20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291676 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #4635 på: 30. Juni 2011, 09:48 »
Denne Martinez er samme mann som står med 19 mål på 129 kamper for Velez Sarsfield fra 2003? I så fall ikke veldig imponerende. Ganske sannsynlig at mange kan være som innbytter, men likevel. I en alder av 26 synes jeg heller ikke han virker som den mest spennende vi kan prøve oss på. Men selvsagt, for en billig penge så risikerer man ikke all verden, og gevinsten kan potensielt være brukbar.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #4636 på: 30. Juni 2011, 09:54 »
Veldig fornøyd hvis Erdinc glipper, I really dont rate him.. Martinez er jeg veldig positiv til! Han + Demba Ba smeller i potta.

..og Martinez har du sett mye til?

Annet enn at han har et navn som tilsier at han burde være dritgod så ser jeg ikke helt hvordan du kan foretrekke han fremfor Erdinc, som jeg tipper du har sett tilsvarende lite av.

Jeg forholder meg bare til fakta, samt utsagn fra folk som har fulgt PSG. Erdinc jobber mye, men er visst ikke den mest talentfulle spilleren. Han har hatt en svak sesong, og blir ikke satset på av ukjente årsaker.
Det lille burritoeselet ble kåret til årets argentinske spiller sammen med messi i fjor, er tatt ut på landslaget og takket for den tilliten han ble vist ved å spille fra start - ved å putte 12 mål på 19 kamper i fjor.

Jeg stiller meg uforståelig til at du stiller deg uforståelig til at jeg foretrekker å gi Martinez en sjanse  :)

Om faktaene stemmer så er vel han ikkje så realistisk? :p
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4637 på: 30. Juni 2011, 10:01 »
Om Sturridge;

Newcastle have also put their interest in Chelsea?s Daniel Sturridge on the backburner, although in reality they may have little alternative.

The England Under-21 impresses greatly in a loan spell at Bolton Wanderers earlier this season ? not least when playing at St James? Park.

New Blues boss Andres Villa-Boas will therefore have to decide if the Manchester City product is part of his immediate plans at Stamford Bridge, or whether he should be loaned out for more experience.

That decision is unlikely to be made until the Portuguese has had chance to see Sturridge in pre-season.

Read More http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2011/06/30/newcastle-expected-to-miss-out-on-mevlut-erdinc-and-gervinho-61634-28966934/2/#ixzz1QkCtpE2s

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4638 på: 30. Juni 2011, 10:07 »
Denne Martinez er samme mann som står med 19 mål på 129 kamper for Velez Sarsfield fra 2003? I så fall ikke veldig imponerende. Ganske sannsynlig at mange kan være som innbytter, men likevel. I en alder av 26 synes jeg heller ikke han virker som den mest spennende vi kan prøve oss på. Men selvsagt, for en billig penge så risikerer man ikke all verden, og gevinsten kan potensielt være brukbar.

Jeg synes han virker som en late bloomer, bedre at han har begynt å skåre nå, enn andre veien.
Di Natale i Udinese begynte vel ikke å blomstre før han var nærmere 30, og i dag anser jeg han som en av verdens beste spisser.
If it has tits or wheels, count on problems!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4639 på: 30. Juni 2011, 10:49 »
AndyKerrtv Andy Kerr
Heard #Nufc move for Daniel Sturridge is moving closer with #cfc willing to sell

Er visst sportsreporter så mulig han har noe info

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #4640 på: 30. Juni 2011, 11:01 »
Leser det går noen rykter om det ja. Håper i det lengste.

Ellers er han ledig, vi har jo snust på denne mannen før?
http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/premier-league/transfer-rumours/8680/3/newcastle-alert-romaric-set-sevilla-exit

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4641 på: 30. Juni 2011, 11:25 »
Bare for å presisere, jeg klager ikke over manglende kjøp. I den grad jeg "klager" over noe er det at jeg føler noen har litt for store forventninger til kjøp denne sommeren, så jeg tror det vil være mange skuffede personer her 1. september.

Jeg er egentlig ganske fornøyd til nå, dersom vi klarer å holde på Enrique og Barton så føler jeg vi står sterkere nå enn det vi gjøre ved sesongslutt.

