20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291598 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #5295 på: 13. Juli 2011, 13:59 »
Mikel kunne også vært en "make-weight" i en avtale rundt Tiote.
Mind you, tiote er bedre, så vi hadde trengt å få Sturridge inn som blowsoftener.
If it has tits or wheels, count on problems!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #5296 på: 13. Juli 2011, 14:00 »
15m pund er helt lavmål fra Chelsea. Jordan Henderson gikk til Liverpool for omkring 20m pund, men får vi et bud på rundt 25m pund så er jeg redd vi lar han går.

25 millioner + Van Aanholt?  ;D

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #5297 på: 13. Juli 2011, 14:05 »
Vil helst ikkje selge Tiote, for any price.  :-[

Ikke jeg heller, selvfølgelig.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5298 på: 13. Juli 2011, 14:20 »
Ashley har allerde bevist at han ikke slipper sine mest verdifulle spillere billig, og ettersom Tioté nettop har signert en ny langtidskontrakt så er det ingen grunn til å slippe han billig. Snakker vi "bare cash" så bør Newcastle kunne få minst £20 mil for Cheiken, men hvis det blir aktuelt å sende Sturridge og Van Aanholt motsatt vei, vel da kan man godt slå av en god slant syns jeg.

Men aller helst ser jeg at Tioté forbilr på Tyneside!  :)

Thiago tror jeg større klubber enn Newcastle bare kan se langt etter. Spanias U21 landslag ble EM mestere i Danmark i sommer, mye takket være Thiago, og gutten har bundet seg til Barcelona ut 2015 med en utkjøpsklausul på 90 millioner euro, så han blir uansett dyr. Pedro er forøverig ingen konkurrent til Thiago, Pedro er ving og Thaigo indreløper, Alexis Sanchez er også ving, HVIS han ender opp i Barcelona vel og merke, Afellay kan brukes som indreløper, men Pep har fortrinnsvis brukt også ham på vingen, samtidig som Lazio viser interesse for Afellays tjenester. Da spørs det jo hvor tålmodig the flying dutchman vil være i Katalonia. Jeg kjenner jeg ville vært rimmelig tålmodig. ;)
Blir forøverig spennende å se om Cesc får sitt store ønske oppfylt i sommer. Var litt dumt av ham å binde seg til Arsenal med en ny langtidskontrakt for to sommere siden når han allerede ifjor begynte å få hjemlengsel. Hvis Wenger tviholder på Cesc også denne sommeren, noe han selv gir uttrykk for at han vil, og Thiago eventuelt slår igjennom på a-laget i vinter, så tror jeg Cesc må belage seg på enda flere sesonger i London.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5299 på: 13. Juli 2011, 14:21 »
Tiote selges for £ 25 mill. pund og Ziani inn gratis.

Musikk i Ashley sine ører det :-\

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5300 på: 13. Juli 2011, 14:37 »
Off, salg av tiote blir forferdelig. Fortsetter vi sånn klara vi aldri å bygge opp et bra lag. Kan ikje bare selge så gode/viktige spillera bare for vi får masse penge for dei. Skal erstattes og, newcastle er per dags dato ikkje en så populær klubb at vi kan lokke til oss like gode spillera som tiote.....sjøl om FM entusiastane her inne trur at d bare er å legge inn et høgt bud så kjem dei.....Ikkje meir salg no!!!basta!! En spiss til så har vi en meget god stall....

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5301 på: 13. Juli 2011, 14:37 »
Tror Cheiken trives godt i Newcastle, har vel også selv uttalt at London blir for stor by for ham. Så tviler sterkt på at han selv kommer til å presse på for en overgang til Chelsea, og da tviler jeg på at Aslhley selger for under £20M.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5302 på: 13. Juli 2011, 14:38 »
Tiote selges for £ 25 mill. pund og Ziani inn gratis.

Musikk i Ashley sine ører det :-\

Jepp, det liker han vetdu. Det blir også samme utfordringen med Tioté som med José Enrique, det blir vanskelig å finne en dugende erstatter som holder et akseptabelt nivå og i tillegg vil til Newcastle. Jeg ser Matuidi nevnes, men vet man at han vil komme til Newcastle hvis Ashley godkjenner den finansielle biten av dne overgangen? Jeg er slett ikke sikker. Er redd det fort blir noen Pardew-intervjuer etterpå hvor han skamroser Guthrie og ser frem til at han skal spille en viktig rolle i laget fremover.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5303 på: 13. Juli 2011, 14:57 »

Marveux                                     Jonas
                  Cabaye     Barton 

Vi har en grei midtbane uten Tiote også, men synes allikvel det vil være et monsterslag midt i tryne dersom han går til Chelsea. Alle spillere har en pris, men jeg håper allikevel vi klarer å holde på han minst en sesong til.

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #5304 på: 13. Juli 2011, 15:08 »
Jeg greier ikke å forholde meg til eventuelt salg av Cheick. Chelski Tioté!? Merker jeg blir kvalm. Tioté blir hos oss, end off!
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5305 på: 13. Juli 2011, 15:49 »

Marveux                                     Jonas
                  Cabaye     Barton 

Vi har en grei midtbane uten Tiote også, men synes allikvel det vil være et monsterslag midt i tryne dersom han går til Chelsea. Alle spillere har en pris, men jeg håper allikevel vi klarer å holde på han minst en sesong til.

Absolutt en bra midtbane det der, men det mangler én stk Tioté. ;)

Litt enkelt forklart, men hvis Cabaye er den typen jeg ser for meg, så mangler det en god pivote\ryddegutt i den midtbanekonstellasjonen der.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5306 på: 13. Juli 2011, 16:04 »
Sky Sports News understands that Newcastle have not received an approach from Chelsea for midfielder Cheik Tiote.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11668_7035085,00.html

Vi skriver også på twitter;
NUFCOfficial Newcastle United FC
The club can confirm that they have received no enquiries for Cheik Tiote, contrary to some media reports
« Siste redigering: 13. Juli 2011, 16:08 av fredd »

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5307 på: 13. Juli 2011, 16:10 »
Sky Sports News understands that Newcastle have WILL not receive an approach from Chelsea for midfielder Cheik Tiote.

The club can confirm that they have received no enquiries WILL NOT listen to any offers for Cheik Tiote, contrary to some media reports

Fikset den for deg.  ;)
« Siste redigering: 13. Juli 2011, 19:19 av chickenman »

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5308 på: 13. Juli 2011, 16:38 »
Sky Sports News understands that Newcastle have not received an approach from Chelsea for midfielder Cheik Tiote.

The club can confirm that they have received no enquiries for Cheik Tiote, contrary to some media reports

Er den verifisert som ekte ?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5309 på: 13. Juli 2011, 16:49 »
De har verifisert den som ekte via sin offisielle facebook-side ja.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida