20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1292291 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #5820 på: 27. Juli 2011, 18:33 »
Men dere sier dere ikke vill ha han tilbake for han "grein" seg vekk fra klubben. Gjorde ikke Nzomnia det samme da? Forstår Bassong ganske godt jeg. Han var for god for å spille i Championship!

Må si meg enig her. Da Newcastle rykket ned, var Bassong ganske enkelt for god til å bli med ned, og var ikke nødt til det, og følgelig ble han ikke det heller. Jonas, Colo, og José Enrique hadde alle en medioker (i beste fall) sesong da vi rykka ned, og de ble med ned, lurer i ettertid på om det var i mangel på andre gode tilbud?

Når du nevner N'Zogbia så tok det også tid å vende seg til tanken på at han skulle komme tilbake, iallfall for min del, men jeg begynte etterhvert å like tanken. at en talentfull ung spiller ville vekk fra en klubb som ble ledet av Joke Inhere forstår jeg godt. Tror kanskje jeg kunne vendt meg til at Bassong hadde retunert til Tyneside også, men rett og slett usikker på hvor god han her nå.

Til den som nevnte at han digga Beye tidligere: hvem gjorde ikke det? Bare så synd skader etterhvert ødela mye for ham. Etter to sesonger på sidelinjen nå kan jeg ikke tenke meg annet enn at han har forfalt enda mer.

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5821 på: 27. Juli 2011, 19:01 »

Bassong var håpløs. Han punkterte kamper i vår disfavør en rekke ganger, enten fordi han ble utvist som bakerste mann, eller pga holdning inne i feltet siom igjen resulterte i straffe.. Han var litt som Bramble:

Håpløs? han var newcastle`s beste spiller før han ble solgt.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5822 på: 27. Juli 2011, 19:42 »
Mark Douglas:
NUFC have turned down 2 bids for a player within the last 48 hours. See Journal tomorrow for more...

Kan det være Coloccini, eller kansje Enrique? Routledge er vel også til salgs.......

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5823 på: 27. Juli 2011, 20:14 »
Mark Douglas:
NUFC have turned down 2 bids for a player within the last 48 hours. See Journal tomorrow for more...

Kan det være Coloccini, eller kansje Enrique? Routledge er vel også til salgs.......

Hvis det skal være noen håper jeg at det er Enrique (siden han ser ut som at han er tapt) eller Routledge..Hvis det er Tiote eller Colo blir jeg utrolig forbanna. Sentrallinjespillere er de mest sårbare posisjonene. De to er omtrent uerstattelige.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5824 på: 27. Juli 2011, 20:23 »
Ingen av spillerne er førstevalg i følge Douglas.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5825 på: 27. Juli 2011, 20:24 »
Colo er jeg ikke bekymret for. Han er rett og slett ikke god nok for de få klubbene som har de økonomiske musklene til å matche den lønnen han får i Newcastle pr idag.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5826 på: 27. Juli 2011, 20:25 »
Skal sies at Ashley er ein steinhard forhandler hvis han også skal presse prisen opp ved salg av squadspillere.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5827 på: 27. Juli 2011, 20:27 »
Tja, det er vel sjeldent at noen godtar det første budet som kommer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5828 på: 27. Juli 2011, 20:38 »
Skal sies at Ashley er ein steinhard forhandler hvis han også skal presse prisen opp ved salg av squadspillere.

Rett skal være rett, feiten har klart å fått til noen gode avtaler den siste sesongen.. :)

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #5829 på: 27. Juli 2011, 20:57 »
Vi kommer aldri i verden til å få Hangeland.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5830 på: 27. Juli 2011, 21:04 »
Jeg synes vi skal satse på de tre midtstopperne vi har i dag og heller hente inn en ung, spennende stopper som kan gi konkurranse til de tre andre stopperne vi har.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5831 på: 27. Juli 2011, 21:08 »
Marveaux utenfor første 11 ern tror jeg ikke skjer. Han og barfa er de to mest spennende spillerne vi har. Bare vent til du ser han spille.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5832 på: 27. Juli 2011, 21:46 »
S Taylor er jo ingen høgreback. Vi sliter jo enda mer vist Simpson blir skadet. Er jo like nødvendig med en høgreback som midtstopper. Grøsser med tanken Taylor mot spillere som Bale, Walcott osv.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #5833 på: 27. Juli 2011, 21:50 »
Velkommen til forumet, Fluffy!

Eg er enig i at vi bør investere i ein ny høgreback som danker ut Simpson. Det ser desverre ikkje ut at det blir prioritert.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5834 på: 27. Juli 2011, 21:51 »
Jeg synes vi skal satse på de tre midtstopperne vi har i dag og heller hente inn en ung, spennende stopper som kan gi konkurranse til de tre andre stopperne vi har.

Spørs hva slags planer Pardew og co har for noen av ungguttene. Jeg tror vi får se ganske mye til Tavernier i årets sesong og han er nok foran Perch i køen når det gjelder spilletid. Han kan jo også spille midtstopper.
På høyrebacken blir nok konkurransen stort sett mellom Simpson og R. Taylor. Sistenevnte har jo sagt at han ønsker å vinne tilbake plassen der.
Skal heller ikke se bort ifra at 1 eller flere av 91 modellene kan få noen muligheter på A-laget. Når de er rundt 20 år bør de etterhvert få sine sjanser om de er gode nok til å satses på. Paul Dummett har jo allerede blitt introdusert.

Så har Pardew og co planer om å matche noen av ungguttene denne sesongen så er det egentlig bare venstrebacken som trenger bemanning.
S. Taylor, Coloccini og Williamson er gode på stopperplass. Skal det kjøpes noe må det være èn som er god nok til en plass i start-ellveren. Jeg synes det er unødvendig å kjøpe en backupspiller som da vil skyve ungguttene enda lenger bak i køen, uten å være spesielt mye bedre. Det er ikke særlig fremtidsrettet.