20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1297799 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #6900 på: 09. Aug. 2011, 11:03 »
Man trykker på sitat knappen som står til høyre oppe på det innlegget man vil sitere
Newcastlesupporter siden 1992

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6901 på: 09. Aug. 2011, 11:16 »
Øverst i høyre gjørne av hver post står det "sitat". Bare trykk der, så skjønner du greia. ;)

Takker :) Tror jeg gjorde noe feil første gangen jeg prøvde...
Veni Vidi Vici

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6902 på: 09. Aug. 2011, 13:03 »
Obertan er klar. Leste intervjuet fra Pardow i skysports, og det som bekymrer er at han sier vi måtte selge Wayne Routhledge før vi kunne hente Obertan. Dvs at vi omtrent ikke har penger....
Aiaiai, hvor skal vi hente spissen fra  ?

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6903 på: 09. Aug. 2011, 13:05 »
Han har vell satt av 20 mill ? til han ;)
Joey Barton 7

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6904 på: 09. Aug. 2011, 13:09 »
Obertan er klar. Leste intervjuet fra Pardow i skysports, og det som bekymrer er at han sier vi måtte selge Wayne Routhledge før vi kunne hente Obertan. Dvs at vi omtrent ikke har penger....
Vil det då sei at vi må selge vår spanske okse for å få inn Pieters frå PSV  ???

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6905 på: 09. Aug. 2011, 13:11 »
Det er i så fall helt naturlig. Vi har ikke bruk for en såpass god LB dersom Enrique blir. Men for første gang i sommer håper jeg nå at det IKKE blir tilfellet. Mye bedre å få inn en yngre nederlandsk landslagsback på langtidskontrakt enn en Enrique på sparebluss det siste året av kontrakten.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6906 på: 09. Aug. 2011, 13:12 »

Tipper at akkurat dette ikke har noe med penger å gjøre, men mer med at man ikke vil brenne inne med for mange spillere i like posisjoner. Spillere vi ikke vil ha er det helt greit å kvitte seg med før erstatter. Hvis vi nå til alt overmål henter inn Pieters før salg av Enrique så må jeg si at det begynner å ligne på noe i forhold til rekkefølgen.

Erstatter på plass før salg av førstelagsspillere, mens stallfyll ut før kjøp av utfordrere til fast plass. Det er iallefall et litt annet mulig perspektiv man kan ha enn at man er blakk. Så kan hver enkelt velge å tro hva de vil.

Selv om mange virker til å mene at vi ikke byr reelt på spillere eller gir latterlige kontraktstilbud for at det skal virke som om vi gjør noe, så tror ikke jeg særlig på det. Etter mitt syn klare indikasjoner på at vi er villig til å legge penger på bordet for spillere som Gameiro, Pieters m.m.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6907 på: 09. Aug. 2011, 13:27 »
Sånn er det når sorgene blir tatt på forskudd her inne.

Forsatt tid igjen til 1.september, så tar me heller sorgene da. Ikkje sant folkens?  ;) Ingen grunn til å være pessimist før etter 1.september verdt fall.

Likar veldig godt at Krul går ut å seier det om Pieters, og han virkar til å være ein meget god ersatter for Enrique. Kanskje bedre enn han også på sikt?  ::)

Kan eg få nokre av dei pillene du går på? ;) Ser føre meg du som han psykologen i Pondus :) Men frå spøk til alvor. Mi treng fortsatt ein spiss i toppklassen(av det mi realistisk kan få tak i). Enrique har vore utruleg god for oss dei siste 2 sesongane, so det verte vanskeleg erstatta han. Mi får håpa det vert denne Pieters mi får inn og at han greie fylla tomrommet etter oksen. Som med Obertan so stolar eg på at dette er ein spelar Pardew vil ha og finne god nok for laget. Og at det ikkje kunn er siste utveg...

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6908 på: 09. Aug. 2011, 13:33 »
Jeg er veldig positiv til Obertan, og egentlig til Pieters også. Hadde vært veldig glad om Pieters også gikk i boks. Da nærmer vi oss et ganske bra lag, til tross for tapene av Nolan, Barton, og evt. Enrique. Ser helst en ny spiss også, får vi inn det også er det bare et par justeringer i forsvaret så er vi der. :)

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #6909 på: 09. Aug. 2011, 13:36 »
Ifølge flere på PSV's offisielle forum så har Pieters utviklet seg mye de siste sesongene.  :)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6910 på: 09. Aug. 2011, 13:50 »
Snakket nettopp med en LFC supporter som har kontakter i England. Det kan selvfølgelig bare være vås, men her er hva som ble sagt :

Fra ?The Informer?:

Liverpool have agreed a transfer fee with Newcastle for Jose Enrique but the transfer is subject to Derek Llambias bringing in a replacement.

Documentation I have seen writes that Liverpool will transfer an initial £6.2 million for the player with the rest to be paid over the duration of the contract which is common practice.

The funds are available to complete but until Newcastle find a replacement we cannot proceed.

Virker jo ikke veldig usannsynlig da....

Får vi inn Onoucha type som kan spille stopper og back, barton blir og en klassespiss, så ser det ikkje så gale ut. Tror vi må til Sør Amerika for å hente noe ettersom di ikke får me seg all støyen som er i klubben.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6911 på: 09. Aug. 2011, 14:07 »
Itilegg er han blitt lånt ut til Bristol City.
???

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6912 på: 09. Aug. 2011, 14:09 »
Tviler på at han er veldig interessert i å spille i CCC :P

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6913 på: 09. Aug. 2011, 14:10 »
I tilfelle glimrende om det du sier stemmer Tommen. Ikke selg stjernespillerne før erstatninger er på plass, dette er absolutt veien å gå. Må unngå å selge siste dagen av vinduet for så å sitte med skjegget i postkassa eller ende opp med å betale £35m for en eller annen (mer eller mindre) unproven spiller.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6914 på: 09. Aug. 2011, 14:14 »
helt sykt at han er der da.... kan ikke være annen mann?

Barton er på hue og ræva ut av klubben og det kan nok han like? :P
Han kom, ble mett og dett var dett....