20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291611 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #5310 på: 13. Juli 2011, 17:50 »
Toontastic1892 Newcastle United
#nufc brendon Rodgers claims Neil Taylor is set to put pen to paper on a new deal at Swansea - sky sports news

Dette synes jeg virker lite troverdig. Må i så fall få lovnader om fast spill for Swansea da, noe han sikkert ikke får hos oss. Dog tviler jeg litt på at det medfører riktighet.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #5311 på: 13. Juli 2011, 18:03 »
Newcastle boss Alan Pardew wants to splash out £2million on Crystal Palace?s highly-rated right back Nathan Clyne.

http://www.mirrorfootball.co.uk/transfer-news/Newcastle-keen-to-spend-on-Crystal-Palace-defender-Nathan-Clyne-article765037.html#ixzz1RvwQoDwZ

Begynner å ligne noe hvis vi får inn Nathan Clyne, Neil Taylor og Lewis McGugan. 3 ungutter som kommer billig i plasser vi trenger back-up.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5312 på: 13. Juli 2011, 18:05 »
Toontastic1892 Newcastle United
#nufc brendon Rodgers claims Neil Taylor is set to put pen to paper on a new deal at Swansea - sky sports news

Dette synes jeg virker lite troverdig. Må i så fall få lovnader om fast spill for Swansea da, noe han sikkert ikke får hos oss. Dog tviler jeg litt på at det medfører riktighet.

Ser at flere melder at Brendan Rodgers, manageren til Swansea, sier det til SSN. Sjansen for førstelagspill er jo helt klart mye større i Swansea og han var jo nærmest fast forrige sesong, hvertfall deler av den. Hvis han får en bra lønnsøkning er det egentlig ikke så rart at han blir i Swansea som tross alt ga han sjansen så får vi heller gå for Clyne som jeg syntes er mer spennende. 

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5313 på: 13. Juli 2011, 19:20 »
Så kamp mellom AIK og Halmstad på tv her i Sverige, og begge bangurabrødrene er rå! Teteh er en fantastisk spiller, i allsvenskan vel og merke, og en spiller vi defintivt burde prøve oss på. Tror nok ikke vi trenger å betale mer enn 2-3 m pund for han, og det er en potensielt klassesignering! Han dominerte kampen og scorte hele 4 mål! (hans bror var sterkt involvert i de 2 første, men ble deretter skadet)

Han har dog ikke bevist mye over lang tid, han har jo ikke spilt i allsvenskan så lenge, men på nivå 2 eller 3. Men jeg fikk alikevel følelsen av at han er en spiller verdt å prøve seg på. Potensialet er ENORMT! :D

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5314 på: 13. Juli 2011, 19:51 »
"Alan Pardew told The Journal today regarding the Mevlut Erdinc deal:

?It?s quite easy for me. If the boy wants to stay at his club and be third choice and doesn?t want to come to Newcastle then I don?t want him ? because Newcastle, for me, are a bigger club.?

?I?m not being disrespectful and I know that Paris Saint-Germain are in the Champions League but with our stadium, our support and the squad we?ve got, we?re the bigger club.?

?We have to be careful. Some of the things being quoted are not from him and we?ve got to cut through it. It?s difficult to criticise the player because sometimes it?s the agent or someone else not getting what he wants.?

?But we won?t bring him to the club if he doesn?t want to be here. We?re not certainly going to force his hand.?  ?All transfers are always alive until such time as someone buries them. We?re not burying this one.?

Credit where credit is due - Flott sagt, fikk gåsehud av dette. Newcastle er en storklubb, basta bom!  ;D
PSG er forsåvidt ikke i Champions league, men litt senilitet tilgis i denne sammenhengen! Ånden i utsagnet er likefullt herlig!

Liten youtube-snutt med Messi topp 30 goals for de som sitter og klør seg på balla denne sommerdagen  ;D

http://www.youtube.com/watch?v=5t3KgXbxHnc&feature=related

Nå skal det vel sies at PSG har en rimelig grei stadion de også da Pardew ;D

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5315 på: 13. Juli 2011, 19:59 »
Den er vel helt grei ja.  ;)

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5316 på: 13. Juli 2011, 20:04 »
Håper for all del at Tiote blir værende i Newcastle! Han var en av våre beste spillere i fjor, og kan vel karakteriseres som årets kjøp. Er livredd for at MA kommer til å selge! Det kommer uten tvil til å svi noe jævlig.

