20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1291514 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #4590 på: 29. Juni 2011, 15:31 »
Diverse forum melder at vi har matchet Sunderlands bud på Connor Wickham.....

Og der var han klar for Scumberland.
« Siste redigering: 29. Juni 2011, 15:35 av Tommen »

Blackhowling

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #4591 på: 29. Juni 2011, 15:40 »
Heisann alle :)
Er ny på dette forumet så dette er min første post !

Håper virkelig at man klarer å få en Zoggy overgang rundt helgetida, det ville vært helt supert, får bare håpe at ryktet stemmer at vi har lagt inn et bedre bud og at Wigan godtar det :)
Newcastle United <3

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #4592 på: 29. Juni 2011, 16:05 »
Velkommen til forumet!

Ryktet angåande budet, kva kjelde?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Blackhowling

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #4593 på: 29. Juni 2011, 16:35 »
Newcastle United <3

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4594 på: 29. Juni 2011, 16:55 »
£8.1m med potensielt £12m for Wickham er ikke en ueffen pris hvis det stemmer. Der synes jeg vi kunne vært med med tanke på det vi har betalt for spillere så langt, og hvor mye som vi bør ha i midler i dette overgangsvinduet. Men som vi har snakket ihjel her inne, den englandstaksten er noe i stiveste laget.

Med de spissene som allerede er solgt eller sjekket ut som transfertargets begynner jeg å bli litt skeptisk på hva vi eventuelt kan klare å skaffe til klubben. Får håpe på noe "rabbit-in-a-hat" nå tror jeg.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4595 på: 29. Juni 2011, 17:17 »
Tror folk bare må forstå at det er SVÆRT usannsynlig at vi vil bruke store summer dette overgangsvinduet, tipper vi bruker maks 10MP med mindre vi selger Enrique som evt må erstattes.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4596 på: 29. Juni 2011, 17:30 »
Store summer er et SVÆRT relativt begrep, men £10m ville det sjokkert meg om vi begrenser oss til. Da blir det mildt sagt protester i Newcastle, og regner nesten med det vil bli uholdbart for Ashleyco. Skal vi kjøpe spillere i topp championshipnivå eller bedre, holder i tilfelle de nåværende restene av et eventuelt £10m sommerbudsjett til ~2 (middelmådige) spillere.

Jeg antar at det er omlag ~£20-25m tilgjengelig totalt litt avhengig av hva vi regner med overgangsbeløp, noe som er akseptabelt i mine øyne.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4597 på: 29. Juni 2011, 17:38 »
Hvorfor tror du vil vi blåse av så mye penger når vi har kjøpt Tiote, Ben Arfa, Cabaye, Marveux og Ba for en totalsum på ca 12MP? Vi bruker knapt penger på spillere lenger, så jeg nekter å tro at vi plutselig skal klinke til med 2-3 "big money signings". Jeg ser for meg at vi er mer eller mindre ferdig med shopping i sommer da Pardew har sagt at laget vil være komplett når pre-season starter 4 juli. Det eneste vil være om vi må erstatte noen av de som drar. Evt en spiss til som feks Erdinc..
« Siste redigering: 29. Juni 2011, 17:40 av Kesse »

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4598 på: 29. Juni 2011, 17:54 »
Vel, første tegnet er vel at det meste som vi (noenlunde troverdig) har snust på så langt har prislapper på £8-12m. For det andre la vi vel 31. januar inn et bud på én spiller som alene utgjør dette overgangsbudsjettet du presenterer (tvilsomt rykte kanskje?). Det tredje er vel uttalelser som klubben (mer eller mindre troverdig) har servert.

Pardew har selv bekreftet interesse i blant annet  Erdinç og Gameiro, disse representerer en god del av denne summen som jeg serverer. Gameiro gikk vel omtrent for halvparten.

Og for ordens skyld, den rekka du serverer der tviler jeg på at kostet klubben £12m, igjen noe avhengig av hva du legger i overgangssum.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #4599 på: 29. Juni 2011, 18:04 »
God ettermiddag alle sammen! Da kom jeg nettopp hjem fra en forfriskende dukkert med bikkjene i oslo-fjorden.

First things first: Velkommen til forumet Blackhowling! Hyggelig med flere supportere her!

Jeg gikk og tenkte litt langs vannkanten på høvikodden isted, og har egentlig bestemt meg for at jeg ikke tror det døyt på det faktum at vi har avskrevet Sturridge. Lee ryder - som er chief sports editor i Chroniclelive - er en tosk,  han skriver stort sett bare sludder. Resirkulering av nyheter, sjokkerende dårlig vinkling og uttalige " [Insert player name here] ready for premier league battles" artikler.

Forgjengerne hans holdt langt høyere nivå, og jeg slutter meg til en annen som skrev " Not Fit to shine Alan Olivers keyboard".

