20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1292515 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #4620 på: 29. Juni 2011, 22:54 »
Vi får se, jeg er gammel nok til å ha opplevd nok vinduer som har endt i skuffelse ;) Dersom vinduet hadde stengt nå hadde jeg egentlig vært passe fornøyd, det viktigste for meg er å holde på Enrique og Barton.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4621 på: 29. Juni 2011, 22:59 »
Sluttet å lese innlegget ditt etter BRAZZERS. Back in 5...
If it has tits or wheels, count on problems!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4622 på: 29. Juni 2011, 23:32 »
Which of these new signings will make most impact in 2011/12?
Demba Ba (Newcastle) - 50.7%

Brad Friedel (Spurs) - 24.7%

Danny Graham (Swansea) - 4.4%

Jamie O'Hara (Wolves) - 14.6%

James Vaughan (Norwich) - 5.7%

Frå http://www.premierleague.com/

Nå bryr jeg meg fint lite om sånne poll´er, men at Demba Ba knuser en reservemålvakt, en Championship spiss, en stagnert Tottenhamspiller og tidenes kjeks skulle mildt sagt bare mangle...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #4623 på: 29. Juni 2011, 23:50 »
Haha! klassisk!

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4624 på: 29. Juni 2011, 23:57 »
Faen for noe piss at ikke Sturridge kommer. Tviler på at det blir noe superspiss som kommer nå.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4625 på: 29. Juni 2011, 23:59 »
Faen for noe piss at ikke Sturridge kommer. Tviler på at det blir noe superspiss som kommer nå.
Gidder du å sjekke datoen i dag?

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4626 på: 30. Juni 2011, 00:03 »
Veldig fornøyd hvis Erdinc glipper, I really dont rate him.. Martinez er jeg veldig positiv til! Han + Demba Ba smeller i potta.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4627 på: 30. Juni 2011, 00:09 »
Martinez har kallenavnet "det lille eselet". awsome  :D

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4628 på: 30. Juni 2011, 00:11 »
"Det lille eselet" og "det store eselet" (Ameobi) på topp til høsten da! :P

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4629 på: 30. Juni 2011, 00:14 »
Burrito som kallenavn, rimelig Legen wait for it and i hope you are not lactose intolerant because it ends with DAIRY...

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4630 på: 30. Juni 2011, 01:17 »
Bare krysser fingrene for en super nummer 9, er vel ikke mer å gjøre ;)

Ellers er det ekstremt gøy å se at det gror bra med spisser i NUFC. Først Carroll, så Ranger (Selv om han kanskje har noen problemer så er han et flott talent. I tillegg har vi Phil Airey som har bøtta inn for reservene i år og som jeg tror kan bli en flott førstelagsspiller om noen år om han fortsetter i samme spor. Sist men ikke minst har vi Adam Campbell! Gutten er 16 år (eller er han 15 ennå??) og ble nylig hentet inn fast i akademiet, men herregud for et talent! Debuterte for reservene som 15-åring, og har fått landskamper for England allerede!
MORSOMT! :D

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4631 på: 30. Juni 2011, 02:38 »
Veldig fornøyd hvis Erdinc glipper, I really dont rate him.. Martinez er jeg veldig positiv til! Han + Demba Ba smeller i potta.

..og Martinez har du sett mye til?

Annet enn at han har et navn som tilsier at han burde være dritgod så ser jeg ikke helt hvordan du kan foretrekke han fremfor Erdinc, som jeg tipper du har sett tilsvarende lite av.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4632 på: 30. Juni 2011, 08:56 »
Overgansvinduet har enda ikke åpnet, og fortsatt klager folk over manglende kjøp.
Carroll pengene har de lovet bort til transfers, så ingen poeng i å henge Ashley&Co enda.
Vi byr selvsagt ikke 20 mp for Sturridge. Han var tilgjengelig ifjor, men nå er det for sent. Og ikke er han noen superspiss heller, men han har gode forutsetninger for å BLI det engang.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4633 på: 30. Juni 2011, 09:40 »

..og Martinez har du sett mye til?

Annet enn at han har et navn som tilsier at han burde være dritgod så ser jeg ikke helt hvordan du kan foretrekke han fremfor Erdinc, som jeg tipper du har sett tilsvarende lite av.

Jeg forholder meg bare til fakta, samt utsagn fra folk som har fulgt PSG. Erdinc jobber mye, men er visst ikke den mest talentfulle spilleren. Han har hatt en svak sesong, og blir ikke satset på av ukjente årsaker.
Det lille burritoeselet ble kåret til årets argentinske spiller sammen med messi i fjor, er tatt ut på landslaget og takket for den tilliten han ble vist ved å spille fra start - ved å putte 12 mål på 19 kamper i fjor.

Jeg stiller meg uforståelig til at du stiller deg uforståelig til at jeg foretrekker å gi Martinez en sjanse  :)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil