20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290742 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

tigerstaden

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #6405 på: 05. Aug. 2011, 12:28 »
Vi kan vell  ikke si at mye av de 350 er brukt i sommer?
Jeg mener ikke at man MÅ bruke penger, men de har jo sagt at de skulle brukes og vi har ikke sett veldig velvilje på bruk av disse.
Ikke noe er bedre enn gratis(delvis i vært fall) spillere, men nå nærmer vi oss og derfor må vi kunne gi et fornuftig bud på en bra spiss f.eks.

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6406 på: 05. Aug. 2011, 12:29 »
BARE FOR Å BRYTE INN I DEN PISSEKONKURANSEN DÅKKE HAR HER I TRÅDEN OM OG KUNNE MEST. FRYKYELIG PLAGSOMT FOR OSS SOM VIL LESE TRANSFER RYKTE!!!!! TA KRANGLINGA PÅ EGET FORUM!!!!!!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6407 på: 05. Aug. 2011, 12:30 »
Jeg tror alle forventer 2-3-4 spillere inn, men visse personer greier ikke å forstå at man kan forvente 2-4 spillere inn uten å hate Ashley og bruke masse tid på å slenge dritt om han. Men jeg, og mange andre, gidder ikke å legge oss i fosterstilling i dusjen å gråte enda. Det får vente til seinere. Litt tidlig enda.

Regner med at alle blir skuffet om det ikke kommer inn noen nye spillere, men forskjellen er at noen er innstilt på å kun være negative og gråte i dusjen, mens andre er innstilte på å vente å se hva som skjer.
Nei.

tigerstaden

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6408 på: 05. Aug. 2011, 12:32 »
BARE FOR Å BRYTE INN I DEN PISSEKONKURANSEN DÅKKE HAR HER I TRÅDEN OM OG KUNNE MEST. FRYKYELIG PLAGSOMT FOR OSS SOM VIL LESE TRANSFER RYKTE!!!!! TA KRANGLINGA PÅ EGET FORUM!!!!!!

Jeg er på vei fra Fagerstrand fk til skaubygda fk.
Bedre??   ;D

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #6409 på: 05. Aug. 2011, 12:37 »
Jeg har lagt Iphonen inn i en vanntett lunsjpose og skriver dette mens jeg står i dusjen og runker + gråter.

Geir, når Carroll-pengene spesifikt ble øremerket akkurat denne sommeren synes jeg ihvertfall det er ørlitegrann relevant :P
If it has tits or wheels, count on problems!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6410 på: 05. Aug. 2011, 12:38 »
Jeg gir opp Flatline, det er så mye av det du skriver som jeg og andre tidligere har forsøkt å forklare og diskutere med deg som du regelrett driter i å svare på. Etter noen dager tar du opp igjen det samme mølet uten å ha kommet med et eneste argument for at det er sånn. Blir helt håpløst med disse tingene som du tydligvis vet, men aldri kan basere på fakta.

Du viser til stadighet at du ikke forstår økonomi og hvordan en fotballklubb kan drives, og det gjelder drift av samtlige klubber. Det være seg Chelsea, Man City, Rosenborg eller Newcastle. Det blir håpløst å diskutere dette med deg, når du rett og slett bare overser eller "glemmer" det vi skriver til deg om inntekter, sponsormidler, regnskap, lønnspolitikk, gjeld, budsjett, osv.

Om vi skal sende over Christian med Excel-ark så foreslår jeg at vi i samme slengen sender over Flatline "the one trick pony" slik at du kan fortelle løsningen: 2 pluss 2 blir 10!  ;D

Og før du kommer dragende med klassikerne dine om at vi sparer oss til fant, eller at vi bekymrer oss om lommeboka til Ashley og at fansen ser sportslige resultat og ikke økonomi så henviser jeg til det Kesse har sitert fra N-O.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #6411 på: 05. Aug. 2011, 12:38 »

Det ER ingen transfer-rykter, det er jo det som er poenget.  Hadde vi tatt kranglinga mellom alle de innkommende spillerne hadde jeg tatt poenget Trondy boi  ;)

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #6412 på: 05. Aug. 2011, 12:40 »
Hughie, ligaen begynner om en uke. Vi mangler spiss og venstreback. Noen tanker rundt det?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6413 på: 05. Aug. 2011, 12:41 »
Hvis noen hadde kommet opp til meg før forrige sesong og sagt at vi kom til å få like mye for Andy Carroll som Athletico får for Sergio Agüero, så hadde jeg slått meg godt på låret.

11 mål på en halv sesong, noe forøvrig Michael Ricketts også fikk til, er LAAAANGT fra prov på at du er, eller kommer til å bli, en klassespiller.

tigerstaden

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6414 på: 05. Aug. 2011, 12:43 »
Fant dette på et nufc forum:

Some saying this whole "VISA problem > go to Ghana to get it fixed" thing is actually a smokescreen to cover a transfer.

While I suspect not, I would not be at all surprised.

Bare piss eller er det noen som har hørt noen rykter om dette ???

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6415 på: 05. Aug. 2011, 12:44 »
"Newcastle acted properly throughout, we know somebody was claiming things they should not have been, but we wanted to make sure everyone was aware that the club did everything they should," he continued.

"Newcastle, and other clubs we have been talking to, have been very good with us.

Dette er vel et greit eksempel på at Newcastle (i Barnetta sitt tilfelle) ikke driver skinnforhandlinger for å tilfredsstille massene, men at de oppfører seg slik man skal i overgangsforhandlingen. Så selv om alt neppe er bra med det som bedrives på transferfronten for tiden er det godt å se at man i det minste forsøker.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6416 på: 05. Aug. 2011, 12:45 »
Hughie, ligaen begynner om en uke. Vi mangler spiss og venstreback. Noen tanker rundt det?

God dag mann økseskaft!

At du ikke har fått med deg mine tanker om det (de siste ukene) illustrerer mitt poeng glimrende!  ;D

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #6417 på: 05. Aug. 2011, 12:47 »
Jeg gidder ikke gi dem kudos før jeg ser spillere inn døren.
Når de blir presentert på hjemmesiden og er offisielle Newcastle-spillere, skal jeg være den første her på forumet til å uttrykke glede og gi dem den applausen de har fortjent.
Inntil den tid sitter jeg på gjerdet.

Når det gjelder Tiote tror jeg dessverre han blir solgt i løpet av August. Antageligvis til en pris som er " for god til å avslås". Hughie og Christian skjønner selvfølgelig at et bud på 15-20 millioner ikke kan avslås all den tid han bare har spilt her en "knapp" sesong  ;)

dagr

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6418 på: 05. Aug. 2011, 12:48 »
Fant dette på et nufc forum:

Some saying this whole "VISA problem > go to Ghana to get it fixed" thing is actually a smokescreen to cover a transfer.

While I suspect not, I would not be at all surprised.

Bare piss eller er det noen som har hørt noen rykter om dette ???

Både tror å håper det er piss  ;)

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #6419 på: 05. Aug. 2011, 12:48 »

God dag mann økseskaft!

At du ikke har fått med deg mine tanker om det (de siste ukene) illustrerer mitt poeng glimrende!  ;D

He he. Synes du vingler litt og at vi er i rute, betimelig spørsmål som følge av den observasjonen ;)