeg er iallefall klar over disse sakene, men synes det blir litt vel bombastisk å si at han aldri vil komme hit så lenge Barton er her, men siden dette ikke er noe aktuelt på noen måte som helst så trenger jeg ikke å gå så mye inn på det og heller si at Nedum per dags dato ikke kommer til klubben ja.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6918 på: 09. Aug. 2011, 14:39 »
Forøvrig holdt jeg på å sette morgenkaffen i vrangstrupen idag når jeg las overskriften "Toon grab Gab". Før hjernen hadde våknet av den sedvanlige koffein/vaske fjeset-rutinen så trodde jeg det var snakk om Gabriel "Gabby" Agbonlahor.  ;D Kunne jo vært grei bakromsspiss det selv om han ikke er notorisk i målscoringen. Men skjønte jo fort hva det var som hadde skjedd, hehe.  :-\

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6919 på: 09. Aug. 2011, 15:19 »
man city-forsvareren som er på vei til Bristol på lån er unge lovende Dedryck Boyata. En spiller jeg tror kunne vært meget spennende for oss hvis vi hadde kunnet kjøpe han. Er fortsatt enig i at Onohua hadde vært glimrende. Hadde vært perfekt det ;)

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #6920 på: 09. Aug. 2011, 15:30 »
Jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke forsøker å hente Matthew Upson. Solid stopper med masse rutine.

Breaking News: Sky Sports sources understand Stoke City are in talks to sign former West Ham United defender Matthew Upson. More on www.skysports.com shortly.

Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6921 på: 09. Aug. 2011, 15:42 »
Han passer vel ikke inn i den etterhvert berømte innkjøpspolitikken vår tenker jeg. Må innrømme at for Upson sin del synes jeg det er helt greit. Misforstå meg rett, ønsker gjerne å hente en stopper! Men det er etter mitt syn ønskelig at han er en kjapp type da som kan bidra med noe sentralt som vi kanskje mangler litt.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6922 på: 09. Aug. 2011, 15:44 »
Og ikke minst yngre og sulten.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #6923 på: 09. Aug. 2011, 15:46 »
Trodde han var i Blackpool eller iallefall var på vei til dem.
Men til Newcastle tror jeg og håper jeg han ikke kommer.
Vist vi absolutt skal ha inn midtstopper, hadde jeg håpet på en med meget bra hurtighet.

Jeg er fortsatt den som har meget stor tro på at Kadar vil bli veldig bra for Newcastle. Jeg liker hans type som midtstopper. Bare synd han er endel skadet.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6924 på: 09. Aug. 2011, 15:47 »
Høres ut som Stoke skal bygge en mur baki der! Shawcross, Huth, Woodgate og nå Upson!

Lurer på om Obertan kan omskoleres fra ving til spiss ala Henry eller har han egenskaper som en midtstopper når det kommer til avsluttninger?

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6925 på: 09. Aug. 2011, 15:49 »
Jeg har et noe tynt grunnlag for å uttale meg om Obertan sine avslutterferdigheter, men han har spilt/vikariert spiss i Bordeaux og på aldersbestemte etter det jeg har fått med meg.

Edit: Når det er sagt så har han ikke scort noe særlig med klubbmål etter det jeg kan se, så er vel ikke det beste alternativet kanskje. Men på aldersbestemte landslag har han puttet endel i den grad vi kan vektlegge det.
« Siste redigering: 09. Aug. 2011, 15:52 av Hughie »

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6926 på: 09. Aug. 2011, 15:51 »
Om vi nå bytter Enrique med Pieters, noe jeg ser på som veldig greit da Enrique vil bort. Håper vi har rundt £10 mill. For en ny spiss! Det trenger vi virkelig. Skjer dette før 31. August vil jeg si meg fornøyd.

Carroll pengene blir ikke oppslukt på overganger, men håper da innderlig at pengene vil gå til klubbens beste.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6927 på: 09. Aug. 2011, 15:51 »
Obertan er klar. Leste intervjuet fra Pardow i skysports, og det som bekymrer er at han sier vi måtte selge Wayne Routhledge før vi kunne hente Obertan. Dvs at vi omtrent ikke har penger....
Aiaiai, hvor skal vi hente spissen fra  ?

Oida. Bra vi fikk en slump for carroll da, ellers kunne vi fort endt opp på luksusfellen. Jeg er forøvrig positiv til Obertan.

Leste også tidligere i denne tråden at de krever 14 mp
« Siste redigering: 09. Aug. 2011, 15:55 av NUFranC »
Who else...... Alan Shearer

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6928 på: 09. Aug. 2011, 15:56 »
På stopperplass sitter jeg med en våt drøm om Vertonghen, men det blir nok med drømmen. han var linka til Man U i vinter, men det har vært stille rundt han i sommer. Men han må vel sies å være for god for oss... :-\

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6929 på: 09. Aug. 2011, 15:57 »
Jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke forsøker å hente Matthew Upson. Solid stopper med masse rutine.

Breaking News: Sky Sports sources understand Stoke City are in talks to sign former West Ham United defender Matthew Upson. More on www.skysports.com shortly.

Hadde jo ikke akkurat en stor fjorårsesong, og styret vil vel ikke ha en ny Campbell deal der vi betaler en spiller mye for å sitte på benken og i tillegg ikke får noe tilbake når han drar. Er mye mer fan av en spiller som Onuoha da som både kan utfordre Simpson og være backup på stopperplass, og også holde nivået mange år fremover.