20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290692 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #6570 på: 06. Aug. 2011, 20:37 »
ManU-fans har skrytt veldig av Obertan i preseason. Har visstnok vært veldig god og tatt mange skritt i riktig retning.
Det har jeg hørt også. Han har vist trent bra i sommer og fått mer muskler på kroppen også!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6571 på: 06. Aug. 2011, 20:38 »
Støtter den eivind..I tillegg har han fått mer muskler.. Litt spilletid og forhåpentligvis får han litt fotballforståelse på plass også..Det er vanskelig å komme  inn på kanten på Scum og den klubben har ikke tid til å vente på at folk tilpasser seg den engelske spillestilen..Colo og Enrique er gode eksempler på dette,,

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6572 på: 06. Aug. 2011, 20:39 »
Siden vi ikke klarer å lokke de "gode" spillerene hit er Obertan en meget god signering.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6573 på: 06. Aug. 2011, 20:40 »
Pardew on Obertan: 'It's a done deal, just medicals to go....looking forward to seeing him on Monday' #NUFC

Skuffende! Får plenty av mld fra ManU supportere som direkte mobber meg nå. Hans elendige innsats i forrige sesongs bortekamp mot WBA sitter fremdeles som limt. Kun Neville var svakere i den kampen der.
Obertan var jo 1 av 5 spillere Ferguson ville kvitte seg med etter forrige sesong. Typisk at han ender opp hos NUFC. Kjipt!
Da forventer jeg fremdeles 2 spillere til inn. En spiss og en venstreback.

Tenk så deilig du kan ha det med de om han slår til da.:p

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6574 på: 06. Aug. 2011, 20:41 »
Det at Obertan har ikke har fått det til i Man U må jo ikke bety så altfor mye. Hvis vi bare skulle gått etter spillere som har hatt suksess i hver klubb de har vært i ville listen vært meget kort... For mange gjelder det å få en ny start, la oss håpe at det er det som skal til for Obertan også :)

Simba

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #6575 på: 06. Aug. 2011, 20:41 »
Blir spennende å se, men godeste "blå-nesa" ferguson kan litt om fotball og lar gutten gå for null og niks (i forhold til dagens marked)...
hvorfor det mon tro....?
*pessimist*  ;D
Twitter: @Matserazzi

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6576 på: 06. Aug. 2011, 20:44 »
Joda, men samme blånese har også hentet spillere som Eric Djemba-Djemba, Bebe m.fl., så helt vanntett er han ikke  ;)

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6577 på: 06. Aug. 2011, 20:44 »
Blir spennende å se, men godeste "blå-nesa" ferguson kan litt om fotball og lar gutten gå for null og niks (i forhold til dagens marked)...
hvorfor det mon tro....?
*pessimist*  ;D

Nå treffer ikke Ferguson heller på alle sine valg heller. Kleberson og Bebe.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #6578 på: 06. Aug. 2011, 20:45 »
Spelarar som Rossi og Forlan viste seg og som klassespelarar når dei forlot klubben. :)
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6580 på: 06. Aug. 2011, 20:52 »
En klassespiss tror jeg bare vi kan glemme,  vi får inn en helt grei en i beste fall

Ikke en klassespiss kanskje, men en som er en del bedre enn midt på treet. Er så mye dødt bak Demba Ba. Takler ikke å se på Løven og Ameobi mer.

Haha, da er vi to.

Tror det er langt flere enn bare dere to :P

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #6581 på: 06. Aug. 2011, 21:22 »
Nice assist av Obertan; http://www.youtube.com/watch?v=9ap_5mIotA4

Synd det var Owen som putta.
For en pikk... Gidder ikke å se på Obertan etter at han serverte på gullfat!

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #6582 på: 06. Aug. 2011, 21:23 »
http://www.chelseafc.no/nyheter/1-siste/2279-lukaku-klar-for-chelsea.html

Lukaku i boks.

Hvorfor gidder jeg å få forventninger?! Jeg vet vi aldri får Sturridge, men dette drar jo i riktig retning! :P

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6583 på: 06. Aug. 2011, 21:23 »
Men, Frode, du må da være enig i at Obertan er en mer spennende spiller enn Wayne Routledge?!

Obertan innehar ihvertfall spisskompetanse på ett område; fart og aksellerasjon - en egenskap som er mye verdt på vingen!

Routledges spisskompetanse lå vel i å drible seg vekk, om han i det hele tatt hadde noen...

Han er såklart en mer spennende spiller enn Routledge og har en ekstrem fart. Men jeg synes det blir litt mye klabb og babb med fintene og fiks fakseriet hans. Veldig mye feilpasninger og unødvendige balltap også. Men for all del, dette kan jo forbedre seg.

Jeg er heller ikke sikker på om han blir en erstatter for Routledge. Kansje en erstatter for Routledge og Barton, og da må han forbedre seg vesentlig fra tidligere sesonger........
Men vi får vente å se, kansje han blir en nyttig tilvekst.......

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #6584 på: 06. Aug. 2011, 21:31 »
routledge er jo også rask, i det minste gir han inntrykk av å være det når dvergebeina går som trommestikker :P
If it has tits or wheels, count on problems!