20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291050 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #5805 på: 27. Juli 2011, 14:28 »
Eg DIGGET Habib Beye i Newcastle. Vanvittig taklingsterk type som spelte med hjarte utanpå drakta. Problemet er at han sutret seg fekk når vi rykka ned, samt at åra ikkje har gjort han noko godt. Synst det er rart at han ikkje har klart å være fast innventar på Aston Villa sin høgreback.  Med andre ord, det er greit at vi ikkje har henta han tilbake.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5806 på: 27. Juli 2011, 14:29 »
Om vi ble tilbudt Bassong tilbake mener jeg det var en stor feil å avslå.

Brimi

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5807 på: 27. Juli 2011, 15:02 »
Bassong? Yes yes

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5808 på: 27. Juli 2011, 15:15 »
Skulle nok sakt ja til Bassong. Han kunne vell takle venstre backen og ? Bassong var en GUD hos meg mens han var her  :)
Joey Barton 7

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5809 på: 27. Juli 2011, 15:34 »
Å eventuelt si nei til Bassong er en stor feil i mine øyne. Allsidig forsvarsspiller som holder relativt høyt nivå og som kan bekle tynt besatte plasser i forsvar? Ja takk! Med mindre han hadde krevd en altfor heftig lønn tør jeg påstå at det hadde vært en veldig god deal for vår del.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5810 på: 27. Juli 2011, 15:49 »
Skulle nok sakt ja til Bassong. Han kunne vell takle venstre backen og ? Bassong var en GUD hos meg mens han var her  :)

Bassong var håpløs. Han punkterte kamper i vår disfavør en rekke ganger, enten fordi han ble utvist som bakerste mann, eller pga holdning inne i feltet siom igjen resulterte i straffe.. Han var litt som Bramble: Kunne være god i 89 minutter, men i løpet av ett minutts idioti klarte han å ruinere hele kampen. Som forventet havnet han på benken i Tham.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5811 på: 27. Juli 2011, 16:05 »
Jeg driter i hvor gode de er. Vi tar ikke tilbake spillere som sutret seg vekk fra klubben. Good Riddance.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5812 på: 27. Juli 2011, 16:37 »
Jeg driter i hvor gode de er. Vi tar ikke tilbake spillere som sutret seg vekk fra klubben. Good Riddance.

EINIG!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5813 på: 27. Juli 2011, 16:47 »

Støttes 100% her!
Dessuten var de ikke så utrolig gode heller. Beye har ikke engang vært god nok for benken for Aston Villa de siste 2 sesongene. Bassong har fått noen kamper for Tottenham, men har vel ikke imponert sånn veldig? Vært på det jevne, men er jo en grunn til at Redknapp vil sende han tilbake for halv pris.......

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5814 på: 27. Juli 2011, 16:49 »

Bassong var håpløs. Han punkterte kamper i vår disfavør en rekke ganger, enten fordi han ble utvist som bakerste mann, eller pga holdning inne i feltet siom igjen resulterte i straffe.. Han var litt som Bramble: Kunne være god i 89 minutter, men i løpet av ett minutts idioti klarte han å ruinere hele kampen. Som forventet havnet han på benken i Tham.

Ja,han hadde jo MANGE røde kort,hele 2 stk! men kan godt vær han laget mange straffer,men han reddet oss fra mange baklengs også! Tror det var for eg grunn han bler kåret til årest spiller i Newcastle.

Men dere sier dere ikke vill ha han tilbake for han "grein" seg vekk fra klubben. Gjorde ikke Nzomnia det samme da? Forstår Bassong ganske godt jeg. Han var for god for å spille i Championship!
Joey Barton 7

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #5815 på: 27. Juli 2011, 16:50 »
Jeg håper at vi trapper opp interessen rundt Shane Long om vi ikke får hentet Mevlüt Erdinc.

Håper også vi henter Lewis McGugan fra Nottingham Forest, en spiller som vi har blitt linket til tidligere. Denne spilleren har et helt vanvittig høyreben med et sykt tilslag!

http://www.youtube.com/watch?v=kHwRlcA7cD0

Vi skal visstnok tidligere i overgangsvinduet ha tilbudt 1,5 mill. pund for McGugan. http://www.mirrorfootball.co.uk/transfer-news/Newcastle-bid-1-5million-for-Lewis-McGugan-highly-rated-Nottingham-Forest-midfielder-article762154.html

Hadde heller ikke vært meg imot om vi tok en titt på Thomas Hitzlsperger og Matthew Upson. Hitzlsperger ville gitt oss enda mer bredde, det samme med Upson. Sistnevnte har rikelig med rutine og er bedre enn Williamson. I tillegg er midtstopperplassen tynt besatt. Han har jo også spilt under Pardew tidligere. Upson kan hentes på free transfer, da kontrakten hans med West Ham har utløpt.
« Siste redigering: 27. Juli 2011, 17:03 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5816 på: 27. Juli 2011, 17:06 »
Bassong var helt klart en av de beste forsvarspillere vi har hatt i newcastle. ETTER ÅR 2000  er kanskje han og woodgate de to største. Å si at bassong var som bramble er noe av det dummeste jeg har hørt.Han gikk fra klubben da nedrykket ble faktum og det er selvfølgelig forstålig! Husker han ble man of the match hvertfall de to første kampene han spilte for spurs også men skader ødela for han. Men er enig om at NÅ vil jeg ikke ha hverken han eller beye.
« Siste redigering: 27. Juli 2011, 17:14 av TooN »

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #5817 på: 27. Juli 2011, 17:57 »
Økonomisk krise for Birmingham City. Spillere som Scott Dann, Liam Ridgewell og Ben Foster kan bli solgt.

Liam Ridgewell hadde vært en solid forsterkning da han kan spille både midtstopper og høyreback. Scott Dann blir nok litt dyr.

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/oekonomisk-krise-for-birmingham-city-3547278.html

Hva tenker dere om å hente Nikola Zigic?
« Siste redigering: 27. Juli 2011, 17:59 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5818 på: 27. Juli 2011, 18:06 »
Er ikke interessert i noen av de Birminghamspillerne. Scott Dann er en ålreit spiller, men jeg har også hørt han har en drøy prislapp på seg. Liam Ridgewell er en vandrende katastrofe å ha i forsvarsrekka. De beste spillerne har nok forlatt Birmingham(kanskje med unntak av Foster, men vi har lite behov der), som f.eks Gardner og Johnson.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #5819 på: 27. Juli 2011, 18:07 »
Nei nix nope njet nej non never

Edit; til zigic altså