20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1292088 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

StevieT

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #5325 på: 14. Juli 2011, 08:56 »
Er vel bare klubber utenfor Storbritannia som kan forhandle frem kontrakt med Enrique fra Januar av. Interesserte Engelske klubber må vente til kontrakten faktisk er avsluttet før de kan gå i samtaler med han. Mener jeg har lest dette for noen måneder siden.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5326 på: 14. Juli 2011, 10:50 »
Med en liten moderasjon (tror jeg). Engelske klubber kan snakke med spillere fra andre klubber i England fra og med det tidspunkt at det er en måned igjen av kontraktstiden.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5327 på: 14. Juli 2011, 12:55 »
Var noen som nevnte at vi var linket til Macheda. Det var vel i utgangspunktet snakk om lån, men hvis vi fikser det med opsjon, er jeg faktisk ganske positiv til det. Er livlig, god med ball og målfarlig i treningskampen mot New England Revelution. Den som har utmerket seg mest i mine øyne.

Har stagnert noe voldsomt, så jeg er ikke trygg på at han ville løst problemene våre på topp.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #5328 på: 14. Juli 2011, 13:04 »
Ville nok ikke løst problemene, men jeg synes det hadde vært interessant å sett utviklingen med litt tillitt. Synes han er bedre enn Løven, og mer delaktig. Kjøpe en ny spiss, og låne Macheda.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5329 på: 14. Juli 2011, 13:06 »
Lån med opsjon på kjøp er eneste alternativet i mine øyne evt. Lån uten opsjon er helt på tryne.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5330 på: 14. Juli 2011, 13:14 »
11:53  Speculation: Roma remain favourites to land Sergio Canales on loan from Real Madrid, but Everton and QPR are reportedly pushing hard for him

Håper fremdeles Newcastle også vurdere Canales på lån.

Ellers har El-Arabi stukket til midtøsten (rart valg om det ikke kun er for å fylle lommeboka)

Er fremdeles mange gode spisser der ute som jeg tror Newcastle har sjangs på om Ashley er villig til å betale £10-15 millioner pund.

- Bojan Krkic
- Iker Muniain
- Felipe Caicedo
- Sturridge
- Lukaku
- Carlos Vela

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5331 på: 14. Juli 2011, 13:19 »
Muniain kan vi hvertfall glemme, sikkkert samme med Lukaku også... Sturridge, Caicedo og Vela kan vi kanskje få, men har dessverre ikke stor tiltro til at noen av de blir å se i drakta vår...

Selv om jeg merker at jeg blir varm inni meg av tanken på Sturridge :)

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5332 på: 14. Juli 2011, 13:48 »
Virker jo som Chelsea, ManU, Real Madrid og de andre storlaga er på jakt etter verdensstjerner for øyeblikket så hadde vært spennende og sett hvor langt en hadde komt med et forsøk hvertfall.

Når spillere som Gameiro, Gervinho og nå sist han tyrkeren ikke ville til oss så har jeg heller ikke så veldig store forhåpninger om de du mener vi kan glemme vil til oss heller.

Sturridge tror jeg ikke hadde avvist en overgang!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5333 på: 14. Juli 2011, 14:44 »
Bojan er vel også på det nærmeste klar for Roma og det gjenstår vel bare å presentere han for pressen. Iallefall om vi skal tro på Bojan Krkic Senior.

Håper som de fleste på Sturridge, men forsøker å kvele forhåpningene med fornuft.  ::)

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5334 på: 14. Juli 2011, 15:10 »
Jeg syns Shane Long er det klareste målet for øyeblikket, selv om jeg gjerne skulle sett at vi hade hentet en til. Long kan bli bra, men har en et sjansjespill...

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5335 på: 14. Juli 2011, 15:26 »
SkyGraemeBailey Graeme Bailey
Alan Pardew has admitted defeat in his pursuit of both Neil Taylor and Charles N'Zogbia, with Erding too not a great week for #nufc

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5336 på: 14. Juli 2011, 15:45 »
Kva er det som kan vera realistisk no med tanke på kven mi får inn? Då er det viktig å ta i betraktning i at mi mest sannsynleg ikkje kjem til å bruke dei altfor store summane på kjøpsum eller løn.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5337 på: 14. Juli 2011, 15:53 »
Kva er det som kan vera realistisk no med tanke på kven mi får inn? Då er det viktig å ta i betraktning i at mi mest sannsynleg ikkje kjem til å bruke dei altfor store summane på kjøpsum eller løn.

Tja, det virker som det hvertfall er en del midler igjen til en spiss. Vi har jo tydeligvis bydd en del for Gameiro og Erdinc tidligere. Vanskelig å si hvem som er realistiske, men SundaySun skrev sist at vi hadde interesse i en fra Spnia og en fra Frankerike. Da blir det nok spillere som likner på Erdinc. Ganske unge og bevist noe, men ikke så mye at det har en veldig høy prislapp. Spillere med kontrakter som går ut neste år eller som har klausuler vi kan utnytte er vi nok beviste på.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5338 på: 14. Juli 2011, 16:34 »
Akkurat nå føler jeg Shane Long vil være en veldig spennende spiller. Sjansespill ja, men tror nesten vi er nødt til å gamble litt i søken etter spiss. Han er vel dessuten en spiss vi mangler - som truer bakrom.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5339 på: 14. Juli 2011, 16:38 »
Merker at jeg begynner å få mer og mer lyst på Long selv, i mangel på noe bedre.