20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291572 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #6555 på: 06. Aug. 2011, 18:55 »
Er det bare jeg som sitter med en følelse av at Obertan er en erstatter for Barton? Hvorfor skal vi erstatte Routledge, når han ikke spilte for oss i fjor. Barton var høyrekanten vår, og jeg frykter vel egentlig at Obertan skal erstatte Joey.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6556 på: 06. Aug. 2011, 18:56 »
Hei. Jeg er på hytten i helgen, og har veeeeeldigt dårlikt nett her oppe å dt tar ca 10 min å oppdatere en side :p Så det jeg lurte på var, hvordan gikk det i kampen i dag?
Joey Barton 7

Simmi

• Gjest
« Svar #6557 på: 06. Aug. 2011, 19:13 »
Er det bare jeg som sitter med en følelse av at Obertan er en erstatter for Barton? Hvorfor skal vi erstatte Routledge, når han ikke spilte for oss i fjor. Barton var høyrekanten vår, og jeg frykter vel egentlig at Obertan skal erstatte Joey.

Frykter et jeg og. Men det jeg håper er at han er erstatter for Rout, mens Barnetta er erstatter for Barton. Så for vi inn en god spiss og en god høyreback/stopper før Arsenalkampen.

Yeah Right.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6558 på: 06. Aug. 2011, 19:17 »
Barton er vel N castle spiller enno, er det noen sjanse for at han og styret kommer til en slags enighet ::)?
Har forstått at Pardew ønsker å bruke Joey, eller er det over å ut for Joey  ??? Noen som har kontroll over saken ?

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6559 på: 06. Aug. 2011, 19:59 »
Obertan blir bra det. Nå blir det iallefall konkuranse for Jonas. Obertan er vel også en litt forbedret utgave av Jonas med bedre teknikk og større fart som dribler litt for mye. Men det skrikes etter en spiss nå. Håper det kommer en litt klasse spiss og ikke noe som bare er ok.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #6560 på: 06. Aug. 2011, 20:01 »
En klassespiss tror jeg bare vi kan glemme,  vi får inn en helt grei en i beste fall
If it has tits or wheels, count on problems!

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #6561 på: 06. Aug. 2011, 20:02 »
Obertan er vel tiltenkt en rolle på høyre på midtbanen?  Han kan og brukes som spiss
Newcastlesupporter siden 1992

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6562 på: 06. Aug. 2011, 20:06 »
Nice assist av Obertan; http://www.youtube.com/watch?v=9ap_5mIotA4

Synd det var Owen som putta.

Det er et tegn på kvalitet at du klarer å øegge til rette for at owen putter...:)

Han kom, ble mett og dett var dett....

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6563 på: 06. Aug. 2011, 20:09 »
En klassespiss tror jeg bare vi kan glemme,  vi får inn en helt grei en i beste fall

Ikke en klassespiss kanskje, men en som er en del bedre enn midt på treet. Er så mye dødt bak Demba Ba. Takler ikke å se på Løven og Ameobi mer.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6564 på: 06. Aug. 2011, 20:27 »
Pardew on Obertan: 'It's a done deal, just medicals to go....looking forward to seeing him on Monday' #NUFC

Skuffende! Får plenty av mld fra ManU supportere som direkte mobber meg nå. Hans elendige innsats i forrige sesongs bortekamp mot WBA sitter fremdeles som limt. Kun Neville var svakere i den kampen der.
Obertan var jo 1 av 5 spillere Ferguson ville kvitte seg med etter forrige sesong. Typisk at han ender opp hos NUFC. Kjipt!
Da forventer jeg fremdeles 2 spillere til inn. En spiss og en venstreback.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6565 på: 06. Aug. 2011, 20:32 »
Var i utgangspunktet ikke noe fan av Obertan, men etter å ha fått tenkt meg om litt er jeg positiv til denne overgangen. Gutten er bare 22år og har vist tidligere at han har potensiale. Han er meget rask og har en brukbar teknikk, men etter hva jeg har fortstått så har han slitt med å prestere med det presset som er rundt ManU.

Han er uansett en oppgradering fra Routledge, så skjønner ikke at folk kan være negative når overgangssummen er såpass lav også.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #6566 på: 06. Aug. 2011, 20:32 »

Ikke en klassespiss kanskje, men en som er en del bedre enn midt på treet. Er så mye dødt bak Demba Ba. Takler ikke å se på Løven og Ameobi mer.

Haha, da er vi to.
If it has tits or wheels, count on problems!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6567 på: 06. Aug. 2011, 20:33 »
Pardew on Obertan: 'It's a done deal, just medicals to go....looking forward to seeing him on Monday' #NUFC

Skuffende! Får plenty av mld fra ManU supportere som direkte mobber meg nå. Hans elendige innsats i forrige sesongs bortekamp mot WBA sitter fremdeles som limt. Kun Neville var svakere i den kampen der.
Obertan var jo 1 av 5 spillere Ferguson ville kvitte seg med etter forrige sesong. Typisk at han ender opp hos NUFC. Kjipt!
Da forventer jeg fremdeles 2 spillere til inn. En spiss og en venstreback.

Obertan har jo vert en av de bedre i Manu sin pre season. Obertan holder nivået og mer enn det i forhold til de som er her nå utenom Arfa da.

« Siste redigering: 06. Aug. 2011, 20:37 av Fluffy »

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6568 på: 06. Aug. 2011, 20:34 »
Men, Frode, du må da være enig i at Obertan er en mer spennende spiller enn Wayne Routledge?!

Obertan innehar ihvertfall spisskompetanse på ett område; fart og aksellerasjon - en egenskap som er mye verdt på vingen!

Routledges spisskompetanse lå vel i å drible seg vekk, om han i det hele tatt hadde noen...

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6569 på: 06. Aug. 2011, 20:37 »
ManU-fans har skrytt veldig av Obertan i preseason. Har visstnok vært veldig god og tatt mange skritt i riktig retning.
Nei.