20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290915 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Edelsten

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #6585 på: 06. Aug. 2011, 21:52 »
Er det bare jeg som synes overgangssummen for Lukaku er latterlig lav? Anderlecht ville visst ha 117 mill for han noe jeg synes er billig. Men Chelsea ville ikke gi så mye. Er jo et av de største talentene og bare 18 år samt at han bøtter inn med mål.

Hvertfall visst man ser på hva andre spillere går for. Vi bydde jo etter hva jeg har forstått 10£mill for Gameiro og 7£mill for Erdinc. Da synes jeg ikke summen for Lukaku er særlig høy.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6586 på: 06. Aug. 2011, 21:54 »
Kunne vært interresant å høre hvilke spillere folk her inne har lyst til å få inn på de siste ukene nå :)

Personlig håper jeg vi klarere å hente Shane Long eller Park Chu-Young til spissplassen, Sturidge er vel helt utenfor rekkevidde etter opptredenen idag :( Ellers hadde jeg vært for Barnetta, men klarer av en eller annen grunn ikke se for meg at han kommer. Om Enrique forsvinner kan jeg ikke se noen åpenbare kandidater vi kan hente inn, kunne jeg tenkt meg Wendt som vi var linka til tidligere, men han er vel i Muncengladbach nå :-\

Vil gjerne høre hva folt håper, selv om sjansene er små for at klubben ønsker de samme som fansen hadde det vært gøy å fantasere litt. Dessutten har vel denne siden dreid seg vel mye om klubbfinanser og lignende den siste tiden ;D

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #6587 på: 06. Aug. 2011, 22:05 »
Litt usikker på Barnetta. Tror vi så godt som hadde sikret en avtale med han før han ble skadet. Om vi derfor kjøper Obertan, eller om begge skal inn er for meg uvisst. Tar gjerne begge.

Shane Long eller Mevlut Erding håper jeg på. Selv om Erding i utgangspunktet ikke ønsker å forlate PSG, skjønner han vel snart at han må. Tviler sterkt på at vi får inn en spiss før seriepremieren.

Regner med at Enrique spiller sin siste kamp mot Arsenal (hvis han spiller den kampen). Tror kanskje vi går for M'Bengue eller han franskmannen på 20 år hvis (når) Enrique drar. Håper hvertfall det.

Krul
Simpson-Tayls-Colo-M'Bengue
Obertan-Tiote-Cabeye-Marveaux
Ben Arfa
Ba

En god 11-er mener jeg. Hvis vi på benken får plass til Williamson, Fergie, Vuckic, Tavernier, Gosling, Erdinc/Long og Harper vil jeg si at vi har et godt lag. Har i tillegg en del andre som kan steppe inn når det blir skader.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6588 på: 06. Aug. 2011, 22:07 »
M'Bengue er spennende. Vi kunne jo smelle inn et bud på Moa :D Han virker å fortsette der han slapp ifjor...
Men der er vel tvilsomt om H96 ønsker å selge han da :-\

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #6589 på: 06. Aug. 2011, 22:17 »
Har torpedert denne tråden tidligere i sommer med ønsker, men har blitt litt apatisk etter de siste ukenes hendelser..

Jeg tror - hvis vi får inn flere spillere da - at det blir noen fullstendig nye fjes vi ikke har blitt linket med tidligere.

En kvalifisert gjetning vil være en prislapp mellom 2 og 5 millioner og en som sliter med å spille seg inn i 11`ern på hans nåværende lag. Litt trist at vi kun er etter den typen spillere, men det er likefullt en realistisk tilnærming sett med mine øyne tatt i betraktning historikken vår.
If it has tits or wheels, count on problems!

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6590 på: 06. Aug. 2011, 22:22 »
PSG har visstnok også signert Pastore fra Palermo i dag... Hvor mange er det foran Erdinc i køen nå?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #6591 på: 06. Aug. 2011, 22:27 »
Pastore signerte for et par dager siden, men går vel sterke rykter om Berbatov blant annet. Dessuten er Pastore en offensiv midtbanespiller, ikke spiss. Uansett er nok ikke Erdinc noe førstevalg der i gården.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6592 på: 06. Aug. 2011, 22:30 »
For meg handler alt om å få inn en spiss, i tillegg til en midtstopper. Mener begge disse plassene er avgjørende å styrke. Faktisk ser eg på behovet for midtstopper som størst, siden noen skader der i dag ville vert katastrofalt. Skulle Enrique eller noen andre forsvinne, må de selvsagt erstattes.

- Sturridge, Long, Erdinc
- Zanka Jørgensen
- M'bengue ( av mangel på andre alt eg kommer på. har personlig aldri sett han, og det tviler eg på det er mange av oss som har )

Edelsten

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6593 på: 06. Aug. 2011, 22:33 »
Enig at vi trenger midstopper og jeg har tidligere sagt at jeg ønsker meg Johnny Evans fra Manu. Er vel 4 valget der nå og kan gjøre at han er lysten på førstelagspill en annen plass.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6594 på: 06. Aug. 2011, 22:37 »
Enig at vi trenger midstopper og jeg har tidligere sagt at jeg ønsker meg Johnny Evans fra Manu. Er vel 4 valget der nå og kan gjøre at han er lysten på førstelagspill en annen plass.

Ser nesten det å hente Evans som verre enn å hente Obertan fra United. Makan til begrensa midtstopper skal man lete lenge etter, som får så pass med tillit på et lag som United. NEI TAKK

Edelsten

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6595 på: 06. Aug. 2011, 22:40 »

Ser nesten det å hente Evans som verre enn å hente Obertan fra United. Makan til begrensa midtstopper skal man lete lenge etter, som får så pass med tillit på et lag som United. NEI TAKK

Her er jeg dessverre helt uenig med deg. Mener Evans er en meget bra stopper som ville ha forsterket oss. Hadde en litt trøblete sesong nå, men året før var han bra. Har CL erfaring og fortsatt forholdsvis ung.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6596 på: 06. Aug. 2011, 22:42 »
Det finnes enormt med bra stoppere for tiden så Evans ville ikke vært optimalt, men med ikke altfor høy lønn kunne jeg tatt han, har potensiale....

Edelsten

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6597 på: 06. Aug. 2011, 22:45 »
John Carew klar for West Ham, herlig! da slipper vi å være redd for at Newcastle skal prøve seg på han.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #6598 på: 06. Aug. 2011, 22:50 »
John Carew klar for West Ham, herlig! da slipper vi å være redd for at Newcastle skal prøve seg på han.

Enig her. Han var vel småaktuell tidligere, men nå har jo Chelsea gått ut i dag og sagt at Sturridge blir værende til tross for at de signerer Lukaku. Spissiutasjonen vår er ikke akkurat gunstig slik den er i dag uten at jeg har helt troen på noen gode signeringer etter sesongstart.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6599 på: 06. Aug. 2011, 22:54 »
Pastore signerte for et par dager siden, men går vel sterke rykter om Berbatov blant annet. Dessuten er Pastore en offensiv midtbanespiller, ikke spiss. Uansett er nok ikke Erdinc noe førstevalg der i gården.

Okei, leste bare på skysports istad og da sto det det: " Striker seals deal".. Kjenner ikke så mye til fyren, men har alltid trodd Striker var spiss :)

http://www.skysports.com/story/0,19528,12875_7084957,00.html