Angrepet vårt er et av de svakeste i ligaen, og her er vi nødt til å få inn minst en ny spiss. I tillegg håper jeg vi får inn en venstre - og en høyreback, samt at Enrique og Barton blir værende.

baerb

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5317 på: 13. Juli 2011, 20:15 »
Hadde ikke hatt noe imot å hentet Teteh Bangura fra AIK, ung og meget spennende spiller. 14 mål på 14 kamper for AIK ifølge wikipedia. Ikke som en spiller i første 11, men som en spiller som kanskje kan bli stor med litt tid.

Her er de fire målene han scoret mot Halmstad:

http://www.footytube.com/video/aik-solna-halmstads-bk-jul11-84723?ref=tchan_ov_vidgrid
« Siste redigering: 13. Juli 2011, 20:16 av baerb »

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5318 på: 13. Juli 2011, 20:22 »
Så kamp mellom AIK og Halmstad på tv her i Sverige, og begge bangurabrødrene er rå!

Ikke for å være en flisespikker her, men de er vel ikke i det slekt i det hele tatt? Det er ikke rart at folk tror det siden de er like gamle,heter det samme og kommer fra samme land, men jeg er nå engang en pedant uten like  ;)
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5319 på: 13. Juli 2011, 20:26 »
Så kamp mellom AIK og Halmstad på tv her i Sverige, og begge bangurabrødrene er rå!

Ikke for å være en flisespikker her, men de er vel ikke i det slekt i det hele tatt? Det er ikke rart at folk tror det siden de er like gamle,heter det samme og kommer fra samme land, men jeg er nå engang en pedant uten like  ;)

Synes jeg hørte kommentatoren kalle dem brødre, men mulig han sa navnebrødre...

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5320 på: 13. Juli 2011, 21:01 »
Fra forresten et morsomt sitat fra en av AIK spillerne etter kampen "Hvis ikke engang jeg vet hva Teteh skal gjøre når han får ballen, hvordan i all verden skal motstanderene vite det" :P

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #5321 på: 13. Juli 2011, 21:06 »
Positiv til å hente begge Bangura. Teteh trur eg kan bli en hit i PL sammen med Ba.
Newcastlesupporter siden 1992

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #5322 på: 14. Juli 2011, 03:46 »
Var noen som nevnte at vi var linket til Macheda. Det var vel i utgangspunktet snakk om lån, men hvis vi fikser det med opsjon, er jeg faktisk ganske positiv til det. Er livlig, god med ball og målfarlig i treningskampen mot New England Revelution. Den som har utmerket seg mest i mine øyne.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5323 på: 14. Juli 2011, 08:10 »
Ser noen rykter for tiden om at Enrique ikke vil signere noen ny deal med NUFC og heller vil kunne gå gratis neste sommer.
Om så er tilfelle synes jeg NUFC allrede nå bør hente inn en erstatter og la Enrique råtne på benken/reservelaget det siste året han har igjen av kontrakten sin, om det ikke kommer noen akseptable bud på han da. Det beste hadde vært å kvitte seg med han nå i sommer. Klubbene er jo ikke tjent med å ha en spiller som ikke vil spille for klubben og kun venter på neste steg for han selv.

De aller fleste storklubbene som tidligere var ute etter en venstreback har nå ordnet seg, unntaket er vel LFC. Jeg tviler på at de er villig til å betale så altfor mye for han og er nok klar over at han om ca 6 mnd kan forhandle med dem om en gratis overgang. Men så lenge LFC ikke har hentet en ny venstreback tror jeg at Enrique vil ende opp der før 1. september.
Hva er en akseptabel pris å selge Enrique for? Tipper NUFC skal stå ganske hardt på for å få noe særlig mer enn 4-5 mill pund.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #5324 på: 14. Juli 2011, 08:33 »
Kvifor skal Enrique råtne på benken? Om ikkje Enrique vil signere ny kontrakt, fine. Det at han vil spele ut kontraktstida si er vel proffesjonelt nok? Å la han da råtne på benken vil berre lage dårleg stemning.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!