Og for å presisere enda en ting som mange ser ut til å ha misforstått, Ashley har aldri sagt at 35mp skal bli brukt på transfers, han har sagt de skal bli reinvestert i klubben, noe som like gjerne kan bety: nedbetaling av gjeld, lønn, vedlikehold av treningsfelt etc. Ikke bare nye spillere..
« Siste redigering: 30. Juni 2011, 11:29 av Kesse »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4642 på: 30. Juni 2011, 11:37 »
« Siste redigering: 30. Juni 2011, 11:39 av thomashaer »

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4643 på: 30. Juni 2011, 11:46 »
Og for å presisere enda en ting som mange ser ut til å ha misforstått, Ashley har aldri sagt at 35mp skal bli brukt på transfers, han har sagt de skal bli reinvestert i klubben, noe som like gjerne kan bety: nedbetaling av gjeld, lønn, vedlikehold av treningsfelt etc. Ikke bare nye spillere..

Tror heller det er du som har missforstått!

http://www.independent.co.uk/sport/football/premier-league/newcastle-pledge-to-reinvest-andy-carroll-money-2201008.html

Pardew said: "The one thing I said to Mike yesterday was, 'Look, if this boy is going to go, this money has to be reinvested in the team, all of it', and he has assured me of that.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4644 på: 30. Juni 2011, 11:56 »
Jeg orker ikke å begynne og lete i gamle artikler, men her siterer du mannen som sa 6 dager før Carroll skulle ble solgt at det ikke var en sjanse i verden for at han ville dra. At det var livsviktig at Nolan ville skrive under ny kontrakt etc. - med andre ord, hans ord er ikke verdt en dritt.

Vi får se 1. september, om vi har brukt 15mp netto i sommer skal jeg spise sokkene mine.

"Mike has committed that the (Andy Carroll) money will go back into the club and I am 100 per cent sure it will."

http://www.eatsleepsport.com/newcastle-united/pardew-expects-summer-war-chest-1189485.html

Et raskt søk ga dette - ser ut som om sitatene har forandret seg litt nærmere sommeren. Det skal bli spennende å følge med, håper selvsagt vi bruker mye penger jeg også, men jeg har så lite tiltro til Ashley at jeg ikke tror det før jeg ser det.
« Siste redigering: 30. Juni 2011, 12:04 av Kesse »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4645 på: 30. Juni 2011, 12:03 »
Jeg orker ikke å begynne og lete i gamle artikler, men her siterer du mannen som sa 6 dager før Carroll skulle ble solgt at det ikke var en sjanse i verden for at han ville dra. At det var livsviktig at Nolan ville skrive under ny kontrakt etc. - med andre ord, hans ord er ikke verdt en dritt.

Vi får se 1. september, om vi har brukt 15mp netto i sommer skal jeg spise sokkene mine.

Vel, kjøper vi N'Zog er vi allerede nokså nærme..

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4646 på: 30. Juni 2011, 12:16 »
Mehdi Abeid
tomorow departs for newcastle ....
for 10 minutter siden · Liker ·

På facebook.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4647 på: 30. Juni 2011, 12:20 »
Du kan klage så mye du vil Kesse. Vinduet har ikke åpnet, og vi har allerede stått for 25% (?) av alle kjøpene i PL. La de nå hvertfall få en sjanse til å bruke pengene istedenfor å klage allerede nå.

Om de har "løyet" før driter jeg rett og slett i. Alle her kjenner jo Carroll sagaen, så håper jeg slipper å forklare den til deg. Du selger også bilen din om en retard vil by trippel pris. At det var viktig å signere ny kontrakt med Nolan var jo viktig, men ikke for enhver pris.

Men at pengene også brukes på sign on fee/lønn/agenter stemmer nok. Ba/Marveaux overgangene var nok neppe billig sånn sett.
« Siste redigering: 30. Juni 2011, 12:25 av Andy »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4648 på: 30. Juni 2011, 12:33 »
Som sagt, jeg klager ikke, jeg er allerede fornøyd vinduet og skulle ønske vinduet kunne stenge allerede nå da jeg har liten tro på monstersigneringer :)

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #4649 på: 30. Juni 2011, 12:35 »
Totalsummen vi bruker synes jeg spiller liten rolle, så lenge vi får inn spillere i de posisjonene vi behøver, og som forsterker laget!   
Vi har så langt hentet relativt rimelige spillere som er spennende og rimelig sikkert vil tilføre laget en hel del.    Klarer vi det i de resterende posisjonene som vi MÅ ha inn spillere, så er det jo ingenting som er bedre enn det!
Kvalitet koster selvfølgelig, men vi har flere eksempler på at billig ikke nødvendigvis er crap, og at dyrt er kvalitet.
Det viser bare at klubben gjør en god jobb og en god research før spillere blir kjøpt!
sunt pueri pueri puerilia tractant