En dag i sportsredaksjonen i Chroniclelive virker å foregå slik:

"I picture him in Thompson house most days wandering about half-cut with his nylon suit smelling of the night previous, frantically scouring Twitter or whatnot. By lunchtime I see him as being glad of a bit of fresh air - a Greggs sausage & bean melt, a ham & peasepud stottie and maybe a cheeky packet of cheese n onion why don't'cha. Its Lee's chance to forget, to switch off from his daunting task. Extended (facebook orientated) lunchtime over , panic sets in. Feeling slightly fresher for now having sobered up , he comes into his own and a story emerges like a butterfly from a crysalis, Dekka on call to approve, offer guidance . Spell and grammar checker ignored, it's just submitted before his deadline.
Happy Days thinks Lee.

Off he then pops for his 8 cans of Kronenburg for £7.50 , closely joined by a Dominos pizza box and a 'soap night' viewing schedule .
The process is then repeated throughout the week.

Hvorfor i helvete skal vi liksom ikke være interessert i Sturridge når budrunden har åpnet på 6 millioner? Alle med et snev av økonomisk sans ville hevet seg på den karusellen ihvertfall inntil budene passerte 10 millioner, og er det noe Mike Ashley har, så er det økonomisk sans. Jeg tror rett og slett Sturridge-sagaen ikke engang har begynt. Ny manager på brua, nye spillerkjøp på vei inn, en Danny Sturridge som ønsker seg mer spilletid. Alt indikerer at hvis ikke klubbene kommer på banen i løpet av sommern, vil den unge briten ta saken i egne hender og levere en transfer-request. Jeg nekter å tro at en såpass talentfull spiller som tross alt snart fyller 22, finner seg i enda en sesong ut på lån eller benk som 4-5. valg. Jeg er 99% sikker på at han er mer ambisiøs enn som så, og vil bygge sin egen karriere.

Jeg antar at denne sagaen tar en pause noen uker nå, men merk mine ord - Dette er ikke over.

« Siste redigering: 29. Juni 2011, 18:06 av Flatline »
If it has tits or wheels, count on problems!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4600 på: 29. Juni 2011, 18:08 »
[...] enn Erding.(er det han heter, er det ikke)

Er vel Erdinç der ç er en c med cedille. På tyrkisk uttales dette lignende tj som i tjukken, Tjøme osv. eller på engelsk ch som i chamber.

Tror jeg... Om noen som snakker tyrkisk kan rette på det så værsågod. :)

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4601 på: 29. Juni 2011, 18:10 »
Folk glemmer at bosmannspillere som Ba og Marveaux (og agentene deres) ofte tar sign-on-fees som er i mangemillionersklassen. Dette er jo det som gjør sånne overganger så lukrativt for spiller og agent. 
« Siste redigering: 29. Juni 2011, 19:31 av PhilippeA. »
Oscillons From The Anti-Sun

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4602 på: 29. Juni 2011, 18:11 »
Nettopp PhilippeA.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4603 på: 29. Juni 2011, 20:30 »
er mer eller mindre ferdig med shopping i sommer da Pardew har sagt at laget vil være komplett når pre-season starter 4 juli.

Det er jo i beste fall skremmande meinar eg. Laget er jo laaaangt i frå komplett. Då mi i fjor hadde ein tynn stall, og at mi til no har både fått inn og kvitta oss med spelarar, so står mi fortsatt med ein tynn stall. Eg kan ikkje skjønna anna enn at mi får inn minst to "toppspelarar" til, og ikkje for å nemna at det kjem garantert til å gå fleire ut. Denne Enrique-sagaen bør snart ta slutt, og då må han spanjolen starta å prata og sei kva han vil. Det er typisk at noko skjer der rett før vindauga stenger. Både med han og Barton.

Eg meinar mi burde vera interresterte i Sturridge, men ikkje til einkvar pris. Dessutan er ein ny spiss, og helst ein venstreback eit "must".
« Siste redigering: 29. Juni 2011, 20:33 av lgrinde »

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4604 på: 29. Juni 2011, 20:56 »
Kan ikke skjønne at vi er ferdige med transfervinduet nå. Vi har allerede sagt at Best, Jonas, Ranger, Barton, Guthrie, og Smith kan forlate oss, samtidig som vi har solgt Nolan og mister Jose.
Det er potensielt 8 spillere ut. Og vi har hentet inn 3 spillere +en junior.
Tror nok vi henter en midtbanespiller og spiss i tillegg i dette vinduet og en venstreback. Det er minimum i mine øyne. I tillegg kan man jo i tillegg til Carrolls salg si vi gikk med greit overskudd i året som gikk. Jeg synes vi hvertfall bør svi av 20mp til, det samme tror jeg Pardwho tenker, men det blir kanskje feil å splashe alt på et kort. Da er det bedre å kjøpe 4 "Tiote" og forbedre laget over hele linja.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...