20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1297961 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #6930 på: 09. Aug. 2011, 15:58 »
At Ashley ikke vil bruke en evt. Pot på ny spiss til en ny midtbanespiller hvor vi har temmelig bra dekning fra før av ser ikke jeg på som noe katastrofe. Det vil si at vi selger midtbanespillere for å få inn nye.

Vannskelig å tyde signalet om vi faktisk må selge spisser før vi kjøper nye, men regner med at vi har en sum for en ny spiller for angrepet uten salg av andre spillere.

Nå skal vi også huske på at finansmarkedet er nervøst og skummelt om dagen og dette kan på mange måter også påvirke Ashley. Han har raskt endret mening før, og han vet at han er sjefen.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #6931 på: 09. Aug. 2011, 15:59 »
Blackburn forsterker:

http://www.rovers.co.uk/page/NewsDetail/0,,10303~2414652,00.html

Tidligere i vinduet har de hentet Goodwillie fra Dundee Untied.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6932 på: 09. Aug. 2011, 16:00 »
For Pav. Da hadde jeg heller gått for Sturridge til 16.

Sorry for tekstkrøll på quote. iPhone
Who else...... Alan Shearer

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6933 på: 09. Aug. 2011, 16:11 »
man city-forsvareren som er på vei til Bristol på lån er unge lovende Dedryck Boyata. En spiller jeg tror kunne vært meget spennende for oss hvis vi hadde kunnet kjøpe han. Er fortsatt enig i at Onohua hadde vært glimrende. Hadde vært perfekt det ;)

Hvis Boyata skal lånes ut til Bristol City så mener jeg faktisk Newcastle burde kommet på banen. Boyata hadde vært en ypperlig konkurrent\utfordrer både til Simpson og stopperplass. Kanskje ikke like god som Onuoha, men han ville fortsatt forsterket forsvaret.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #6934 på: 09. Aug. 2011, 16:52 »
News:
Lille chairman Michel Seydoux has slammed Moussa Sow's wage demands and admitted that new arrivals are needed.

Skysports
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6935 på: 09. Aug. 2011, 17:06 »
Liverpool have agreed a transfer fee with Newcastle for Jose Enrique but the transfer is subject to Derek Llambias bringing in a replacement.
(...)
The funds are available to complete but until Newcastle find a replacement we cannot proceed.
Jeg tror dette er ganske nært sannheten. Håper i hvert fall det. Det høres ganske så sannsynlig ut. Ryktene om Pieters virker ganske så seriøse. Og ettersom vi, ved et salg av Enrique, ikke vil ha noen venstreback av PL-standard, så er vi pokka nødt til å være knallharde og vente til vi får inn Pieters eller en annen god venstreback, før vi slipper Enrique.

Antar at Liverpool bekrefter Enrique først, og så kommer Newcastle 24 timer senere og bekrefter Pieters. Bare for å irritere fansen, så venter de kanskje 48 timer :P
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6936 på: 09. Aug. 2011, 17:07 »
News:
Lille chairman Michel Seydoux has slammed Moussa Sow's wage demands and admitted that new arrivals are needed.

Skysports

Vi er jo ikke klubben til å betale høy lønn til spillere nå for tiden uansett, så han kan vi glemme.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #6937 på: 09. Aug. 2011, 17:14 »
News:

Skysports

Vi er jo ikke klubben til å betale høy lønn til spillere nå for tiden uansett, så han kan vi glemme.
Stemmer det, men franske klubber er ikke kjent for å gi høye lønninger. Kan hende Sow er fornøyd med 400.000 kr i uka.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6938 på: 09. Aug. 2011, 17:14 »
Tror nok om den rette spissen dukker opp så er vi klare til å legge ca. 10m£ på bordet. Det har jo blitt vist lenge nå. Men da tviler jeg mer på at det kommer en ny stopper.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #6939 på: 09. Aug. 2011, 17:34 »
Jeg tror at vi har satt et maksbeløp vi vil gi for en spiss. Det er sikkert £10 mill.

Jeg føler meg ganske sikker på at vi får inn en ny v. back og spiss før overgangsvinduet stenger. Spørsmålet er bare når det skjer. Håper vi gjør oss ferdige før Transfer Deadline Day. Liker ikke panikk-kjøp. Alle husker vel Xisco!
« Siste redigering: 09. Aug. 2011, 17:37 av SuperAlmeida »

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6940 på: 09. Aug. 2011, 18:23 »
Jeg tror at vi har satt et maksbeløp vi vil gi for en spiss. Det er sikkert £10 mill.

Jeg føler meg ganske sikker på at vi får inn en ny v. back og spiss før overgangsvinduet stenger. Spørsmålet er bare når det skjer. Håper vi gjør oss ferdige før Transfer Deadline Day. Liker ikke panikk-kjøp. Alle husker vel Xisco!

Eller Kuqui( eller hvordan det skrives.) Okey jeg vet at det ikke var et kjøp, men likevell en panikkhenting. 

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6941 på: 09. Aug. 2011, 18:34 »
Taylor/Onuoha ved siden av Super-Colo hadde vært helt fantastisk! Nå har vi absolutt en godkjent midtbane, en bra keeperduo og med Onuoha på plass, en høyreback(selvom det virker umulig) og en sick spiss (Long? :p) så burde vi absolutt kunne være med å kjempe om 7-8 plassen! :D

Denne sommeren har vært helt ekstrem egentlig.. Fra den tiden folk faktisk trodde vi skulle få Gervinho, Sturrige osv, til den tiden vi ikke fikk noen som helst og folk begynte å prate om CCC, til nå, hvor vi faktisk har hentet 3-4 kvalitetsspillere og forhåpentligvis får inn et par til by the end of the month.

Howay the lads!
Same old Shearer, always scoring!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6942 på: 09. Aug. 2011, 18:36 »
Svar til meg selv : Blir vel bare med drømmen.. Men hva er vi vel uten drømmer! Bare en gjeng med sandpapir. hihi
Same old Shearer, always scoring!

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #6943 på: 09. Aug. 2011, 20:03 »
SSN Update:
West Brom boss Roy Hodgson has welcomed the signing of striker Shane Long on a three-year deal for an undisclosed fee, thought to be in the region of £4.5million.

Hvor i HELVETE var du Pardew! Ps. Sorry for ordbruken :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6944 på: 09. Aug. 2011, 20:04 »
Faen, syns det er litt kjipt at vi ikke var med i racet til den prisen - selv om det vel ikke er umulig at vi faktisk var med i racet. Dog får vi anta der er andre spissalternativer i kikkerten da?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida