20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1290476 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Simba

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #5610 på: 21. Juli 2011, 21:02 »
Mulig at Pardew og Cashley prøver å gjøre opp for gamle synder nå. Når overgangsvinduet åpnet skulle jo som kjent alle pengene fra ca££ol reinvisteres i laget i følge AP. Dette førte jo til at alle klubbene vi forhandler med presser prisen opp fordi de også har fått greie på dette.

Kanskje all denne sutringen om at pengene er forsvunnet til lønn o.l er et sjakktrekk for å presse prisene ned igjen...? Vise at vi ikke kan forhandle med latterlige summer likevel? HAdde vært et smart stunt i så fall! ;D
Twitter: @Matserazzi

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #5611 på: 21. Juli 2011, 21:05 »
All ønsketenking er positivt ;)
Venter i spenning...

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5612 på: 21. Juli 2011, 21:09 »
Eneste som mangler no er at kneskålen til BA detter av i neste kamp:(

B Arfa BA = BØ :D
Who else...... Alan Shearer

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #5613 på: 21. Juli 2011, 21:22 »
Slapp av, vi har Løven og Best. Mye tryggere enn å bruke masse penger på spillere som kan floppe.
Topp-6 har ikke skjønt det.
If it has tits or wheels, count on problems!

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5614 på: 21. Juli 2011, 22:38 »
Lurer på om man får kjøpt NUFC-krykker i webshoppen snart!!!

Ligger allerede ute! £ 49.99, men må dog bestilles fra England.. Out of stock pga alle våre skadde spillere...HEHE...........
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #5615 på: 21. Juli 2011, 22:54 »
Dollarkursen er lav, derfor de er på turnè der. De hamstrer krykker. Man får ganske mange av de for 350 millioner!!!!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5616 på: 21. Juli 2011, 23:01 »
Syns virkelig at de Carroll pengene kunne brukes utelukkende på transfer. Klubben får nok av penger inn ved tv-inntekter, sponsor, draktsalg og bilettintekter som kan brukes på gjeld/lønn/ o.l.

Og dette vet du fordi???

Er iallefall ikke basert på regnskap fra foregående år, og heldigvis betjener vi lite av gjelden klubben har. Skal bli spennende å se hvordan vi ligger an etter en sesong tilbake i Premier League og ikke minst en antageligvis positiv kontantstrøm i overgangsmarkedet.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5617 på: 21. Juli 2011, 23:02 »
He he Flatline, nå skjønner jeg at du prøver å fyre opp ;D Setter pris på innleggene dine og jeg synes det er berikende for dette forumet at ikke alle tar imot Ashley og co sin propaganda med åpne armer. Når det er sagt, åpningen på vinduet har vært godt. Vi har fått inn kvaliteter vi ikke hadde ifjor og det bør være muligheter for å ytterligere forsterke stallen. Jeg også kunne tenkt meg at vi en gang for alle fikk på plass nok spillere til å ha dekning på alle plasser, pluss en solid blanding av rutine, kvalitet og ungt pågangsmot. Dette trenger vi og er det ikke på plass frø vinduet stenger vil jeg være en av de første til å fyre opp lunta  ;)

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5618 på: 21. Juli 2011, 23:07 »
Ashley virker å være veldig svart/hvitt for mange. Om man sier noe er bra, så tar man imot Ashley og co sin propaganda med åpne armer. Er noe dårlig så er også alt dårlig kan det virke som. Liker meg mer i det grå grumset der man ser gode og dårlige sider. Den nydelige kontrasten mellom svart og hvitt nyter jeg best på banen.

Skalk

• Gjest
« Svar #5619 på: 21. Juli 2011, 23:18 »
Lest på dette forumet så ofte jeg har kunnet siden like før nyttår kanskje, og har vurdert flere ganger å begynne å skrive her inne. Men, de siste ukene har det omtrent daglig gått i drittslenging på driften av klubben vi holder så kjært og det meste er usaklig i mine øyne. Ikke ser jeg vitsen med det og ikke gidder jeg og lese det heller.

Sier takk og farvel som leser av dette forumet. 

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5620 på: 21. Juli 2011, 23:18 »
Ashley virker å være veldig svart/hvitt for mange. Om man sier noe er bra, så tar man imot Ashley og co sin propaganda med åpne armer. Er noe dårlig så er også alt dårlig kan det virke som. Liker meg mer i det grå grumset der man ser gode og dårlige sider. Den nydelige kontrasten mellom svart og hvitt nyter jeg best på banen.
Spot on Hughie!

Jeg er ingen Ashley-fan selv, langt derifra, men jeg klarer å se at han gjør noe posetivt og fornuftig også. Samtidig som han også gjør noe rart som er vanskelig for oss som fans og forstå, og ikke minst akseptere.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #5621 på: 21. Juli 2011, 23:21 »
Oppkjøringen har vært katastrofe så langt. Halve midtbanen er med reservelaget i tresko-landet, halve midtbanen i USA.
Amatør-messig at det ikke er ordnet med VISAER og lignende tidligere. Ben arfa skadet, Ferguson skadet, Enrique skadet, Guthrie skadet.

Det eneste positive jeg kan se, er at disse skadene belyser mangelen på dybde i laget. Forhåpentligvis ser Ashley det og.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #5622 på: 21. Juli 2011, 23:23 »
Spot on Hughie!

Jeg er ingen Ashley-fan selv, langt derifra, men jeg klarer å se at han gjør noe posetivt og fornuftig også. Samtidig som han også gjør noe rart som er vanskelig for oss som fans og forstå, og ikke minst akseptere.

Finansiellt er vi på trygg grunn med Mike, han fører en forsvarlig politikk. Det er ambisjonsnivået jeg setter spørsmålstegn ved. 

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5623 på: 21. Juli 2011, 23:29 »
Finansiellt er vi på trygg grunn med Mike, han fører en forsvarlig politikk. Det er ambisjonsnivået jeg setter spørsmålstegn ved.

Jeg føler at ambisjonene matcher realismen over en kortsiktig horisont på 5 år. Jeg vet at vi ikke blir enige på det uansett og det er greit.  ;)

Skal bli spennende å se hva som skjer med ulike ambisjoner i ulike klubber over den kommende sesongen. Mye spennende i gjære føler jeg med en rekke klubber i make-or-break sjiktet som Liverpool og Tottenham m.m. Det samme kan sies om man etterhvert får til en slags håndheving og gjennomføring av financial fair play. Men det gjenstår å se.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5624 på: 21. Juli 2011, 23:41 »
Støtter opp om fargenyansene Hughie prater opp om. Den gyldne middelvei er gjerne en fin vei.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida